Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ik mis de sex! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=170948)

OrangeWedge 28-07-2002 19:20

ik mis de sex!

Wie kan beamen dat hij/zij de seks het meest mist na een relatie?!

muckymouse 28-07-2002 19:41

niet zozeer na een relatie

maar nu wel in de vakantie:( 6weken, meeeeen

verbal-violence 28-07-2002 19:42

Citaat:

muckymouse schreef:
niet zozeer na een relatie

maar nu wel in de vakantie:( 6weken, meeeeen

aaah *knuffelgeeft*

Sex is voor mij niet zo belangrijk, dus mis het eiglijk ook nie :)

muckymouse 28-07-2002 19:47

Citaat:

verbal-violence schreef:

aaah *knuffelgeeft*

Sex is voor mij niet zo belangrijk, dus mis het eiglijk ook nie :)

kmis ook eigenlijk meer t huggen/zoenen enzow

sex kan je ook in je eentje doen, huggen gaat een beetje moeilijk in je eentje

verbal-violence 28-07-2002 19:59

Citaat:

muckymouse schreef:

kmis ook eigenlijk meer t huggen/zoenen enzow

sex kan je ook in je eentje doen, huggen gaat een beetje moeilijk in je eentje

Huggen roelt! :P

Huggen na het sex roelt nog meer :P

zin om te huggen ;)

Signy 28-07-2002 20:03

Ik zou gewoon het lichamelijk contact missen. En tjah daar valt zoveel onder... Het kussen, knuffelen (y) ... maar ook het "sex-gedeelte" jah.

Roozie 28-07-2002 20:05

ik, ik vind het niet zo erg dat het uit is maar ik mis het lichamelijke contact wel heel erg, aan knuffelen raak je namelijk best wel verslaafd, en eigenlijk mis ik de sex ook wel.

nare man 28-07-2002 20:12

Citaat:

Roozie schreef:
ik, ik vind het niet zo erg dat het uit is maar ik mis het lichamelijke contact wel heel erg, aan knuffelen raak je namelijk best wel verslaafd, en eigenlijk mis ik de sex ook wel.
Aaaach...

Nou zoals je ziet ben ik weer terug van vakantie, en we moesten toch binnenkort nog afspreken, dus als je even online komt kunnen we dat even kortsluiten

verbal-violence 28-07-2002 20:16

Citaat:

Roozie schreef:
lol wat een manier van omslachtig lullen :P *RESPECT!*

Ik kan me haast niet voorstellen dat een meisje sex zomaar mist , denk dat eerder jongens zullen klagen of zeuren ...

muckymouse 28-07-2002 20:26

Citaat:

verbal-violence schreef:

lol wat een manier van omslachtig lullen :P *RESPECT!*

Ik kan me haast niet voorstellen dat een meisje sex zomaar mist , denk dat eerder jongens zullen klagen of zeuren ...

kdenk t niet hoor, de "ik heb hoofdpijn" generatie bestaat nie meer

mathfreak 28-07-2002 20:26

Citaat:

muckymouse schreef:

huggen gaat een beetje moeilijk in je eentje

Je zou daarvoor een kussen kunnen nemen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik neem aan dat het jou daarbij ook om het emotionele contact gaat. Ik moet dat zelf helaas missen omdat ik nog steeds single ben en voor de sex op mezelf ben aangewezen.

cybergurlie17 28-07-2002 20:29

ik mis het ook wel... het lichamelijke contact met alles wat erbij hoort.

verbal-violence 28-07-2002 20:34

Citaat:

muckymouse schreef:

Ja maar dan nog kan ik me voorstellen dat meisjes minder afhankelijk zijn van sex dan jongens ...

OrangeWedge 28-07-2002 20:47

mag ik zeggen dat wat je stelt een beetje raar vindt...
denk dat sexuele behoeften gewoon 'mutual' zijn en per individu verschillen....

...maar ondertussen mis ik de sex nog steeds...!!!

inderdaad zoals de meesten hier bevestigen; mis ik ook het overige lichamelijke contact... uberhaupt samenzijn....

Thutshui 28-07-2002 20:47

Hm, ik weet niet of ik de sex na een relatie zou missen, maar dat is omdat ik alleen sex heb gehad met m'n huidige vriendin.
Ik mis de sex ook niet echt als ik haar een poosje niet heb gezien, dan mis ik meer haar gezelschap en haar in m'n bedje (het is ook heel fijn om tegen elkaar aan te liggen).

Ik denk pas dat je sex gaat missen na een relatie als je de complete relatie op sex baseert, als je op gebied van vertrouwen en liefde een serieuze relatie hebt denk ik dat je dat meer mist.

StefanLovertje 28-07-2002 20:47

Citaat:

muckymouse schreef:

nee nu zitten we in de 'k heb buikpijn :( generatie' hehe :D

verbal-violence 28-07-2002 20:49

Citaat:

StefanLovertje schreef:

lol hoop dat je vriendje dit niet leest :P weet hij genoeg als jij weer buikpijn hebt :D

OrangeWedge 28-07-2002 20:49

Citaat:

StefanLovertje schreef:

OOH MIJN GOD!

echt he???

shit the balalaika... :D

StefanLovertje 28-07-2002 20:50

Citaat:

verbal-violence schreef:

lol hoop dat je vriendje dit niet leest :P weet hij genoeg als jij weer buikpijn hebt :D

haha nou ik zei afgelope nacht constand tegen hem dat 'k buikpijn had... vandaar deze reactie :D

(ondanks de buikpijn, wast toch nog goed hoor :D maar goed... )

Kirk22 28-07-2002 20:51

beide

verbal-violence 28-07-2002 20:52

Citaat:

StefanLovertje schreef:

haha nou ik zei afgelope nacht constand tegen hem dat 'k buikpijn had... vandaar deze reactie :D

lol nu heb je het verpest voor alle dames :P die mogen nu zelf een ander excuus verzinnen. Naja als je neej zegt dan moettie al zijn handjes netjes thuis kunnen houden vind ik :)

StefanLovertje 28-07-2002 20:53

Citaat:

verbal-violence schreef:

Naja als je neej zegt dan moettie al zijn handjes netjes thuis kunnen houden vind ik :)

oh dat doet me lief niet.. moet ik em dan toch eens zegge... ach boeit mij het :)

dreadje 28-07-2002 20:53

Citaat:

verbal-violence schreef:

Oh ja, want meisjes mogen zeker geen plezier hebben in sex...wat kan jij af en toe 'niet over nagedachte' opmerkingen maken zeg :rolleyes: ....meisjes kunnen toch ook sex missen...

verbal-violence 28-07-2002 20:57

Citaat:

dreadje schreef:

Oh ja, want meisjes mogen zeker geen plezier hebben in sex...wat kan jij af en toe 'niet over nagedachte' opmerkingen maken zeg :rolleyes: ....meisjes kunnen toch ook sex missen...

Jezus kind! Ik zeg alleen maar dat jongens altijd diegene zijn die sex willen. In meeste gevallen vaker dan meisjes. Tuurlijk meoten meisjes ook plezier hebben in sex en tuurlijk kunnen ze het missen.

Damn calm down , youre jumping to all kinds off untrue conclusions ...

Citaat:

StefanLovertje schreef:
oh dat doet me lief niet.. moet ik em dan toch eens zegge... ach boeit mij het :)
Naja je hebt toch wel plezier ? dan hou je het toch zo :) ik neem aan dat jij weet wanneer jij eht echt neit wilt en wanneer het echt niet kan :)

StefanLovertje 28-07-2002 21:00

Citaat:

verbal-violence schreef:
Naja je hebt toch wel plezier ? dan hou je het toch zo :) ik neem aan dat jij weet wanneer jij eht echt neit wilt en wanneer het echt niet kan :)

tuurlijk heb 'k plezier :D en 'k hou em wel tege hoor alsie iets doet wa ech nie kan...mah ach...doetie nie...

verbal-violence 28-07-2002 21:01

Citaat:

StefanLovertje schreef:

tuurlijk heb 'k plezier :D en 'k hou em wel tege hoor alsie iets doet wa ech nie kan...mah ach...doetie nie...

ben blij voor je :)

dreadje 28-07-2002 22:02

Citaat:

verbal-violence schreef:

Jezus kind! Ik zeg alleen maar dat jongens altijd diegene zijn die sex willen. In meeste gevallen vaker dan meisjes. Tuurlijk meoten meisjes ook plezier hebben in sex en tuurlijk kunnen ze het missen.

ok sorry, maar jij zegt van: een meisje zal niet 'zomaar' sex missen...waarom niet dan? En ik bedoel het niet kwaad, maar de jongen is niet altijd degene die sex wil hoor...
En blijf jij please ook kalm...en ik ben niet de enige die 'to all kinds of untrue conclusions jumpt'...ofzoiets..

verbal-violence 28-07-2002 22:13

Citaat:

dreadje schreef:

ok sorry, maar jij zegt van: een meisje zal niet 'zomaar' sex missen...waarom niet dan? En ik bedoel het niet kwaad, maar de jongen is niet altijd degene die sex wil hoor...
En blijf jij please ook kalm...en ik ben niet de enige die 'to all kinds of untrue conclusions jumpt'...ofzoiets..

Oke weereens mijn excuses dak zomaar begin te happen :)

Kijk ik ken jongens alleen maar in de zin we we willen altijd sex kijk maa rin Dating ahaast alleen maar jongens die daar om aandacht schreeuwen. En mezelf kennende was ik ook zo op mijn 15-16jarig leeftijd. Dus ik vind gewoon dat jongens veel vaker sex willen. Sure willen meisjes vaak sex maar ze gaan neit als geile honden achter jongens aan.

Snap je nu een beetje wat ik bedoel :?

dreadje 28-07-2002 23:21

Citaat:

verbal-violence schreef:

Oke weereens mijn excuses dak zomaar begin te happen :)

Kijk ik ken jongens alleen maar in de zin we we willen altijd sex kijk maa rin Dating ahaast alleen maar jongens die daar om aandacht schreeuwen. En mezelf kennende was ik ook zo op mijn 15-16jarig leeftijd. Dus ik vind gewoon dat jongens veel vaker sex willen. Sure willen meisjes vaak sex maar ze gaan neit als geile honden achter jongens aan.

Snap je nu een beetje wat ik bedoel :?

jep ik snap je :) ook weer mijn excuses...(oh wat zijn we sociaal vandaag :p )

ruby soho 28-07-2002 23:24

Citaat:

StefanLovertje schreef:

thanks for sharing :rolleyes:

nja k denk dat k eerder het contact, het samenzijn, het knuffelen, zoenen en nja daarmee misschien ook de sex wel zou missen

verbal-violence 29-07-2002 00:24

Citaat:

dreadje schreef:

jep ik snap je :) ook weer mijn excuses...(oh wat zijn we sociaal vandaag :p )

naja nog 1 knuffel en mijn dag is weer goed

*knuffie*

StefanLovertje 29-07-2002 15:30

Citaat:

ruby soho schreef:

thanks for sharing :rolleyes:

je heb ook ech wat tegen me he....

ruby soho 29-07-2002 15:32

Citaat:

StefanLovertje schreef:

je heb ook ech wat tegen me he....

nee hoor, k ken je niet persoonlijk, dus dat gaat n beetje moeilijk

Dusjcrib 29-07-2002 17:17

Ja.. hebbik ook last van..

voor de afgelopen 25 maanden, oftewel sinds ik eraan begonnen ben, ben ik volgens mij nooit langer dan 2 weken zonder seks geweest (kwas op vakantie).. nu is het sinds 3 weken uit met mn vriend en begin ik het te merken..

Het is niet perse dak echt een misgevoel heb naar seks toe, maar meer dat het voortdurend in mn hoofd zit, afgelopen nacht over niks anders gedroomd, heb echt vannacht 3 jongens gehad ofzow :D terwijl ik dr normaal echt nooooit over droom.. Snel geprikkeld 'daar' .. Kgeloof dat dus vooral mn lijf het mist.. lol

nare man 29-07-2002 17:28

Overigens: het is niet eens echt zozeer het missen van de seks die het meest aan je vreet. (Althans voor mij persoonlijk) is het meer de wetenschap dat ze dat nu met iemand anders doet, wat niet te verteren is.

Freyja 29-07-2002 17:55

Niet echt na een relatie, meer in het algemeen :D

Esmée 29-07-2002 19:20

hmz ik mis, nu het uit is, de sex op zich natuurlijk ook wel, maar toch echt wel meer gewoon het lieve knuffelen en zo :(

muckymouse 30-07-2002 18:50

Citaat:

mathfreak schreef:

Je zou daarvoor een kussen kunnen nemen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik neem aan dat het jou daarbij ook om het emotionele contact gaat. Ik moet dat zelf helaas missen omdat ik nog steeds single ben en voor de sex op mezelf ben aangewezen.

een kussen hugt niet trug:(

muckymouse 30-07-2002 18:53

Citaat:

verbal-violence schreef:

dit is gewoon volkomen niet waar:S, waarom zouden jongens altijd degenen zijn die sex willen, ik ken t wel anders hoor:D

verbal-violence 30-07-2002 19:58

Citaat:

muckymouse schreef:

dit is gewoon volkomen niet waar:S, waarom zouden jongens altijd degenen zijn die sex willen, ik ken t wel anders hoor:D

Ik snap wat je bedoeld maar meeste jongens doen eht echt wel om op te scheppen :S

OrangeWedge 30-07-2002 21:46

ondertussen mis ik de sex nogsteeds! ;)

verbal-violence 30-07-2002 22:25

Citaat:

OrangeWedge schreef:
lol!

muckymouse 30-07-2002 22:26

Citaat:

OrangeWedge schreef:

zingt: maak er wat van, maak er wat van, als je ontevreden bent, nou DOE ER DAN WAT AN!!

:D jeej 1000e post

Freyja 30-07-2002 22:37

Citaat:

verbal-violence schreef:

Uche uche uche?!?! Wat is dat nou weer voor achterhaalde gedachte. *huffs* Ik kan me er *heel* goed wat bij voorstellen en ik heb het nog niet eens 'goed' meegemaakt.

verbal-violence 30-07-2002 22:58

Citaat:

Morgan schreef:

Uche uche uche?!?! Wat is dat nou weer voor achterhaalde gedachte. *huffs* Ik kan me er *heel* goed wat bij voorstellen en ik heb het nog niet eens 'goed' meegemaakt.

Mischien komt het gewoond at ik zelf een jongen ben, niet dat ik sex zo erg mis maar vroeger dus wel heel erg ben nu sinds 4 weken weer vrijgezel en mis nu alleen het knuffelen heel erg :(

In mijn vrienden groep word heel groot gepraat over sex , a sjij veel neukt ben jij de man. Dus kon ik wel een beetje concluderen dat jongens het eerder zullen missen. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit ;)

nare man 30-07-2002 23:20

Citaat:

muckymouse schreef:
een kussen hugt niet trug:(
Aan de andere kant, een kussen heeft ook nooit buikpijn :D

Faery 30-07-2002 23:26

Citaat:

nare man schreef:

Hehehe :D

muckymouse 30-07-2002 23:28

Citaat:

nare man schreef:

mijn vriendje heeft ook nooit buikpijn hoor, en ik ook (bijna) nooit

AtHell 31-07-2002 01:16

Citaat:

nare man schreef:

en is zo weer klaar voor de volgende avond.

Thutshui 31-07-2002 07:52

Citaat:

muckymouse schreef:
:D jeej 1000e post
Felocitas...

En nog even mijn mening over de mate van het zin hebben bij jongens en meisjes. Volgens mij heb ik d'r minder vaak zin dan m'n vriendin, maargoed, die zin is bij mij érg makkelijk te kweken :D (andersom ook hoor trouwens)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.