![]() |
Saaikie en de chocoladefabriek #327
*O*
|
*O* voor de titel!
|
Okee. (y)
|
Ik overweeg nu serieus om mijn zoon Saaikie te noemen. (y)
Hij is inmiddels 8, dus hij kan ook wel een naam gebruiken. |
Citaat:
|
Over 21 uur heb ik een tentamen. Misschien moet ik er maar eens wat aan gaan doen.
|
Citaat:
is het nog van vorig jaar? |
Maarten de ijverige student. (Y)
|
Als ik een dag van te voren niks aan een tentamen heb gedaan kan ik het nevernooit halen, maar ja, ik doe dan ook een serieuze studie.
|
Wat moet ik allemaal nu alvast bedenken zodat ik morgen niet met mijn mond vol tanden sta?
- Goede en slechte eigenschappen - Waarom wil ik bij [bedrijf] werken? |
Citaat:
"Ik ben heel erg slim, waardoor andere mensen zich dom voelen." "Ik ben erg aantrekkelijk, waardoor mannen afgeleid worden en vrouwen jaloers worden." |
Wat zijn je slechte eigenschappen?
|
|
Tijd om jullie pensioen veilig te stellen. Dag.
|
Citaat:
|
:feest:
|
Citaat:
|
Mijn slechte eigenschap is dat ik lichtelijk sociaal gestoord ben, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen. De meestgebruikte 'goede slechte eigenschap' is perfectionisme, maar ik ben totaal geen perfectionist, dus ja.
|
Mensen die zeggen dat ze een perfectionist zijn zijn ook vaak irritant.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Over irritant gesproken. [ljh] Vandaag waren er 2 nieuwe oude dametjes op mijn werk :lisa: de ene ging na 2 uur weg omdat ze het niet zo tof vond. waarom doen die engerds typisch studentenwerk :lisa: en de Beruchte 54-jarige Collega noemde een +/- 30 jaar jongere collega "naughty boy" en het was totally inappropriate en ik moest heel hard lachen :) [/ljh]
|
Citaat:
|
ljh?
|
Citaat:
|
Citaat:
van het Grote-Lucht-Je-Harttopic ! |
Ah!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen.
|
Goedemorgen.
|
Ik heb niet echt eten. :(
|
Goedemorgen.
|
Alleen nep eten?
|
Ik heb nog tonijnsalade van gisteren. Die gaat op een stukje stokbrood.
|
Citaat:
|
! Je hebt Feed your head terug in je sig *O*
|
Al een tijdje! Had ik hem al eerder dan?
|
Ja
|
Alleen Feed Your Head?
|
nee als bij
|
Ik weet het niet meer. :(
|
Ok, ik denk dat ik in de richting ga van 'hoi ik werk snel en zorgvuldig, daardoor ben ik meestal geconcentreerd bezig en daardoor nogal in mezelf gekeerd'.
|
|
Goedemorgeeeen. Of nouja, middag, maar ik ben net wakker! :D
|
ik ben al 10 uur wakker :(
|
Oeh, da's best lang.
|
|
:D
|
Fold ik K6 off-suit na een raise en re-raise, komt er 6KA op de flop, en nog een K op de turn. :'(
En de twee anderen hadden AA en 10J suited. :( |
Dan moet je even de runsel karpiggelen, en als dat niet lukt rin je hem gewoon weer terug naar inze.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |