![]() |
Hoe moet je zoenen?
Haaii,
Ik heb een jongen die ik al heel lang leuk vind en we hebben nu ook met elkaar, We willen nu gaan zoenen maar ben bang dat alles fout gaat please geef me tips :bloos: |
Niemand?
|
Punt 1 - Geef mensen meer dan 5 minuten om te reageren
Punt 2 - Alles gaat fout. Dan valt het ten minste mee Punt 3 - Alle begin is moeilijk en al doende leert men. Ga gewoon zoenen, lach je slap om alle rare dingen die er gebeuren en vanzelf zal je er achter komen dat het eigenlijk helemaal niet zo veel voeten in de aarde heeft. Punt 4 - Begin eens te zoenen zoals je moeder/vader je wel eens een zoen geeft voor het slapen (of deed) en werk daaruit verder. Zo moeilijk is het niet. |
het gaat gewoon vanzelf, geloof me. en anders leer je het elkaar^^ is ook leuk
|
doe een wasmachine na, succes gegarandeerd :)(y)
|
Hahaha, kan je alvast oefenen met je wasmachine thuis(er van uitgaand dat hij ook een wasmachine nadoet):P
|
http://www.kidsplanet.nl/planet/show...ntentid=599430
doe gewoon de test |
wauw ik ben een superzoener
|
Citaat:
|
Dit zijn de dingen die nooit gepruned moeten worden <3
|
Citaat:
Kussen doe je met passie :p OW ja niet seksueel beginnen kussen als je niet in een omgeving zit waarje niet kan escaleren. Anders shiet je jezelf in je voet. ^^ |
Citaat:
|
nou schijnbaar vinden veel jongens het een goed idee om je halve smoel onder te kwijlen ( of ik heb gewoon nog nooit geluk gehad lols) dus als je slim bent zorg je dat ie z'n mond dicht heeft als je begint en dat jij de leiding hebt. Want de eerste keer kan je er om lachen, maar de tweede keer kits op je kin is gewoon irritant. lekkere zoenen zijn klein, intiem en beginnen zonder tong. niet meteen die lap naar binnen douwen. sowieso niet die lap naar binnen douwen, maar alleen de punt van je tong gebruiken(Y)
|
Uhh.. zo? Lijkt me een goed begin :)
|
OMG nou heb ik zin aan zoenen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
gewoon je tong tegen zijn oogbol leggen en hij zijn tong tegen die van jou, daarna heel rustig likken
|
Citaat:
|
dat zoenen gaat vanzelf! 1 tip niet helemaal je mond opendoen, want dat is niet lekker.
|
^ Zelfs dat is met sommigen lekker, al moet je dan wel een klein mondje hebben, anders ziet het er sowieso al niet uit. Je zoent idd met iedereen op een andere manier. :)
|
Ik wou ook die quiz doen, kijken of ik ook een superzoener ben maar ik kom niet voorbij vraag 2:( Ik zoen namelijk ook als ik mijn tanden niet heb gepoetst (ik ga niet mijn bed uit komen om te poetsen en daarna weer terug om te zoenen) Ik geloof niet in zoenraad en je kunt alleen weten of de ander het niet kan door ermee te zoenen...
... Ik heb het mijn lief gevraagd en hij zegt dat ik een superzoener ben:D:cool: |
Kom op hey...
Zoenen hoef je niet te kunnen:rolleyes:. Dat doe je vanzelf. Ga iets romantisch met hem doen, kijk hem diep in zijn ogen.... en dan gaat het van zelf*O*. Je hoeft echt niet als een wasmachine tekeer gaan. GA ERVOOR!!!:y P.S. Niet bij nadenken want dan gaat het mis |
Citaat:
|
Begin rustig aan. En dan gewoon wat experimenteren :P kijken hoe je partner reageert. ;)
Al doende leert men. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon doen, echt waar! Niet vooraf bedenken wat er allemaal mis kan gaan (ademhalen enzo), maar gewoon doen! Rustig beginnen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geloof me zoenen gaat vanzelf, iedereen zegt dat nou allemaal wel maar je moet er gewoon niet te veel over nadenken. als je dat wel gaat doen gaat het juist verkeerd. laat het allemaal maar gewoon over je heen komen. t komt heus wel goed
|
Citaat:
of ze denken dat het zo hoort en dat die ander het alleen dan fijn vindt :P |
drink jezelf lam! Ga dan zoenen en dan merk je toch niet of het wel of niet goed gaat!
en anders gewoon doen, en dan gaat het idd vanzelf! Schaam je niet in ieder geval! |
Poets je tanden goed. (en rook niet etc. in de tussentijd)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |