![]() |
Wat zijn je interessegebieden?
Wat vind je nu écht interessant? Doe je daar ook iets mee? Stem je daar ook je activiteiten op af? Als in: ik doe er echt iets mee in het dagelijkse leven.
|
Ik vind theater (toneel) interessant en daar wijd ik zo'n beetje mijn leven aan.
|
Ik hou vooral van dingen met humor, dus cabaret, (Hans, Theo, Najib) series als Friends en Family Guy, en boeken die ik Heel Erg Grappig vind. Verder gaat mijn interesse de laatste tijd uit naar (moderne) kunst. Ik ga vaker naar musea dan vroeger, en ik leen en koop ook boeken over kunst.
|
Ik vind theaterstukken gebaseerd op historische boeken altijd wel leuk. Verder vind ik cabaret ook wel leuk en sommige opera stukken. Daarnaast hou ik echt van (franse) beeldhouwkunst uit de Barok.
Verder heb ik uiteraard een gigantische voorliefde voor hedendaagse beyond-state-of-the-art technologisch snufjes |
Muziek maken en luisteren, dat doe ik ook een groot deel van de tijd. Daarnaast vind ik mensen interessant om mee te praten, naar te kijken, leren kennen. Tekenen en kunst-dingen vind ik ook interessant, maar daar besteed ik minder tijd aan. Ik houd ook van kjiken naar films, series, toneel of cabaret.
|
Muziek, humor en sport (lees: voetbal).
|
Antisemitisme.
|
Sport muziek, gezelligheid. Gezelligheid valt samen met de sport en muziek.
|
Taal -> studie
Literatuur -> studie en hobby Kunst -> bekijken en maken Muziek -> luisteren en maken Relaties -> hebben, bestuderen en over praten Verscheidene periodes uit de geschiedenis -> boeken, musea en tv-programma's Natuur -> bekijken Sport -> doen Filosofie -> boeken, er over praten en denken Voedsel -> koken en opeten Seks -> doen, evt over lezen en naar kijken Dieren -> aaien, bekijken, hebben Etc, etc, etc? Bestaan er überhaupt mensen die níet iets doen met de dingen die ze echt interessant vinden? En wat bezielt die mensen? |
Taal. En dan alles wat met taal te maken heeft. Ik vind 't heel interessant om te leren hoe kinderen hun moedertaal leren, hoe volwassenen een tweede taal leren, maar ook de taalkundige dingen vind ik echt super interessant. Daar ligt denk ik ook wel echt mijn interesse, ik ben gigantisch geinteresseerd in semantiek en syntaxis. Daarnaast hou ik ook heel veel van vreemde talen, ik zou zo graag een aantal zeer verschillende talen willen beheersen, al is het maar een klein klein beetje. Ik richt me nu vooral op Japans, dat zou ik echt dólgraag zo goed willen beheersen als mijn Engels, dus dat ik gewoon fijn een boek kan lezen en de taal goed kan spreken/verstaan, ik hoef echt niet near-native te worden ofzo. En dan hou ik ook heel erg van lezen en schrijven, dus ook weer taal.
Er zijn ook nog wel andere interesses, maar taal staat toch duidelijk wel bovenaan :Y |
@Andijvie: Lees je het tijdschrift Onze Taal?:)
ot: Ik vind lezen en schrijven interessant. |
Oh ja, lezen en schrijven! Hoe kon ik dat vergeten. Al schrijf ik tegenwoordig bijna niet meer.
|
Toneel, theater, cabaret, film, tv-series, science fiction, muziek (waaronder muziek maken), computer, games, boeken, architectuur, kunst, medische wetenschap, geneeskunde, natuurkunde, psychologie, gebarentaal, politiek.
Nou, kijk eens aan. :) |
Citaat:
|
Formule 1. Als het om statistische dingen gaat, wil ik een weddenschap afsluiten dat ik het weet. :p
|
Citaat:
|
Neuken, bier, tieten, muziek, natuurkunde, wetenschap in het algemeen, poezen.
|
Citaat:
OT: Taal >> boeken lezen en zelfs af en toe wat schrijven. Film >> werken in een filmtheater, veel films zien. Recht en onrecht, onrecht binnen het recht >> studie volgen en later werken in dit gebied. Toneel (vooral het taalaspect) >> cursussen volgen, soms spelen en soms kijken. Esthetistiek >> mooie dingen verzamelen/opzoeken/maken. (afbeeldingen op bijv. ansichtkaarten, modefoto's, glas in lood, natuur, films, meubels, huizen, stoffen etc) Ik streef altijd naar zoveel mogelijk kwaliteit in alles wat ik doe en kan dat van andere mensen en in dingen die je om je heen ziet ook heel erg waarderen. Eten >> kopen, koken, opeten en er over praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mammoeten?
|
Nee, poezen.
|
oh ja alles wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
En drank. |
Taal, literatuur, improvisatietoneel, theater, series, muziek, relaties, filosofie, dieren, seks, fora, games, basketbal, tennis, schrijven, uitgaan, psychologie, sf.
|
Is dit niet gewoon een wat-zijn-je-hobbies-topic? ;x
Schrijven, taal, muziek, filosofie, psychedelica, psychologie, uitgaan, enehmpff. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |