![]() |
Wat heb jij allemaal in je tas zitten?
Gisteren was ik aan het werk bij de kassa. Een vrouw moet geld hebben. Volgens mij had ze een halve koffer meegenomen in haar tas.
Wat heb jij allemaal zitten in je tas? Of voor de mannen: in je broekzak? Even kijken wie het gaat winnen. |
In mijn rugtas zitten nu mijn logeerspullen, want ik ben aan het logeren.
In mijn broekzak zit een briefje van 10 en een treinkaartje. |
Even leeghalen hoor
CDroms en handleiding van mn computer Ipod Rubiks Cube Ondergoed Pillen Portemonnee Pen Paspoort Paspoortfoto's Tampon Papieren zakdoekje Allemaal in mn handtasje ;) |
wat een p`s!
|
In tas:
hmm, wat grappig, het lijstje staat van onder naar boven In mn broekzak, wat ook in mijn tas kan gaan als ik de deur uitga: telefoon, bankpas, ov-chipkaart, sleutelbos, geld, pakje zakdoek, lippenbalsem. |
Ehh, ondergoed in tas? ;x
|
Normaal gesproken zit er minder in dan als ik een dagje weg ga (naar een meet ofzo), dan heb ik echt een overlevingspakket mee.
Portemonnee met inhoud Telefoon Lampjes Huissleutels Fietssleutels Menstruatiezooi Mp3-speler Rekjes Haarprut Spiegeltje Agenda Pen Zakdoekjes Zoiets. ;x |
telefoon
agenda huissleutels portemonee meer niet:o |
sleutels
gsm portemonnee + als ik met de auto weg moet t-tag autopapieren zonnebril autosleutels |
Sleutels
Portemonee met inhoud Zakdoekjes Tampon Kaugom Snoepjes met een groen papiertje waar ik de naam niet meer van weet Telefoon Flesje water Papier Pen Spiegeltje Vaseline Ibruprofen Waarom schrijf ik dit eigenlijk op? :confused: |
agenda + groene pen
blauwe pen sigaretten shag aansteker telefoon tampons pepermuntjes pasjes zitten los in m'n agenda. |
Wat een berentopic.
Ik heb allerlei papieren, pennen, gum, paspoort, geld, sleutels, deodorant en foldertjes in mijn rugtas. |
Ik had geen idee, totdat de douanebeambte rare dingen zag op het röntgenapparaat en mijn hele tas ging leegpakken... toen bleek dat er drie boeken in zaten, een sjaal, twee volle fotorolletjes, enkele pakjes zakdoekjes, twee pennen, een pak kaarten, een notitieblokje, een gebruikt zakdoekje, het hoesje van mijn tasbeschermer, een pak cocathee (hey drugs!) en een hoop maandverband en tampons. En toen moest ie nog een keer door het röntgenapparaat, maar de bom hebben ze toch niet gevonden.
|
Niet zo heel veel, ik heb hem pas nog leeggehaald. Nu is de inhoud:
Papieren van de Hema Elastiekje Portomonee en aanhang Pen Klein potje vaseline Klein flesje deodorant Kapotte sleutelhanger Tampon Kaartje voor het Pergamonmuseum Oordopjes |
Zolang ik nog niet naar school ga: portemonnee (met geld, id, strippenkaart en allerlei andere kaartjes), huis- en fietssleutels, ¡Pod en m'n telefoon.
In m'n schooltas zit een agenda, etui met pennen, deo, kluissleutel en natuurlijk boeken. Niet echt boeiend eigenlijk. |
Crack.
|
IPod
Telefoon + oortjes Agenda Portomonnee Paraplu Deo Tampons + inlegkruisjes Medicijnen Rijbewijs Zakdoekjes Kauwgom Mentos |
Ipod, telefoon, portemonnee, sleutels, deo, pen, opschrijfboekje
|
Sleutels
Pennen Troep Vuilniszakken Bier Zonnebril Zakmes Zaklamp XLR kabel Jack naar minijack kabel Inbussleutel |
Sleutels, portemonnee, paspoort, ducttape, wijn/bieropener, mes en een theedoekje.
|
Standaard heb ik in mijn tas zitten:
- Portemonnee met inhoud - Sleutels - Flesje water - Evergreen (oid) - Oordopjes - Pen en papier - Zakdoekjes - Kauwgum - Lippenbalsem - Sigaretten Afhankelijk van wat ik ga doen, word mijn tas aangevuld. Maar dit is eignelijk wel de standaard invulling. |
*leegschudt*
buitenste vakje: pakje peuken zonnebrilvakje: telefoon aansteker oorbellen (2 paar glazen plugjes en 1 paar wit jade) hibitane keeltabletten labello 3 tampons een zakspiegeltje (een hele gave, met een doodshoofdje en roze vlammen enzo) intiem doekjes mijn sziget festivalbandje ibuprofen zonnebril meer ibuprofen kauwgom smint statiegeldbonnetje haarspeldje in de vorm van een aarbei 2 muntjes van 50 cent roze balpen in het grote vak: plo-sjaal sleutels portemonnee flesje icetea zakdoekjes roze paraplu agenda mini-deo twee elastiekjes nog een aansteker nog meer kauwgom nog 2 balpennen handcreme spongebob pleisters nagelvijl 1 eurocent |
Wat ik er altijd in heb zitten:
- Sleutelbos - Portemonnee (Met OV-kaart, rijbewijs, ID-kaart, bankpasje, ponskaartje, CZ zorgpas, contant geld, pasfoto's, strippenkaart en 'n velletje postzegels) - MP3-speler - Telefoon - Labello - Spiegeltje - Pakje kauwgom - Pakje zakdoekjes - Doosje mini-inlegkruisjes (Libresse Micro) - Agenda - Etui - Rekenmachine - Blokje kleine Post-Its |
Citaat:
grote handtas :D |
In mijn handtas zitten op dit moment:
- huissleutels - autosleutels - pijnstillers - makeup - telefoon - portemonee - deodorant - agenda |
Citaat:
of ja, ik heb er wel één, maar die gebruik ik enkel bij nette gelegenheden en dan zit ik de hele avond te vloeken, omdat ik niet al mijn zooi mee kan sjouwen |
Volgens mij wint sterrenmeisje tot nu toe. ;)
Er zitten een aantal dingen vast in, soms komen er dingen bij of gaan er dingen uit afhankelijk van wat ik ga doen. Deodorant Agenda Portemonnee Koekjes Sleutels Mobiel Hemapas Menstruatiedinges. Elastiekje. Volgens mij was dat het. |
- een zwart schetsboek
- een groen schetsboek - het academieboek - de studiegids - een etui met pennen - flesje water - portemonnee - broodjes kaas - map met foto's - harde schijf |
Ik heb alleen een schooltas en daar zitten boeken, schrijfspul, agenda en wat te eten/drinken in. Of wanneer ik bij iemand anders de nacht doorbreng pyjama, toilettas, kleren en medicijnen.
|
Citaat:
Ik dacht eerst, huh, rekjes? Wat voor rekjes dan? Wasophangrekjes? Oh wacht, elastiekjes :o |
Als tas, dan:
- studieboek Zak: - portemonnee incl. huissleutel - telefoon Optioneel: - pen |
Interessant hè? |
Boeken (een leesboek, drie studieboeken), een collegeblok, twee pennen, pakje mueslirepen, flesje water, menstruatiedingen, heel veel bonnetjes, portemonnee, mobiel, mp3-speler, oorbellen, labello, paar proefmonstertjes van luchtjes, paspoort.
|
Nu;
portemonnee paspoort muntjes van een of andere discotheek poeder (voor glimhoofd) paracetamol bonnetje sleutels de cosmopolitan naaisetje (met naald en draad enzo) rolmaatje Als ik m'n rugzak meeneem alleen boeken, agenda, flesjes water, etui, tampons, brood, hoop koekjes, portemonnee en paspoort. De rest prop ik in m'n broekzakken. |
Een vrouw die spullen in haar broekzakken stopt. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Telefoon
Portemonnee Huissleutel Kauwgom M&Ms (normaal niet maar op dit moment wel :p) Oorbellen Deo Lippenbalsem (meestal) Agenda Zoiets *shrug* Edit: In m'n rugzak heb ik natuurlijk andere dingen. (papier, boeken, etui, etc :p) |
In mijn handtasje:
WTF :D En mijn rugzak ook maar even, bij gebrek aan broekzak:
|
Citaat:
|
Rugtas:
een broek een hoesje van een boekenbon een verjaardagskaart 3 pennen 2x een enkele reis Den-haag HS - Paris Nord van 04/08 |
Hangt er van af waar ik heen ga :confused: wanneer mogelijk neem ik geen tas mee, dan stop ik sleutels & portemonnee in mn jaszakken. Soms gebruik ik mijn gave hippiehandtasje, daar zit dan meestal in: agenda, pen, portemonnee, telefoon. In het voorvak van mijn rugtas (die ik meeneem naar college) zit meestal bovenstaande + ipod, liga, zakdoekjes, labello, tubetje handcreme, soms paracetamol blaat.
|
Oh, ik neem ook vaak geen tas mee, mobiel en sleutels passen prima in m'n broekzakken en wat kleingeld kan er ook nog wel bij.
|
sleutels huis
sleutels auto sleutels oppaskinderen sleutels werk (vier sleutelbossen!) portemonnee 10€ biljet sigaretten mobiel aansteker blush lipgloss mascara (je weet maar nooit) zakdoekjes diadeem voor in m'n haren loonbriefje lieve briefjes |
Nu:
portemonnee paspoort bonnetje sleutels mobiel mp3 en oortjes flesje water rol mentos drop pakje kauwgom mint labello paracetamol paar haarelastiekjes opschrijfboekje pen agenda |
Portemonnee.
Telefoon. Lippenbalsem. Kauwgom. Sleutels. Mini-deo. Pen. Past precies. |
Portemonnee (met o.a. id, pinpas, geld)
iPod Lenzendoosje Bril (+ koker) Zonnebril Kauwgom OV Telefoon Spa blauw Desinfecterende handgel (voor schone handen zonder water en zeep) Haarelastiekjes |
Citaat:
Uhrrr....polsbandjes voor reisziektes? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |