![]() |
Hoe moet ik dit nou in godsnaam aanpakken?
Hallo allemaal, ik ben redelijk nieuw hier (stille lezer) maar ik moet toch echt iets kwijt.
Ik heb het echt flink te pakken: de bekende vlinders in de buik. Eten gaat moeilijk, slapen gaat moeilijk en dat is niet alleen bij mij zo ;) Ik en mn vriendin zijn echt enorm gek op elkaar. Toch zitten we beiden met een probleem. Ik heb haar ontmoet tijdens het uitgaansleven in A'dam. Heel leuk en aardig maar door haar werk moet ze haar baan en privéleven strikt gescheiden houden. Ik wist eerst niet wat dat inhield tot ze me liet weten dat ze betaald krijgt voor de 'vleeschelijke lusten'. DOING! Damn, dit is echt weer typisch iets voor mij. :| Kijk, ik heb er geen problemen mij als ze haar werk leuk vind en voor het extraatje geld gaat. Ik kan die dingen goed uit elkaar houden. We even in Nederland, dus ok, het blijft eigenlijk toch werk. We zijn echt dolverliefd op elkaar maar zij is terughoudend tegenover een relatie. Hoe moet ik hier nou mee omgaan? Hoe moet ik dit aanpakken? Dit is ook echt zoiets waar ik zelf het antwoord maar moeilijk op kan vinden. |
Je kan als pooier gaan werken.
|
Ik zou dat echt niet aankunnen, dus ik heb ook niet echt tips hoe je er mee om zou moeten gaan.
|
Ik denk dat de bal bij haar ligt. Als ze terughoudend blijft t.o.v een relatie dan zit hier sowieso geen toekomst in.
|
Citaat:
|
Als jij het fijt dat ze met met elke ranzige vent in bed duikt voor geld accepteert moet je haar dat zeggen, een toekomst kan er wel inzitten als het lukt en ze toch haar werk wil opgeven voor jou:p
Kijk eens naar 'True love' van Quinten tarantino(y) |
Citaat:
|
Nou ja; ik zou je als tip mee willen geven. Ga eerst bedenken waarom je een relatie wil. Wil je vastigheid? Wil je samenwonen? Wil je de enige zijn?
Daarnaast zou ik het gewoon langzaamaan doen en genieten van wat je nu hebt; zo te horen heb je nu al een vorm van een 'relatie'. Ik denk het laatste wat je moet doen is haar pushen of vragen om een relatie. Houd het leuk, de rest komt dan vanzelf wel, denk ik. |
Citaat:
|
Doet me een beetje denken aan Vals Licht, van Joost Zwagerman...
|
Damn dan baal je echt :D
Maar serieus ik zou het niet kunnen, of ze kapt met dat werk of dumpen *O* en dan nog dan is het een ex-hoer, das ook verrot :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm ik geloof niet dat ik dat zou trekken..
het enige dat mij relevant lijkt is of je het zelf aankan om een relatie te hebben met iemand die dat werk doet/ zo'n verleden heeft (en natuurlijk moet je zeker weten dat zij dat ook wilt) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
niet dat ik twijfel aan je vriendin d'r goede bedoelingen, maar 1 ding: een verliefde blik zegt niet altijd alles, evenals enthousiast zijn en opgewekt zijn als je samen bent. Ik heb zo vaak dat ik met iemand lacherig en blij enzovoorts ben, en schijnbaar ook een verliefde blik in de ogen heb, terwijl ik helemaal niet verliefd ben. En aangezien ik 't type ben die zich dan laat meeslepen en ontzettend laat beinvloeden wil ik dan nog wel eens in rare situaties komen. en als je dan echt verliefd word op iemand anders zit je helemaal met de gebakken kut met peren. Nouja geen idee waarom ik dit zeg want ik ga er vanuit dat jouw vriendin gewoon oprecht is. Maar dan blijft het wel een beetje vaag dat ze geen relatie met je wil. |
Wat versta je onder relatie? Waarom is wat jullie nu hebben geen relatie? Wil je dat ze trouw is aan jou buiten haar werk om? Hoe zie je de toekomst met haar? Verwacht je van haar dat als het serieus wordt tussen jullie dat ze dan ander werk gaat zoeken?
Opzich hoeft het geen probleem te zijn. Jullie moeten alleen samen uit maken wat jullie verwachten van de ander en jullie relatie want de "standaart" normen en waarden over trouw zijn en toekomstbeeld lijken me hier een beetje lastig. |
Wat wel interessant is, is om te weten of jij nou ook de vrijheid van haar zal krijgen om met andere meiden het bed in te duiken. :D
|
waar slaat dat nou weer op, alsof zijn vriendin zomaar voor de lol met anderen sex heeft.
|
Ik zou dat niet kunnen, een vriendin met dat werk. Ik respecteer het wel, maar ik zou er gek van worden als mijn vriendin met anderen voor geld in bed dook.
Succes! |
Citaat:
Quote doublerw: "Kijk, ik heb er geen problemen mij als ze haar werk leuk vind en voor het extraatje geld gaat" .. vind ik toch wel .. close enough ?.. :p :) |
Ik zou er ff goed over nadenken of dit is wat je wil....
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Lekker dan, straks is/wordt een van je vrienden een klant van haar. |
Aanhouden, neuken, dumpen :)
Ben je toch mooi gratis naar de hoeren geweest (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien durft ze geen relatie met je aan te gaan, omdat ze bang is dat je op langere termijn problemen krijgt met haar baan. Misschien is ze bang dat je haar het werk verbiedt te doen. Misschien is ze bang dat je op het moment niet langer zal trekken en dat je haar dumpt. Als je haar echt leuk vindt en je hebt echt geen problemen met haar werk, stel haar gerust en heb het nog een keer over die relatie.
|
Citaat:
Ik zat ook te bedenken, dat als ze een relatie heeft met jou en dus stapelverliefd is op jou, het moeilijker voor haar kan zijn om haar werk met plezier uit te voeren. Misschien dat ze om deze (of een van bovenstaande redenen) de boot afhoudt. Praten is dus inderdaad een goede oplossing :) |
Moeilijke situatie...
Ten eerste denk ik dat je er verstandig aan doet om eens bij haar te peilen wat de exacte reden is van haar terughoudendheid, wellicht is zij bang dat haar werk op een gegeven moment tot problemen gaat leiden binnen jullie relatie. Wat ik mij overigens best voor kan stellen. Als je eenmaal de exacte reden weet, wordt het ook gemakkelijker om op de situatie in te spelen. Ten tweede denk ik dat je je af zult moeten vragen wat voor relatie je exact wilt, en waar je op uit bent... Vraag je hierbij ook af of je op de langere termijn kunt leven met het idee, dat zij wellicht dagelijks het bed deelt met andere mannen dan jijzelf, en hoe je dit in de toekomst voor je ziet. Veel succes |
Citaat:
Opzich ben ik altijd geneigd te denken dat verliefdheid alle bezwaren voor een relatie van tafel veegt, tenzij er extreme redenen zijn. Anderen hier noemen in dit geval als reden voor haar terughoudendheid haar mogelijke angst dat je op termijn problemen krijgt met haar baan. Echter, je gaat al een tijdje met haar en hebt reeds met woord en daad proberen aan te tonen dat je wat dit betreft redelijk relaxed bent, dus in principe zou deze angst wegenomen moeten zijn. Wat ik probeer te zeggen is dat je haar interesse in jou misschien overschat. Ik wil dat niet zo stellig beweren als ik dat normaal zou doen, want het werk van je 'vriendin' betekent toch speciale omstandigheden. Waar je naar moet zoeken, als zij zich niet echt qua woorden wil commiteren aan een 'relatie' zijn signalen waaruit duidelijk blijkt dat zij wel toekomst in jullie ziet. Dat wil zeggen; of ze ook refereert naar dingen die jullie in de toekomst kunnen gaan doen, die ze met je wil doen, momenten die ze met je wil doorbrengen, mensen aan wie ze je wil voorstellen, etc. Then again, in principe zou je zeggen dat een relatie aangaan een van de sterkste signalen is dat mensen langere tijd samen willen zijn. Of je op langere termijn mogelijk problemen krijgt met haar baan is opzich een logisch vraag, maar nu niet de juiste. Op dit moment wil je een relatie met haar, en als je later problemen krijgt met haar werk dan zie je dat dan wel weer. Op dit moment is het meest van belang om iets meer te weten komen over haar echte interesse, en waarom ze nou echt terughoudend is. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |