![]() |
Percy Irausquin, de Nederlandse modeontwerper overleden
Percy Irausquin, de Nederlandse modeontwerper van Arubaanse komaf, is vanmiddag in zijn woning in Amsterdam overleden. De ontwerper die bekend en onbekend Nederland kleedde, is uitgeleden in de douche en kwam met zijn hoofd op de vloer terecht. Zijn ex-vriend Arjan Mallie heeft hem daar dood aangetroffen. De ontwerper is 39 jaar geworden. Tijdens de Amsterdam Fashion Week had de ontwerper een wervelende show gegeven die met veel gejuich door pers en publiek werd ontvangen.
|
Vreselijk zeg, dat bewijst maar weer dat het zomaar allemaal voorbij kan zijn.
|
vreselijk banaal om zo dood te gaan, als er echt sprake is van een ongeluk!
|
hoe kan je daar nou aan dood gaan?
dat je je nek breekt omdat je ongelukkig op de badrand ofzo terecht komt ok maar gewoon uitglijden en met je kop op de vloer knallen lijkt me meer een kwestie gat in je hoofd. |
ai ai ai, naar hoor(n)
|
Tragisch
|
ik had niets met zijn jurken, veel te opzichtig, maar natuurlijk wel sneu voor hem, ex-vriendje en familie
|
Uiteraard is het vreselijk, maar dit topic is verder puur alleen van nieuwswaarde en dan vind ik het niet echt op Lifestyle passen. Als iemand het leuk vindt om nog door te gaan over hem als ontwerper vind ik het prima maar anders ga ik hem aan 't eind van de dag wel dichtgooien..
|
Echt heel erg sneu :(
|
Bizar sneu ook, zo'n dood.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |