![]() |
van 4 havo naar 4 vwo (plz reageren)
Ik mocht in de tweede naar vwo maar heb het niet gedaan, en dit jaar ben ik nog blijven zitten op 4 havo (NT) en nu het nieuwe schooljaar weer van start gt, wou ik weten of het nog mogelijk is om van 4 havo naar 4 vwo over te stappen, dus niet de vierde op nieuw doen, maar gewoon halverwege het jaar.. of in het begin.
weet iemand misschien of dat kan? :confused: |
Okay, dus je bent blijven zitten in 4 havo, en als beloning voor het feit dat je het huidige niveau, 4 havo, niet aan kon, wil je een hogere opleiding gaan doen, begrijp ik dat goed?
|
Waarschijnlijk niet...
Wat altijd nog wel kan is na je havo-examen 5 VWO te gaan doen... |
Als je al over mag stappen in de vierde (doen ze vaak moeilijk over, mijn schoon in ieder geval), dan alleen als je op de Havo hebt laten zien dat je het VWO aan zou kunnen... Als je in 4 Havo bent blijven zitten, denk ik niet dat je decaan of docenten je zullen toestaan naar 4 VWO te gaan... Halverwege overstappen is sowieso niet slim, als je over kan stappen, dan zeker in het begin van het jaar.
Maar goed, misschien had je wel een hele goede reden om te blijven zitten. Ga met je decaan praten :) Mocht het niet kunnen, maak dan gewoon de Havo af en ga daarna naar 't VWO. |
Citaat:
|
of ga na je HBO p richting Uni.
veel wegen leiden naar rome. |
of maak gewoon even je havo af, dan heb je teminste zekerheid.
|
Waarom wil je vwo doen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |