![]() |
bultjes
hoi,
sinds kort heb ik heel veel jeuk op mijn hoofd, er staan ook vele rode bultjes in mijn haar (die jeuken). Zouden dit Vlooienbeten kunnen zijn, en zo ja ook mensen vlooien? groetjes, Henk |
Hoelang heb je die bultjes al? Het kan natuurlijk ook uitslag zijn. Ben je de laatste tijd(voor je die bultjes kreeg) op een rare plek geweest, of heb je iets anders gegeten dan normaal, of ben je in aanraking geweest met dingen waar je normaal niet in aanraking komt?
Of heb je heel veel muggen in je huis?:P (Over vlooienbeten weet ik niks) |
Ik heb bij een vriend geslapen, buiten. Die kat had vlooien. En sind ik bij hem ben wezen slapen heb ik jeuk.
|
Dan is het een grote kans dat het de vlooien zijn geweest. Volgens wikipedia krijg je dan ook zulke bultjes die jeuken. Maak je dus maar niet druk;) Gaat vast over binnen een paar dagen;)
|
Ja denk ook dat het dan de vlooien zijn geweest. Maar denk ik dat je dan een (beetje) allergisch voor bent. Ik ben ook allergisch voor vlooienbeten en als ik geen zalf smeer blijft het ong 5 weken jeuken. Ik zou toch even langs de huisarts gaan voor een goede zalf..
|
hoi,
Ik ben al naar de huisarts geweest het was een soort van exzeem. gr, henk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |