![]() |
Wat voor een navel heb jij?
Een gaatje (innie), een bolletje (outie)?
Of iets anders? Wat vind je zelf mooi? |
innie. Ook het mooist.
|
Heb ook een innie, vind t ook mooier dan zo'n knoopje.
|
Wtf, innie outie? :|
|
innie :P
maar ik had vroeger echt zo'n bolletje, heel lang gehad ook, ineens was hij weg :D |
Haha, die termen. Ik heb een kuiltje en dat vind ik wel mooi.
|
Ik heb een kuiltje, wel gereconstrueerd want ik heb een navelbreukje gehad. M'n vriend heeft een bolletje en ik vind dat hij een rare navel heeft maar hij vindt dat van mij :p
|
Ik heb een 'innie'. Al vind ik dat een stomme term.
|
Citaat:
|
ik vind outies maar eng. op mijn middelbare school zat een jongen die een hele lange outie had :| brr
ik heb een innie, maar niet zo'n kuil waar je recht in kijkt, het is een boogje: ( maar dan een kwartslag met de klok mee gedraaid! En daar ben ik wel tevreden mee. http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/para.gif |
Ik heb een normale navel.. een kuiltje dus. Redelijk ondiep maar ik ben ook niet zo groot. Mijn vriend heeft een redelijk diepe navel waar altijd pluisjes in gaan zitten :D.
|
http://img33.picoodle.com/data/img33...em_cc9a2ed.jpg
Ik heb een outie als gevolg van een navelbreuk op jonge leeftijd. Voordeel: er zit nooit pluis in je navel. |
Ik heb zelf 'n kuiltje, maar ik vind 'n bolletje mooier.
|
Navelgat. Vind een gat het mooiste. Maar die navel hierboven is ook mooi!
Beetje scheve foto geworden, moest raar staan ivm positie computer. |
Citaat:
Mijne: |
Citaat:
Die van jou is ook mooi. |
Heb net zoiets al TheNight :P
|
Een gaatje, maar ik weiger het een innie te noemen :p
|
Een mooi kuiltje :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een kuiltje.
Ik ging googlen op innie en outie en er zijn best veelmensen die dat laten opereren en veranderen... plastisch chirurgie om je navel er anders uit te doen zien? :S |
Citaat:
Hoe vaak zie je iemands navel nou... hoogstens in de zomer met zwemmen. Ik ben tevreden met mijn navel.;) |
Ik heb zoiets als flyaway, maar dan minder diep.
|
Citaat:
|
|
Innie!
en dit had zo een Bob the Bear topic op DK kunnen zijn. :D |
Citaat:
Vond dat sommige navels (en buik) wel mooi en sexy konden zijn, maar dit niet. Ben blij dat ik een innie heb. :) |
Gelukkig zie ik 'm bijna nooit:
|
Citaat:
|
Ik heb een soort bodemloze put lijkt het. Met een moedervlekje erin.
|
ik heb een mond :P ziet er echt zo uit :D mwah dat krijg je als j een dikke buik heb :P
|
Citaat:
|
Omdat ik niks beters te doen heb.
|
:)
|
rare dingetjes eigenlijk, navels
|
Citaat:
|
tijd om uitgelachen te worden :(
|
Citaat:
Verder heb ik een bolletje, zoiets als de eerste foto van Tonsillitis maar dan een heel stuk kleiner haha :) Komt door een operatie van (volgens mij) een liesonsteking toen ik baby was. Ik weet nog wel dat iets van 12 jaar terug in Spanje op vakantie was en echt een hele dikke vent zag, ook met een navel die naar buiten stak. Echt super groot. Ik was toen echt super geschrokken. Ik : "Als ik later zo dik wordt, krijg ik dan ook zo'n navel?" Mammie: "Dat zou best kunnen" (zoiets) Moet er steeds aan denken als ik weer teveel slecht gegeten heb en teveel bier heb gedronken in een week :p |
in mijn navel kan je je halve vinger stoppen want mijn navel is heel diep :y
|
Ik heb een kuiltje en dat vind ik ook het mooist..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Close up :p
|
Ik heb geen navel.
|
Citaat:
Iedereen heeft een navel. Of ie nou lelijk is of mooi.:p |
|
ik heb best een diepe navel :| in vind 'innies' ook mooier eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Whahaha |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |