![]() |
Schaamhaar; wat is in, wat is uit?
Ja mensen, ook beneden geldt een echte mode.
Is voor mannen scheren juist in, of weer uit, of nooit in geweest? Voor vrouwen hetzelfde, is kaal in, een driehoek, een streepje? Wat is volgens jou 'in' en hoe 'draag' jij het zelf? Ik denk over het algemeen dat bij vrouwen steeds meer kaal voorkomt en de mannen houden het tegenwoordig netjes bij, wat denken jullie? |
tussen driehoek en streepje in. geen idee wat 'in' is, kan me ook geen barst schelen.
|
In? De boom in, zul je bedoelen. Ze nemen het maar zoals het is.
|
Man, who gives a fuck zolang het maar onderhouden is.
|
Ik heb een streepje :D:D:D
|
Verder kan het me, zoalg het er maar netjes uitziet, vrij weinig schelen..
|
een bos is in, 3 wijd is uit
|
het moet er netjes uitzien. ik heb kaal, dat vind ik hygiënischer
|
Citaat:
Anyway, OT: Ik heb al moeite genoeg om mijn baardgroei bij te houden, laat staan dat ik 't scheer. En wat in is maakt mijn geen donder uit, ik heb een vaste vriendin. :) |
Citaat:
Ja eh wat Qimm zegt, iets tussen streepje en driehoek in. En het kan me bijzonder weining schelen wat in is. |
Kaal en glad geschoren(y):D
|
Geen oerwoud please:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm streepje komt het dichts in de buurt...
|
Ik doe niet aan 'in'. Ik hou mijn schaamlippen vrij, maar dat zie je niet aan de voorkant. :evil:
|
De onverschilligheid van die houding heeft wel wat.
|
Wat 'in' is? *proest* De mode heb ik op dat gebied nooit gevolgd. Wat Qimm zegt; Iets tussen een streepje en driehoekje in, in ieder geval altijd bijgewerkt. Man? Minimaal bijgewerkt, balzak kaal, ofzoiets *O*
|
Lang met klontjes.
|
:D
|
Oh ik doe er ook vlechtjes in ja
|
doe wat je zelf wil.
some people shave some people dont.. Je gaat er iig niet dood van |
Citaat:
|
Als Greenpeace komt protesteren als je onder de douche gaat, was het teveel.
|
"Punk." Met extreme holding gel.
|
Ik ga 'm nog een keer coupe-soleilen :cool:XD
|
Citaat:
|
Wat maakt het uit als je er maar lkkr bij voelt
|
Wat is tussen een driehoek en een streep in. Ik moet dan gelijk denken aan zon pijl die richting je binnenkant wijst
****** ****** ****** .***** ...*** .....* aan zoeits dus **** **** ..*** *** ...** ** ....* * PS: puntjes omdat s.com spaties verwijdert Want dit lijkt me minder waarschijnlijk. *Ascii art schaamhaarkapsels op de middag, gat weer geod vandaag |
Citaat:
|
Citaat:
|
indeed.. en zelfs een bescheiden toefje haartjes kan, mits verzorgd, nog best okay zijn :O
|
Ik scheer m'n ballen en de rest is kort (tondeuse). Vrouwen mogen van mij kaal zijn of een streepje. Ik ga er niet moeilijk over doen.
|
Het liefst helemaal kaal (en zacht..)
|
dus geen stijve snikkel voor jou?
|
snikkel... *kuch*
je zit in het verkeerde topic |
Jazeg, gaan jullie nu alle vermakelijke leden bannen?:(
|
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
|
Laat maar woekeren. Ik heb er echt schijt aan. In de zomer scheer ik het, in de winter als ik daar zin in heb. :o
|
Lekker kaal(y)
|
Een streepje ? dat heb ik nog nooit gezien. Driehoek ook niet :|
Maar wel vierkantjes. Dat vind ik ook het leukst uitzien. |
Citaat:
|
jij ook al? :D Echt zo'n dambord
|
hehe. nee man, een dambord kan ik echt niet scheren :P het zou al een superprestatie zijn als ik er een hartje in kreeg. maar dat is wel erg veel werk ;/ maar ik snap echt niet wat jullie daar raar aan vinden. als je gewoon aan iedere kant scheert en uiteindelijk een gereduceerde basis overhoudt, dan heb je wellicht een blokje geschoren :bloos:
o. nu weet ik wat jullie met een 'streepje' bedoelen. zeker vanaf de navel naar beneden. maar wat doe je dan met de rest? (n) |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind scheren irritant, een eigenwijs haarzakje was een keer zo irritant om te gaan ontsteken... sindsdien heb ik het niet meer aangedurft :D |
Citaat:
|
Lekker kort of kaal ;)
|
streepje !
|
Citaat:
Geef mij voor een man maar: Flink gekortwiekt, ballen helemaal glad, en het streepje richting navel mag (bijgewerkt) blijven staan. Ideaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |