![]() |
Toren C
Citaat:
21:55, na De Lama's Mensen die het gaan proberen? |
Ik ga het wel kijken, maar het lijkt me vrij kut omdat vrouwen niet grappig zijn. En als vrouwen zich als mannen verkleden zijn ze ronduit naar, en dat doen deze dames ook, zag ik in de gids. Het label 'surrealistische comedy' irriteert me ook, want waarschijnlijk heeft het niets met surrealisme te maken, maar goed. Ik geef het een kans.
|
doen ze toevallig ook mee aan de minst-pakkende-titel-ooit-verkiezing?
|
Citaat:
|
;x
|
Er zaten wel aardige momenten in, zoals het ontwerp van die toren, maar het was me wel wat te Smack the pony en dat schudderige camerawerk wat heel irritant. En als vrouwen zich als mannen gaan verkleden is dat meestal huilen met de hoed op, dat was hier ook echt verschrikkelijk om te zien. Slecht gedaan ook nog.
Cameo van Bas Hoeflaak was wel leuk. En dat ze zich RosMeijer noemen, al weet ik niet of dat een bewuste grap is. |
Von het over het algemeen stom. Erg overdreven en opzichtig allemaal. En als mannen waren ze inderdaad heel slecht. :')
|
Citaat:
|
Noem anders eens vijf grappige vrouwen.
|
Catherine Tate, maar die vind jij inderdaad niet grappig. :p
|
Die kan wel geestig zijn, maar dat is er maar een.
|
Vrouwen zijn ook gewoon niet grappig.
Hitchens heeft er zelfs nog een artikel over geschreven. |
Oh, Ruby Wax. :bloos:
Maar verder ken ik er geen, denk ik. :p |
Beatrice Arthur is grappig vanwege haar overtuigende deadpan sarcasme.
|
Ik vond het vorige wel heel leuk trouwens. :)
|
Heb gisteren een stukje gekeken, maar hield het echt niet vol. Vrouwen die 'lekker gek en hysterisch' doen. -O-
|
Ik vind er wel leuke stukjes inzitten. (y)
|
bah, wat een slecht programma zeg. kantoorhumor is nooit leuk en al helemaal niet van mensen die nog nooit op kantoor hebben gezeten.
|
Ik vind het echt vreselijk stom :o
|
Ze waren gisteren bij Pauw & Wittemand trouwens.
|
Worst series ever.
|
Ik heb inmiddels een paar fragmenten gezien. Daar wil ik het graag bij houden. Wat een walgelijk ongrappige, genante vertoning.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand enig idee waar ik die Margot Ros nog van zou kunnen kennen? Ik denk de hele tijd dat ze in een of ander Villa Achterwerk programma heeft gezeten ofzo, ook iets heel flauws...
|
Citaat:
@Andijvie, IMDB lijst:
Spoiler
Volgens Wiki nog De Vloer Op, mss van daar:
Spoiler
|
Ik ken haar voornamelijk van De Vloer Op, en daar is ze gaaf. En ik heb haar ook wel eens in programma's gezien, met Wimie Wilhelm. Ik mag haar wel. Maar ik heb dit programma nog nooit gezien.
En over grappige vrouwen: French and Saunders. En ik vond Smack the pony ook altijd leuk. En wat dacht je van Annette Malherbe - Juffrouw Jannie? (over goede kantoorhumor gesproken!) |
Smack the Pony. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Koop deze serie, lach erom en ga je daarna schamen dat je het nog niet kende. |
Ik vind veel leuk, maar dit toch niet echt.
Bijna alles is al eerder gedaan en nog leuker ook. en 5 leuke vrouwen: Jennifer Saunders, Joanna Lumley, Dawn French, Plien en Bianca. (wel typisch dat ze pas in duo's grappig zijn) en offtopic: The Office woohoo!:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |