![]() |
klopt het wel?
hallo, ik wil graag even weten of het wel goed zit met mijn piemel
ik ben 15 jaar, en net zo'n beetje begonnen met mijn groeispurt slap is mijn piemel 7 cm, stijf 13 en de omtrek is ong. 9 cm.. is dit ongeveer normaal? waar ik ook over in zit is is dat mijn piemel niet mooi recht voor uit staat, maar helemaal scheef omhoog, en als hij helemaal stijf is dan doet het een beetje pijn om hem gewoon recht vooruit te krijgen.. hij staat dus scheef omhoog, bijna tegen mijn buik aan...:confused: |
*zucht* Weer zo een
|
Nee, je bent nu hopeloos verloren :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Had iemand al opgemerkt dat je met zo'n miniem lid beter in een klooster kan gaan? Zo niet, dan bij deze. ;)
Voor serieuzere reacties: zoekfunctie. Iemand heeft zelfs ooit een keer een tabel gemaakt geloof ik. |
Dat ie meer om hoog staat dan vooruit is bij veel jongens zo, dat "zakt" naarmate je ouder wordt. Verder zou ik m ook niet krampachtig in een bepaalde hoek duwen als t pijn doet :| Maar dat moet je zelf weten.
Verder: eerst zoekfunctie, zoals al gezegd. |
Omtrek 9Cm..
Ik zou voor sinterklaas een nieuwe piemel vragen |
ja. want pas dan kun je scoren zoals de panda in de ava boven mij!
|
Kunnen we niet een announcement maken met de mededeling dat: hoe oud je ook bent en hoe groot je penis ook is, je hoeft je geen zorgen te maken.
Dat is misschien niet de volledige waarheid maar dat hoeft ook niet toch :D |
Even nog op de topic titel ingaand. Klopt ie ook? Vind ik altijd leuk aan piemels :bloos:
|
Nou ja zolang ie klopt doet ie het nog toch. En dat is het belangrijkst.
Je zult het toch met deze piemel moeten doen he. Volgens mij is het gemiddeld tussen de 14 en 16 cm maar je zegt dat je net aan je groeispurt begonnen bent dus hij zal nog wel een beetje groeien. |
-De gemiddelde lengte van een penis in erectie ligt bij een volwassen man tussen de 12,9 en 14,9 centimeter. (95% betrouwbaarheidsinterval van 10,7 - 19,1 centimeter)
-De lengte wordt gemeten aan de bovenkant van de penis. Dus niet aan de onder- of zijkant. -De mediaan van de penislengte ligt onder het gemiddelde. Met andere woorden: de meeste penissen zijn nog kleiner dan het gemiddelde! -Uit medisch onderzoek is gebleken dat mannen zelf de lengte van hun penis overschatten. -De gemiddelde omtrek van een penis in erectie is bij een volwassen man 12,6 centimeter. (Standaarddeviatie van 1,3 centimeter) -In slappe toestand is de gemiddelde lengte 8,9 centimeter. Deze meting is echter onbetrouwbaar door factoren als koude en nerveusiteit. http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size#Erect_length En nu niet meer zeuren ;) |
Kan je prima staand mee neuken in de klas, zonder dat iemand het merkt. (y)
Maar, wat Axel zegt. :) |
De hoek tussen het lichaam en de penis in erectie is als volgt verdeeld over de volwassen mannen:
0-30 graden: 5% 30-60 graden: 30% 60-85 graden: 31% 85-95 graden: 10% 95-120 graden: 20% 120-180 graden: 5% Hierbij staat 0 graden dus voor kaarsrecht omhoog langs de buik, 90 graden voor horizontaal (recht vooruit dus) en 180 graden voor kaarsrecht omlaag richting de voeten. http://en.wikipedia.org/wiki/Penis#Erection_Angle |
120-180 graden: 5% wtf :o
|
Ja, echt hè. :D :|
Volgens mij is dat als ie extreem lang is. |
Je bent geheel normaal.
Verder merk je aan de reacties wel dat je beter even de zoekfunctie had kunnen gebruiken. Dan had je meer van dit soort topics gevonden en had je de vraag al helemaal niet hoeven stellen, aangezien je het antwoord dan al had geweten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |