![]() |
ik mis de sex!
Wie kan beamen dat hij/zij de seks het meest mist na een relatie?!
|
niet zozeer na een relatie
maar nu wel in de vakantie:( 6weken, meeeeen |
Citaat:
Sex is voor mij niet zo belangrijk, dus mis het eiglijk ook nie :) |
Citaat:
sex kan je ook in je eentje doen, huggen gaat een beetje moeilijk in je eentje |
Citaat:
Huggen na het sex roelt nog meer :P zin om te huggen ;) |
Ik zou gewoon het lichamelijk contact missen. En tjah daar valt zoveel onder... Het kussen, knuffelen (y) ... maar ook het "sex-gedeelte" jah.
|
ik, ik vind het niet zo erg dat het uit is maar ik mis het lichamelijke contact wel heel erg, aan knuffelen raak je namelijk best wel verslaafd, en eigenlijk mis ik de sex ook wel.
|
Citaat:
Nou zoals je ziet ben ik weer terug van vakantie, en we moesten toch binnenkort nog afspreken, dus als je even online komt kunnen we dat even kortsluiten |
Citaat:
Ik kan me haast niet voorstellen dat een meisje sex zomaar mist , denk dat eerder jongens zullen klagen of zeuren ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis het ook wel... het lichamelijke contact met alles wat erbij hoort.
|
Citaat:
|
mag ik zeggen dat wat je stelt een beetje raar vindt...
denk dat sexuele behoeften gewoon 'mutual' zijn en per individu verschillen.... ...maar ondertussen mis ik de sex nog steeds...!!! inderdaad zoals de meesten hier bevestigen; mis ik ook het overige lichamelijke contact... uberhaupt samenzijn.... |
Hm, ik weet niet of ik de sex na een relatie zou missen, maar dat is omdat ik alleen sex heb gehad met m'n huidige vriendin.
Ik mis de sex ook niet echt als ik haar een poosje niet heb gezien, dan mis ik meer haar gezelschap en haar in m'n bedje (het is ook heel fijn om tegen elkaar aan te liggen). Ik denk pas dat je sex gaat missen na een relatie als je de complete relatie op sex baseert, als je op gebied van vertrouwen en liefde een serieuze relatie hebt denk ik dat je dat meer mist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt he??? shit the balalaika... :D |
Citaat:
(ondanks de buikpijn, wast toch nog goed hoor :D maar goed... ) |
beide
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Damn calm down , youre jumping to all kinds off untrue conclusions ... Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk heb 'k plezier :D en 'k hou em wel tege hoor alsie iets doet wa ech nie kan...mah ach...doetie nie... |
Citaat:
|
Citaat:
En blijf jij please ook kalm...en ik ben niet de enige die 'to all kinds of untrue conclusions jumpt'...ofzoiets.. |
Citaat:
Kijk ik ken jongens alleen maar in de zin we we willen altijd sex kijk maa rin Dating ahaast alleen maar jongens die daar om aandacht schreeuwen. En mezelf kennende was ik ook zo op mijn 15-16jarig leeftijd. Dus ik vind gewoon dat jongens veel vaker sex willen. Sure willen meisjes vaak sex maar ze gaan neit als geile honden achter jongens aan. Snap je nu een beetje wat ik bedoel :? |
Citaat:
|
Citaat:
nja k denk dat k eerder het contact, het samenzijn, het knuffelen, zoenen en nja daarmee misschien ook de sex wel zou missen |
Citaat:
*knuffie* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.. hebbik ook last van..
voor de afgelopen 25 maanden, oftewel sinds ik eraan begonnen ben, ben ik volgens mij nooit langer dan 2 weken zonder seks geweest (kwas op vakantie).. nu is het sinds 3 weken uit met mn vriend en begin ik het te merken.. Het is niet perse dak echt een misgevoel heb naar seks toe, maar meer dat het voortdurend in mn hoofd zit, afgelopen nacht over niks anders gedroomd, heb echt vannacht 3 jongens gehad ofzow :D terwijl ik dr normaal echt nooooit over droom.. Snel geprikkeld 'daar' .. Kgeloof dat dus vooral mn lijf het mist.. lol |
Overigens: het is niet eens echt zozeer het missen van de seks die het meest aan je vreet. (Althans voor mij persoonlijk) is het meer de wetenschap dat ze dat nu met iemand anders doet, wat niet te verteren is.
|
Niet echt na een relatie, meer in het algemeen :D
|
hmz ik mis, nu het uit is, de sex op zich natuurlijk ook wel, maar toch echt wel meer gewoon het lieve knuffelen en zo :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ondertussen mis ik de sex nogsteeds! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
zingt: maak er wat van, maak er wat van, als je ontevreden bent, nou DOE ER DAN WAT AN!! :D jeej 1000e post |
Citaat:
|
Citaat:
In mijn vrienden groep word heel groot gepraat over sex , a sjij veel neukt ben jij de man. Dus kon ik wel een beetje concluderen dat jongens het eerder zullen missen. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Hehehe :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nog even mijn mening over de mate van het zin hebben bij jongens en meisjes. Volgens mij heb ik d'r minder vaak zin dan m'n vriendin, maargoed, die zin is bij mij érg makkelijk te kweken :D (andersom ook hoor trouwens) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |