![]() |
Expeditie Robinson
Vanaf zondag 31 augustus kun je gaan kijken naar het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.
om 20:30, RTL 5 *O* http://www.rtl.nl/reality/expeditier...inson_2008.jpg de toffest sjoow! |
Leuk, de promo ziet er goed uit!
|
Ik weet het niet hoor... Het wordt wel erg uitgemolken en rtl5-erig gemaakt. Die vreselijke voice-over (n) en die promo op tv dat ze stukken vlees met hun tanden verscheuren, ik heb mijn twijfels.
Maar aan de andere kant: het is wel expeditie robinson :) In de Triv van volgende maand staat trouwens een stuk over de (emotionele) gevolgen voor de kandidaten als ze weer thuis zijn. Lijkt me wel interessant. |
heb voorgaande seizoenen nog wel eens gekeken, maar het lukte mij niet echt om er in mee te gaan. zoveel zaken waar je uiteindelijk toch gewoon doorheen prikt. wel jammer, want het idee was ooit leuk.
maar goed, ik zal de pret niet bederven hier;) veel plezier er mee iig :) |
ik ga wel weer kijken :)
alleen dat 'terug naar de basis' roepen ze elk jaar... |
Citaat:
|
Je hebt gelijk, talpa was ook behoorlijk eng ;)
|
Hmmmm.. even kijken hoe de opbouw nu is :o
|
Citaat:
|
Expeditie Robinson heeft zijn tijd wel gehad vind ik, het zal nooit meer zo leuk worden als de eerste 3 seizoenen, toen was het nog allemaal nieuw en spannend, nu hebben ze al die dingen wel gehad.
Vorig jaar was het al helemaal niks, met die 100 deelnemers, ik weet niet eens wie er gewonnen had want ik ben na aflevering 6 al gestopt met kijken. Maar misschien dat het dit jaar wel weer leuk wordt wie weet, ik ga het iig wel volgen. |
Ekspedietiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii roppinzeeen
:( |
Vanavond!
|
Ik zou willen dat ze "back to the basics" van het programma zouden gaan :/ Ik vind het zo jammer, alles wat er zo nodig aan toegevoegd moet worden. Het was al interessant genoeg zonder die 100 mensen of ketenpoespas, vind ik persoonlijk.
|
wat heb ik nu al een hekel aan die aziatische, hopelijk moet ze er straks uit :p edit: helaas, Marleen er uit.
dat hele 'dagboek' idee irriteert me, en die filmpjes van wat ze in Nederland voor beroep hebben ook, dat interesseert me geen drol. |
ja, wat vreemd dat die aziatische de hele tijd aan het woord is! slim is ze ook niet echt:p
en wat jij zegt ook, pv, die dagboeken zijn zwaar ruk:p en denk dat marleen nog wel terug komt met haar mooie drol:p |
Die aziatische praat een beetje vaag en is veel te dominant.
Dat gedoe met dat er altijd de eerste aflevering al iemand uit moet om de groep ergens voordeel van te geven vind ik ook niet eerlijk eigenlijk, doe dan gewoon een eilanddraad ofzo, die er nu dan wel was maar niet op de gewone manier. |
het kwam ook een beetje raar over, toen het in eerste instantie gemeld werd dacht ik dat ze nog een keuze hadden; óf iemand er uit en de kettingen mogen af, óf iedereen blijft en de kettingen blijven ook.
|
Pfoe, ik ben blij dat die kettingen niet te lang bleven. Verder weet ik het nog niet zo.
|
Dat aziatische meisje is zo gruwelijk irritant en schreeuwerig en dom. Weg ermee. (n)
|
Eerste aflevering kan heel spannend zijn of heel saai, dit was duidelijk een saaie IMO, maar als het goed is komen er nog 12 ofzo (y)
|
Het was duidelijk vanaf het begin dat of dat aziatische meisje of Marleen weg zou gaan, die kregen zoveel zendtijd. Van de andere personen heb ik eigenlijk weinig gezien.
Ook die mechanicaman (die een stukje oor mist) was veel in beeld, dus daar zal volgende week wel iets mee zijn. |
Citaat:
Spoiler
Overigens vind ik dat Aziatische meisje behoorlijk irritant. Blijkbaar heeft ze zich in de groep niet zo maf gedragen, anders was ze er vast al uitgestemd. |
De laatste paar rondes maar weer gaan kijken. (y)
|
Jezus, die leraar mechanica ofzo (n) In dat stukje wat er volgende week komt zei hij
Spoiler
De dagboekstukjes zijn behoorlijk irritant inderdaad, veel te voorlezerig. |
Ik vond het leuk :nono: , maar ik ben een onbewoond ieland fan, dus wat ze doen interesseert me niet zo.
|
Citaat:
|
nou idd, hij zei deze afl. ook iets over de zwakkeren, de vrouwen
|
Ik vond het wel heel ranzig dat ze die drol in beeld deden.
|
Wat waren die dagboekstukjes gigantisch irritant, met name als je alleen de stem hoorde. Alsjeblieft zeg. Ik moet er wel echt nog inkomen, maar dat komt misschien ook doordat je ze nog niet goed kent.
|
ik vond het wel heel tof bedacht dat ze in hun eerste proef elkaar niet konden zien. beetje psychological mindfuck. Die Geert ofzo (leraar mechanica) zal wel nog een hoop drama veroorzaken denk ik zo. Volgens mij is dat best een eikel en is het aan de andere kant niet zo slim om hem weg te stemmen vanwege hij wel sterk is tijdens de proeven denk ik (en hij maakt zich op het eiland zelf ook wel nuttig volgens mij). Maja, blijft dat niet een beetje de eeuwige kwestie bij ER (<-- niet de ziekenhuisserie :D) : stem je op de eikel of op de zwakkeling?
|
Die voiceover van iedereen mag wel weg ja.
|
Die drol was ranzig, de dagboekvoorleesstukjes irritant, Yin mocht van mij er wel uit, jammer dat Marleen weg is, die mechanicaleraar zal vast heel handig zijn om mee op een eiland te zitten maar hij moet wel z'n kop houden over wat hij vindt van vrouwen, jemig wat een eikel.
|
lol, aflevering 1 en alle vrouwen hier zijn nu al gepikeerd vanwege Geert's opmerking over dat vrouwen het zwakke ras zijn. :p En dat was nog maar een preview van next week zonder context :D
En ja Yin heeft een lekkere kont; oog wil idd. ook wat. :o |
ach een soort Bjorn, dat houdt het tenminste leuk (y)
|
Ik moet er ook nog een beetje inkomen en jammer van al die poespas. Ik vond de eerste drie seizoenen erg leuk, gewoon lekker zo houden... maarja.
Verder heb ik nog niet echt een mening over de personen op het eiland, het wordt natuurlijk zo geedit dat je iemand vervelend gaat vinden of niet. |
Gadverdamme, die drol
|
Haha wat grappig dat veel mensen vallen over dat vrouwen zwakker zijn. Jeetje, in ER aangelegen zaken zijn we ook gewoon zwakker. We zijn minder sterk, janken sneller, zijn sneller gepikeerd en zijn minder technisch.
En ik vind dat Aziatische meisje ook irritant ja, net als de dagboekstukjes. Maar in het algemeen vond ik de aflevering wél leuk. |
ja, maar dan hoeft die man het er nog niet zo in te wrijven;)
|
Ik dacht er komt een hele ruzie vandaag omdat die Geert zegt dat vrouwen niet kunnen overleven op een eiland.
Stelde het helemaal niks voor (n) Net zoals de rest van de aflevering eigenlijk, beetje saai :o |
Na 30 min kijken vond ik het te saai en ging ik maar "A Bronx Tale" kijken...
Die seizoenen met die neger (Judge ofzo) en die Belgische kok vond ik top, maar 't wordt steeds minder en ik verwacht dat ik van dit seizoen niet veel ga kijken :( |
Ja, ik vind de persoonlijkheden tot nog toe weinig boeiend.. Maar, misschien moeten ze nog een beetje "tot bloei" komen.
|
We hebben ook zo ongeveer maar 2 mensen gezien. De rest is nog niet eens voorgesteld (n) Ik word een beetje zat van dat Chinese meisje en die Geert enzo. Er zijn toch ook nog andere mensen??
|
Citaat:
|
Nee dat heb ik ook! Bij die Eilandraad zaten mensen die ik nog niet eerder gezien had...
Ik vind het saai tot nu toe. |
Beetje raar ook dat je in de flashfowards zag dat ze op Geert stemde maar dat niemand dat uiteindelijk deed.
Ik denk dat ze nieuwe editors hebben aangenomen ofzo die nog in hun stage periode zitten, het is echt (nog) niks dit seizoen. |
zo al een tijdje geleden dat er in dit topic is gereageerd.
:p |
dit programma is zo uitgekauwd, we kennen het inmiddels wel en waarom doen die belgen in godsnaam ook mee?
|
Het is saaier dan ooit.
|
het is idd erg saai, en die mensen zijn schijnheilig. vooral die huppeltutjes uit noord
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |