![]() |
wie of wat kan je niet zo waarderen?
ik haat t als mensen op de grond spugen, vooral als ze dat doen met zo'n goor diep-uit-de-keel-komend rochelgeluid. arrghhhh onbekende mensen die om peuken vragen. ik haat stinkende klanten. zeep!!! mensen!!! het is niet zo heel moeilijk! ik hou niet van hoofdletters, die vind ik lelijk. ik haat het dat we te weinig personeel hebben op dit moment, omdat iedereen op vakantie is behalve ik ofzo en dat ik over 2 uur dus weer terug moet naar mijn werk. ik vind het ook écht niet plezant dat ik zoveel heb gewerkt en nog moet werken deze vakantie. waar is mijn vakantie? blugh.
|
Dat deze zomer behoorlijk regenachtig is.
|
Dat ik het keihard negeer.
|
Citaat:
|
M'n huid kan ik vandaag niet waarderen. (n)
|
Prikkende lenzen.
|
Citaat:
|
die turken die bij de kermis hangen -.- ga lkker ergens anders chickies lastig valle ofzo, je kan daar niet eens normaal met een meid lope :S
|
Alto's
Gothics Blowers Straatmuzikanten Scholieren die het stoer vinden dat ze drugs gebruiken Gangsterrappers Kinderen die gangsterrappers nadoen Knuffel-allochtonen Mensen die je op straat lid proberen te maken van een slinkse organisatie Asocialen Mensen die vinden dat de multikul een verrijking is voor Nederland Subsidietrekkers Kunstenaars die "lekker tegendraads" willen zijn Gedetineerden Pedofielen Gay-pride-enthousiasten Daklozen Drugsgebruikers Lui die "vet relaxed" op straat rondhangen Uitkeringstrekkers Tienermoeders Figuren die al 15 jaar in Nederland zijn, maar nog geen fatsoenlijk Nederlands spreken Rokers Alcoholisten Rotjoch (van UrBNN) Mensen die onnodig links rijden Mensen die 20km onder de max. snelheid rijden Mensen die rechts inhalen Mensen die zich slecht kleden |
zeikerds
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het koude weer
En op zondag wakker gemaakt worden door schreeuwende mensen |
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
mensen die denken dat gothics geen alto's zijn :D
mensen die een hekel hebben aan bevolkingsgroepen en/of subculturen |
honger hebben terwijl je net besluit te gaan slapen
|
Heel veel beltegoed hebben dat onmogelijk op kan in de laatste dagen van augustus.
|
Ik haat mensen die een mening hebben en deze niet kunnen beargumenteren!
Voor de rest heb ik nergens problemen mee:D |
Slaap tekort, geroddel (vooral over mij), vooroordelen en koffie
|
VVD, CDA, Christenunie. :mad: wie wil er een staatsgreep met mij doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Paradox0rz. |
Citaat:
|
De hik..
|
oh ja, hypocrisie
|
Ik denk dat ik het maar uit moet maken met ibg. De communicatie verloopt stroef en ik voel me onbegrepen in mijn behoeften. :(
|
Citaat:
|
's avondslaat de bus moeten nemen in Utrecht. Je bent jaren aan het wachten.
|
Ik haat vroeg naar bed moeten en op tijd weer opstaan.
|
De zelfgenoegzame houding van sommige gehandicapten. Met name blinden en dove kwartels hebben er een handje van om zich moreel verheven te voelen boven die verderfelijke proletarische zienden en horenden.
|
blijkbaar zat mijn rolletje niet goed, want van de 36 fotoos waren er maar 4 gelukt. echt zonde. :(
|
dat niet nader te noemen mensen me op Kim Holland vinden lijken :( :'(
|
Dat alles misgaat. (oplader van gsm kwijt, kapot internet, dubbele afspraken, nieuw abo dat niet meewerkt, vrienden die ziek of weg zijn terwijl ik ze zo lang niet gezien heb.) Bleh.
|
Citaat:
|
Het is 'fotoboekbezoeken', niet 'fotoboek-bezoeken', en jij woont al ruim twintig jaar in Nederland, hypocriet.
|
Pijn. :(
|
Citaat:
En nu kan ik het niet zo waarderen dat 't cijfer van mijn hertentamen nog niet bekend is. De vorige keer had ze alles binnen een uur nagekeken, waarom nu dan niet... :( |
Onkruid uit de tuin trekken en de daarbij horende encounters met spinnen, rupsen, slakken en torren :( *ril*
|
Citaat:
|
Oh, distels had ik niet :p En ik gebruikte van die gele keukenhandschoenen ;x er stonden echt megaveel struiken met dubieuze kleine zwarte besjes, dus ik zit ook onder de bessenmoes nu. En de aardbeien van de buren die onder de schutting doorgroeien heb ik maar laten staan :D de poezen gingen er gelijk weer tussen liggen <3
Ontopic: dozen waar zwarte verf uit lekt --> verf op mijn handen en gezicht. |
Citaat:
|
En nu?
|
Citaat:
|
Sowieso zijn zintuigelijk gehandicapte mensen uitschot. Ze voelen zich altijd moreel verheven.
|
Citaat:
OT: Popstars is echt dom. "Je kan wel zingen maar je bent 11 hè? Dat vinden wij iets te jong." Ja, doe dan een minimumleeftijd voor de audities, sukkels! |
Een collega van mijn stage. Gelukkig is mijn stage voorbij en heb ik ook over zijn beledigingen geklaagd.
Mensen in de tram die niet doorlopen naar ruimte, of blijven staan voor zitplaatsen. Alles en iedereen als ik ongesteld ben. |
Mensen die te beroerd zijn om "sorry" te zeggen en dus altijd maar zeggen dat jij degene ben die fout zit. Ze bestaan helaas, sterker nog, het is de overgrote meerderheid:(
|
Mensen die de trein al instappen terwijl íedereen nog uit moet stappen (want laatste station), bah. Ik ben nu actief mensen terug aan het duwen als ze dat doen. Laatst stond er een man met een enorme buik in de weg, toen liep ik tegen z'n buik op :D
|
Als iets waar je nog nóóit van gehoord hebt, gepresenteerd wordt als "de nieuwste rage" of "nu al een hype".
-o- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |