![]() |
Wat is het laatste dat je hebt gedaan?
..op seksueel gebied uiteraard.
TS begint he? Ik heb als laatst... (heel lang geleden, minstens een week) ...Ohja! Een spelletje gedaan met winegums. Die verstopte ik onder mijn borsten of tussen mijn benen enzo, en dan moest mijn vriendje ze zoeken en opeten. Zonder zijn handen te gebruiken uiteraard. :bloos: |
Sorry, ik begrijp dit topic niet. Bedoel je de laatste 'rare' seksuele handeling, of gewoon de laatste seksuele handeling an sich?
In 't geval van dat eerste, fisten. Dat was namelijk iets dat mij redelijk vaak verzocht werd, maar mij nooit echt lukte. Vier vingers lukte, maar m'n duim paste er van z'n langzalzeleven niet bij, en ik wilde niks forceren. Onlangs lukte het echter wel en ze genoot er met volle teugen van. In 't geval van dat laatste... tja, gewoon. Klaarkomen in haar, naspel, douchen. |
Masturberen.
|
Met het laatste dat je gedaan hebt, bedoel ik de laatste gekke seksuele handeling. Dan maar. Ik had er helemaal niet over nagedacht :p
Maar dat is wel veel leuker ja! |
Uhm met mijn vriendje zoenen vanmiddag? Anders gister heel burgelijke seks. *denkt na over iets raars* enige tijd geleden seks op de motorkap klein stukje van de weg af (wel in het donker en er waren geen lantaarnpalen) was wel spannend :bloos:
|
Citaat:
|
Vast niet :D
|
zoek de mossel :bloos:
|
:nono:
|
Oh, en het laatste dat ik heb gedaan is een vibrator bestellen :eek:
(=2min ago) |
Dat wou je toch niet vanaf internet? :confused:
|
Alleen de Viva dinges overwoog ik. Die heb ik dan ook besteld.
|
:d:d:d:d*o*:d:d:d:d:d
|
Wat?
|
dat?
|
Citaat:
|
Iets ongebruikelijks denk ik, iets wat je normaal niet doet. Toch, larix?
|
Uiteraard, maar wat voor de één normaal is kan voor de ander als gek overkomen, cumshots bijvoorbeeld.
|
dan noem je toch iets wat jíj ongebruikelijk vindt? Ik zie geen probleem?
|
Dan doe ik niks ongebruikelijks. :p
|
Saaiert :P
|
Wat Qimm zegt, Kazet
|
Of de grens van wat hij gek vindt ligt erg ver. Dat vind ik eigenlijk aannemelijker?:P
|
mwoah als laatste?, meesterlijke seks op vakantie, in het bos op een picknicktafeltje. Alleen vervelend als je dan soms moet stoppen omdat er mensen aan komen wandelen.
Niet perse gek, maar wel gewoon erg leuk:p |
Seks op een best wel gekke plek. Maar daar houd het ook wel op.
|
Zoenen met mijn vriendje voor het uitging, nu 4 maanden geleden.
|
ik wou net zeggen ontbijt /bijdehand
|
:D
|
seks in kleedhokje van het zwembad.. =P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bondage in het bos, en dan gewoon weglopen.
|
Vingeren op de bus
Heul speciaal:o |
óp de bus :eek:
|
Stapt een man op de bus, zegt de chauffeur: ga er eens vanaf!
|
Wat een moeizaam topic :D
|
Citaat:
Gekke dingen.. neuh niet echt iets bijzonders gedaan ooit. |
Citaat:
Overigens snap ik ook niet dat je denkt dat een vagina er gelijk helemaal losjes bijhangt na een stevige fisting. LOL. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik vind niet dat ik gekke dingen doe. |
Afgelopen weekend ergens langs de kant van een weg waar zogoed als geen verkeer komt (en zeker niet om 2 uur 's nachts) en geen licht was met men vriendin seks gehad.
|
Citaat:
|
Wie is de mol (geblinddoekt) :O
|
Citaat:
|
Yay-ik-heb-je-al-een-maand-niet-gezien-en-daarna-was-je-ook-nog-ongesteld-recht-toe-recht-aan-seks (y)
|
Citaat:
|
gepijpt
|
Creatief met standjes seks (y)
|
In de keuken, tegen het aanrecht :bloos:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |