![]() |
Fall season 2008
So, ook maar eentje voor dit jaar.
Omdat ik benieuwd ben welke Amerikaanse televisieprogramma's jullie dit tv-seizoen gaan volgen en of er nog leuke nieuwe tussen zitten. :p Heb zelf nog geen lijstje, maar iig Gossip Girl S2 en ANTM Cycle 11. |
Dexter_M, In Your Room, Blubje naamzoek.
|
nog even een lijstje maken voor dit jaar :)
|
Is er ergens een overzichtelijk lijstje te vinden met wanneer welke series weer beginnen?
|
begint californication niet onderhand weer eens?
|
Citaat:
kan van dag tot dag kijken waneer wat komt en welke datum het begint :) |
Citaat:
28 september begint het 2de seizoen |
Citaat:
|
Privileged klinkt wel als iets wat in mijn straatje valt, ik zal in ieder geval de pilot gaan kijken :o
|
Via Amerika :
One Tree Hill Season 6 Gossip Girl Season 2 Via NL volg ik : Private Practice Greys Anatomy Desperate Housewives Medium Ghost Whisperer |
Wat me interessant lijkt:
Gossip Girl S2 Heroes S3 Life S2 HIMYM S4 Fringe S1 Do Not Disturb S1 Life on Mars S1 (al wil ik de Britse eigenlijk ook nog zien) Californication S2 True Blood S1 Dollhouse S1 (al weet ik daar nog geen release van) En eigenlijk nog wel wat series, maar die moet ik eerst eens een keer bijwerken. |
30 Rock
Californication Heroes It's Always Sunny in Philadelphia Lost South Park The Simpsons |
Citaat:
Mijn lijstjes september: - One Tree Hill s6 - Gossip Girl s2 - Heroes s3 (moet nog wel ff wat inhalen, want loop vreselijk achter!) - 90210 s1...heel benieuwd wat dat gaat worden - Law and Order: SVU s10! - Bones s4 natuurlijk - Ugly Betty s3 (zelfde als Heroes :s) - Grey's Anatomy s5 (5 alweer? wow, de tijd gaat snel!) - CSI s9 - Desperate Housewives s5 (als ik s4 kan afkijken, maar moet ik gewoon ff voor gaan zitten haha) - Brothers & Sisters s3 (net als bij DH, eerst ff s2 afkijken) En dan vanaf januari: - Dollhouse serie première - 24 s7 Eigenlijk weinig nieuws dus dit jaar als ik t zo bekijk. Alleen 90210 en Dollhouse. Misschien pak ik Fringe er ook nog bij. Ligt er een beetje aan of ik daar zin in ga hebben :p Verder moet ik nu ECHT wat series gaan inhalen, want anders kan ik in september niet met de nieuwe seizoenen beginnen en dan wordt het teveel om nog in te halen. Zeker Ugly Betty en Desperate Housewives wil ik in september weer gaan volgen. Ik kan niet wachten tot het eindelijk 1 september is. Ben op t moment weer helemaal OTH verslaafd en de zomer gaat me maar niet snel genoeg :o hehe |
OTH *O* kan ook niet wachten tot 1 september. 90210 ga ik ook de eerste aflevering van kijken, of het wat is!
|
In ieder geval Dexter, South Park, Californication, Lost en Desperate Housewives.
Misschien ook weer Heroes. (En dan vanaf januari ofzo ook weer Medium (y) ) |
Soija, Dexter, waar blijven jullie lijstjes?? :p
|
Gossip girl S2
Dexter S3 en Lost! |
Citaat:
|
Nieuw seizoen:
Nieuw proberen:
Misschien proberen, pas nadat het een hit blijkt:
Overig: Grey's Antomy op den Nederlandse buis. Pushing Daisies S1 (opnieuw proberen) op Nlse tv. Heroes moet ik nog altijd inhalen v.a. halverwege S1. |
Citaat:
|
Gossip Girl ga ik zeker weer kijken, evenals Ugly Betty en Grey's Anatomy... (Y) Voor de rest moet ik nog een paar nieuwe series uitzoeken.
|
Lijstje.
Burn notice seasons 2 Law and order: criminal intent season 8 Psych season 3 Leverage season 1 Brotherhood season 3 Californication season 2 Dexter season 3 Penn & Teller bullshit season 7 Weeds season 4 30 rock season 3 Heroes season 3 Law and order season 19 Law and order: special victims unit season 10 Life season 2 The office season 5 Big love season 3 Entourage season 5 True blood season 1 30 days season 4 Damages season 2 Its always sunny in philadephia season 4 Nip/Tuck season 5 The riches season 3 The shield season 7 House season 5 Kitchen nightmares season 2 Gossip girl season 2 One tree hill season 6 Supernatural season 4 Criminal minds season 4 How i met your mother season 4 Ncis season 6 Numb3rs season season 5 Two and a half men season 6 Lost season 5 Scrubs season 8 Sons of anarchy season 1 Dollhouse season 1 Van de series voor het 2008/2009 seizoen zijn alleen true blood, leverage, sons of anarchy, dollhouse, zeker dat ik ze ga volgen, voor de rest wacht ik even af hoe succesvol een tv serie en niet vroegtijdig word gecanceld :) |
Heb je nog tijd over voor films/ andere dingen?
|
Oh, Big Love wil ik mss nog via Vs gaan volgen ipv Nl.
Voor Januari weet ik nog niet wat ik kijken zal. |
Citaat:
|
Ik heb geen tijd meer. En dat is prima for now, maar als colleges weer beginnen heb ik een probleem. :)
|
Citaat:
Ik maak altijd tijd voor mijn series ;) Meestal 's nachts ofzo, dan heb ik toch niks beters te doen haha. |
Ik moet ook hier en daar wat eps na de laatste break afkijken. Maar dat doe ik gewoon op volgorde dat de nieuwe eps beginnen. :p
|
Oud:
- Gossip Girl s2, 1 september - How I Met Your Mother s4, 1 september - Pushing Daisies s2, 1 oktober - Grey's Anatomy s5, 25 oktober - The L Word s6, 4 januari Nieuw: - 90210 s1, 2 september Verder wil ik Dollhouse zien wanneer dat begint, maar behalve dat heb ik me nog niet echt verdiept in wat voor nieuwe series er gaan beginnen.. |
Citaat:
Die er ook nog bij dus :p Wat is je lijstje kort dit jaar, IYR...:) |
Oh ja, 90210 ga ik ook proberen :Y
|
Citaat:
Kan heel leuk of echt gewoon totale crap worden :D Ach ja Brenda en Kelly zullen er wel weer voor zorgen dat het boeiend wordt! ;) |
Een spoilertopic voor 90210 openen? Volgens mij wel populair. :p
|
90210 is nu begonnen, toch?
Ik moet maar even een lijstje gaan maken van wat ik ga volgen en wanneer het wordt uitgezonden, anders vergeet ik het nog :D |
Er is ook dit lijstje voor wat er nog moet starten http://eztv.it/index.php?main=airs :p
Ik ben aan het downloaden 90210, twee eps. (y) |
Was ik gewoon vergeten dat fall season begonnen is :D Gossip Girl episode 1! :D
|
Mijn serie schema:
http://img.photobucket.com/albums/v3...erieschema.jpg Kleutjes zijn per dag en verder wijst het zich vanzelf :o |
Oeh, je hebt een schema. :bloos:
Die kleurtjes zijn niet onderscheidend genoeg denk ik. :p Ik heb achterin mijn agenda een schemaatje opgeschreven. |
Links de downloads; rechts Nederlandse televisie*. Linksonder wat ik nog moe(s)t inhalen. :p
*Wat tussen haakjes staat, is misschien kijken/niet verplicht (elke ep te zien)/uitproberen. http://img48.imageshack.us/img48/973...nen0004xi6.jpg En gewoon elke week netjes bijhouden. :o http://img183.imageshack.us/img183/6...nen0005tp2.jpg gedownload krijgt een [x], gekeken krijgt een[*] |
Citaat:
Maar k ben wel trost op mijn schema :o |
Wel een leuk schema hoor. (y) Ga ik toch mss van je na-apen. :o
|
Haha is goed hoor :)
In het afgelopen jaar heb ik er veel een verandert.. Door die stakingen en zo. Kon het echt niet meer bij houden.. Alleen dit schema is echt alleen voor de series die ik download.. verder wat er op tv komt staat er niet bij dat moet ik gewoon onthouden of zo :o |
Citaat:
|
Citaat:
Van New Amsterdam vind ik het wel jammer.. Was wel grappig.. Maar dank je :) |
Oh, die ken ik niet. :eek:
|
Zijn ook maar 8 eps van.. het was wel een grappige serie maar nu er niks meer van is gemaakt is het niet de moeite waard om die 8 eps te downloaden hoor :)
|
Dat snap ik. :d
|
OMG ik dacht dat ik erg was!
Wat fijn om te zien dat er mensen zijn die net zo gestoord zijn als ik...:D |
fringe was al lang te downloaden overigens.
|
MyEpisodes houdt mijn schema bij, lekker makkelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |