![]() |
Wat is jouw super genante geheim?
Doe je wel eens heel erg leip voor de spiegel? Heb je een hele maffe hobby?
Loop je wel eens zingend in je onderbroek door het huis? Kortom: gedraag je je wel eens heel erg raar/genant als niemand het ziet? of juist als iedereen kijkt? zelf doe ik wel eens heel raar en film mezelf dan, en ga er dan in me eentje om lachen. en een paar keer bij een vriendin in de flat gingen we onwijs hard schreeuwen, kregen er echt een kick van.... maar het is natuurlijk wel heeeeel idioot :s |
deze mag naar DK sorry
|
X'D
|
Lol, ik zal ervoor zorgen.
|
Dingend als zingend in je onderbroek door huis hupsen doe ik wel eens ja, maar dat vind ik geen supergenant geheim. Ik weet zo gauw niet of ik ueberhaupt supergenante geheimen heb, maar if i do, dan ga ik die echt niet met jullie delen :')
|
Als ik alleen thuis ben ga ik mijn Britse accent bijwerken. Ik heb eens uit mijn boeken maatschappijleer opgelezen met een Engels accent, ik zou het vrij genant hebben gevonden als iemand me toen gehoord had. En ik ga dan ook in het Engels commentaar geven op televisieprogramma's, of hardop 'ewww' of 'nee!' roepen.
Veel genantere dingen zou ik inderdaad niet hier neerzetten, hihi. |
Dat ik soms toch weer terug kom naar dit forum!
Die goeie oude tijd.... :) |
Ik ben autistisch. Dat is natuurlijk niet genant, maar het veklaart wel al mijn quirks op een manier waarvan mensen zeggen "oh?!....oh."
|
Citaat:
|
Citaat:
En héél hard meezingen met The Sound of Music, inclusief alle hoge noten, die ik natuurlijk vals zing. |
Ik oefen wel eens Freddy Mercury-moves in mijn onderbroek.
|
Dat ik duim, verder weet ik het niet.
|
Dat ga ik hier natuurlijk niet melden.
|
Citaat:
|
Dit forum is natuurlijk een genant geheim. Veel mensen snappen het niet echt. :p
|
Citaat:
|
Mijn echt genante dingen zeg ik zelfs hier niet. Maar een beetje genant... ik ben bijvoorbeeld zo gewend geraakt aan de boerwedstrijden met een goede vriendin en haar broer, dat ik nu soms opeens gewoon keihard zit te boeren en het niet eens probeer te onderdrukken. Dat is heel gek, als ik dan opeens weer in de klas zit en dan na het laten van de keiharde boer ("een 8.3!") besef dat dat een beetje gek is om in het gezicht van een leraar te doen. :bloos:
edit: En ik eet chocoladerepen zó, zonder stukjes af te breken, liefst een hele in een keer. :bloos: |
Citaat:
|
Soms ga ik 's ochtends als ik alleen thuis ben in mijn boxer en hempje met hele foute muziek (spice girls, backstreetboys) het hele huis door.
Maarja, echt genant is het niet. |
+ this thread is worthless without pics
|
Ohja, ik zing soms wel eens mee met disneyliedjes enzo. :o
|
Kan gewoon níet stoppen met neuspeuteren :bloos:
|
Citaat:
|
heb ik niet, ben ik nu vreemd?
|
Ik fap niet.
|
ik luister kinderen voor kinderen :o
heb zelfs op mn I pod ook wat kvk nummers:D |
Ik geneer me niet zo snel.
|
ik doe soms alsof ik slaap, enkel om er achter te komen wat mijn vriend allemaal doet als ik echt slaap.
(en dan meer in de geest van: geeft ie me nog een slaap-lekker-kusje of duwt ie me half het bed uit om zelf lekker te kunnen liggen) |
Ik had net een genant geheim, maar ik heb geen foto gemaakt voor jullie. Helaas.
|
Ik heb hele sexy pyjama's (not!:D)
|
Ik ging vroeger altijd op de keyboard van m'n zus spelen en dan zelfbedachte liedjes zingen. En opnemen. En toen vond mijn zus allemaal liedjes van mij op de pc en dacht ze dat 't Kinderen voor Kinderen was :D :D
Tegen mezelf praten doe ik nog steeds, best suf. Dingen als:'En nu even boodschappen doen... is er nog kaas?' etc. En springen in m'n ondergoed doe ik ook wel, maar dat vind ik niet echt genant maar gewoon leuk :P |
Wat is dat toch met fb+jes en in hun ondergoed door het huis springen?
|
Dat is een van de vereisten :o :D
Oh en de echt super genante geheimen vertel ik natuurlijk niet, ze zijn niet voor niets geheim :P |
ik ben ook autistisch, maar dat merk je dan weer niet echt :( was ik maar een echte autist!
Ik dans in mijn kamer met een koptelefoon op huhu :bloos: |
Hmm, gaat jullie niks aan.
|
zou je het zelfs mij niet vertellen? :(
|
Doe jij mij eerst maar eens iets genants vertelen. :d
|
ik heb geen geheimen hoor :p
|
Nou, ik ook niet dus. :p
|
mag ik je wel kietelen? :bloos:
|
Wel ontopic blijven hè. :p
|
nouhou kietelen :bloos:
|
Niet chatten, jullie twee. :nono:
|
Oeh, ik weet wat, tis niet genant, ook niet geheim, maar toch. ;x
Ik heb ondanks mijn volledige maagdelijkheid weleens aan anderen hun geslacht gezeten. :eek: |
Heeft sylph nou een ban omdat ie wilde kietelen? -o- Dat is pas genant :(
|
Ik zou het niet weten. Dat ik tot en met mijn zeventiende duimde is geen geheim. Dat ik net als iedereen wel eens in ondergoed danspasje oefen is niet genant.
|
Ik ben gek op vrouwenbuikjes (mits lekker) en heb dan ook altijd de neiging om er aan te zitten. :bloos:
|
Citaat:
|
Voorwaardelijke gedragingen dat zich voorborduurt op onzinnigheid dat zich vervreemd. Dus je moet het niet verharden tot een geheel maar het ontwikkelen. Snap je?
|
Bij mij is het vooral genant omdat ik dingen per ongeluk doe als er wél mensen bij zijn :o Ik flap er vooral sarcastische opmerkingen uit en lever hardop commentaar op mensen zonder te bedenken dat die het wel es vervelend kunnen vinden. Maar eigenlijk is dat vooral genant voor de mensen die in mijn gezelschap zijn :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |