![]() |
Sperzieboon overleden
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1709999
Hij kwam ook wel eens op de kantine. Ik weet niet of iedereen hier op onzin kijkt enzo, maar ik vind het wel iets wat we moeten weten. Ik ben er stil van en zit nog te trillen. |
Ja zoiets verwacht je ook niet echt hé, zeker niet omdat de mensen hier zo jong zijn.
Trieste zaak :( |
Ik las het dus toch goed.
|
:'(
Ik kende André niet heel goed, maar sprak hem wel eens op msn. jeetje... |
R.I.P
|
Ooooo mijn god. :'( Nee dit is niet waar. :'(
|
Ik kreeg echt tranen in mijn ogen.
Ik heb maandenlang veel met hem gepmd. Wat een vreselijk bericht. Sterkte voor degenen die hem goed kenden. My god :( |
Wat!
Maar maar, ik .. dat kan helemaal niet! :( .. :| |
Echt ongelofelijk, véél te fucking jong. Niemand verdient het natuurlijk, maar.. pff.
|
:(
|
Rip, en sterkte voor de nabestaanden.
Ik vind de 'hoe?' wel apart, maar dit is niet het moment om daar over te praten. |
Ik kende André niet, maar ik kan dit topic moeilijk verlaten zonder iets achter te laten.
Daarom, aan iedereen die het geluk had hem wél te mogen kennen: gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme verlies! |
Ik. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Het dringt niet tot me door.
|
Jeetje... oh !
Wat heel erg erg! Heel erg gecondoleerd aan de mensen die hem beter hebben gekend dan ik.. Ik geloof graag dat hij een groot verlies is voor het forum en we hem erg zullen missen! |
Wat vreselijk zeg. Ik heb er geen woorden voor.
wtf echt. |
Moge hij in vrede rusten.
|
Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
|
Gecondoleerd en sterkte aan iedereen die hem kende.
|
De volgende week, als ik met koor weer het Requiem van Dvorak zing, ga ik waarschijnlijk aan hem denken.. Ik zal het aan hem opdragen. Rust in vrede lief boontje.
|
:(
|
Ik heb 'm misschien één keer gezien, maar ik schrok me werkelijk kapot :| ik hoop dat hij in vrede rust
|
WTF :eek:
Jeetje, wat heftig. :( |
Heel veel sterkte voor iedereen die weet wat hij/zij mist..
Het dringt nog steeds niet tot me door.. :( |
zoiets is vreselijk, op zo'n jonge leeftijd. Ik durf er haast niet aan te denken hoe zijn ouders zich wel niet moeten voelen.
Na een dood ga je altijd aan je eigen sterfelijkheid denken, maar bij zo'n jong persoon verwacht je het gewoon niet, en dan wrijft de werkelijkheid het nog maar eens dik in je neus dat het leven nooit helemaal zeker is. |
Ik kende hem niet persoonlijk, maar ik schrok heel erg. Verschrikkelijk dat zo'n jong persoon zo onverwachts er ineens niet meer is. Sterkte aan iedereen die hem goed kende.
|
Ik weet ook niet wat ik ervan wat zeggen. Ik vind het heel erg naar. Ik ging hem op de dag van de vorige DK-meet voor het eerst meeten, hij is echt heel aardig en gezellig.
Jeetje. Ik weet ook echt niet wat ik moet zeggen. Ik wens in elk geval zijn familie heel veel sterkte toe. :( |
Ik ben er echt stil van. We hebben een tijdje met elkaar gepm'd. Heb niet het idee dat ik hem goed ken, maar volgens mij was hij een ontzettend lieve jongen. Iedereen mist hem vast enorm. Heel veel sterkte aan iedereen die hem beter kende dan ik.
Een stilte is wel op z'n plaats: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
Bwugh. Ik kende hem niet eens (ook niet eens via het forum, echt contact heb ik noit met hem gehad), maar ik word het spontaan misselijk van. Bah, wat is dit erg.... Ik word er helemaal stil van.
Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken. |
Ik hem hem nooit mogen ontmoeten maar ik heb een aantal keren heel fijn met hem zittn kletsen over geloof en alles, wat een geweldige jongen en wat ontzettend jammer... :(
|
Even op Onzin gekeken, er gaan echt veel mensen naar de begrafenis. (y) Mooi gebaar.
Gaat er nog iemand van dk naar de begrafenis maandag? |
Ik kende hem niet zo goed, maar op 21-jarige leeftijd hoor je niet dood te gaan. Dus schrikken is het zeker.
Sterkte aan degenen die het nodig hebben. |
Ik las het in een mailtje van Maarten.:( Ik ben er echt van geschrokken, ook al kende ik hem niet zo goed.
Heeeeel naar.:( |
Pfff, damn, wat een heftig nieuws. :( Ik zie zo z'n leuke foto's in het fototopic voor me, en dan het besef dat hij er niet meer is...
Ook van mij veel sterkte aan de nabestaanden. |
Citaat:
|
:((n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |