![]() |
Uit de koude kraan komt warm water
Ik woon anti-kraak in een groot en leeg gebouw. De laatste tijd kunnen we af en toe geen koud water krijgen uit de kraan. Er komt warm/lauw water uit de koude kraan. Ook wanneer je de kraan een tijdje open laat staan blijft er warm water uitstromen. Weet iemand wat de oorzaak van dit probleem is?
|
Een defecte kraan.
|
op de meeste verdiepingen speelt dit probleem.
|
Een loodgieter laten komen?
|
Citaat:
|
Het is iig beter dan andersom..
|
Soms komt er ook gewoon lekker koud water uit de koude kraan
|
Nou wat is dan het probleem dan? :D
Gewoon een kapotte CV, reparateur laten komen, en die betalen van het geld dat je bespaart met anti-kraakwonen. |
kennelijk liggen de leidingen bloot en absorberen ze warmte uit de omgeving, gewoon de kraan even laten doorlopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien er soms gewoon koud water uit de kraan komt, snap ik de bedoeling van dit topic niet zo goed. Alcohol? Ik krijg tijdens de zomer helemaal geen koud water uit de kraan.
|
emmer + koelkast zou moeten werken
|
Inderdaad. Als je echt koud water behoeft, gewoon een fles in de koelkast zetten.
|
Citaat:
|
Aanslag!
|
uit mijn warme kraan komt koud water. Loop jij mijn warme water af te tappen? :nono:
|
Het is toch veel handiger om iemand er naar te laten kijken die er verstand van heeft, ben je er gelijk vanaf? Misschien een vader of iets dergelijks.
|
Niet alle vaders hebben verstand van loodgietergedoe hoor :D
|
mag er nou een slotje op? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
En aangezien we niet veel verder komen. Slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |