![]() |
brommer / scooter
praat hier over je brommer of scooter ;)
wat voor heb je ? hoelang heb je hem ? heb je hem op gevoerd ? heb je hem gepimp ? of ga je hem nog opvoeren / pimpen ? en wat vind je van mijnes ? groetjes |
Filmpje is nogal slechte kwaliteit, maar het is een DNA?
Ben ik niet echt fan van, nepschakel (n) :P Heb gehad: Suzuki Katana Honda MT (vandaar de naam :P) Puch Macho rider De katana heb ik nooit veel aan gedaan, alleen de begrenzers eruit gehaald, dingetje ging ongeveer 60. De Honda is echt het beste waar ik ooit op gereden heb (of in ieder geval het leukste :P). Aardige setup nog: 50 snel vlinderpoort 18mm del'orto carburateur Tecno race uitlaat Geen idee hoe hard ie precies ging, want de teller ging maar tot 80 :P Maar de politie moest ooit 90 rijden om me bij te kunnen houden. Had op dat moment ook geen verzekering, geen helm op en geen licht (lang verhaal, met de zoekfunctie misschien nog wel te vinden). Heb hem daarna ook maar weggedaan, de boetes werden me iets teveel toen :( Toen een puchje gekocht met het idee daar nooit bekeuringen mee te scoren. Wat ook aardig gelukt is. Slechts 1x een boete voor een defect achterlicht. Dat was mijn brommergeschiedenis wel :P |
die gaat toch mistens 45 oeioeioei
|
Als ik scooters lees schieten er allerlei beelden door mijn hoofd van paupers; ik heb dus geen scooter of dergelijks - nooit gehad...
|
De tering, dat filmpje is zo mogelijk nog kanslozer dan je contactadv.
|
Citaat:
|
die francisco is ziek kansloos maar scooters zijn niet kansloos koop gewoon mooie scooter niet zo'n dna koop aerox, beta, aprillia ofzo
|
Nog zo'n up.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |