Citaat:
Lindansje schreef:
ook echte vrienden krijgen er op een gegeven moment genoeg van dat je enkel aandacht hebt voor je partner hoor :rolleyes:
maar het is idd de taak van een echte vriend om zich als stront te laten behandelen (y)
|
Nee, maar het is wel zo dat als iemand net heel erg verliefd is, hij soms nog wat blind kan zijn voor zijn omgeving en een beetje meegesleept kan worden. Natuurlijk hoef je daar niet eeuwig geduld voor op te brengen, maar er zijn ook mensen die er meteen ontzettend bovenop zitten als een goede vriend net een relatie heeft en eventjes niet zo veel laat horen. Helemaal in het begin kun je best een oogje dichtknijpen en een beetje begrip opbrengen. Prille verliefdheid maakt soms nou eenmaal dat je de rest een beetje vergeet.
Toen mijn beste vriendin net een relatie had, zag ik haar ook een tijdje heel weinig, ze zat bijna altijd bij hem. Vervelend, maar ik kon er wel begrip voor opbrengen, precies zoals zij begrip voor mij op kon brengen toen ik mijn vriend net kende. Na een paar weekjes kwam het helemaal goed en nu zien we elkaar weer heel regelmatig. Je moet niet over je heen laten lopen en je laten verwaarlozen, maar sommige mensen drijven het wel erg op de spits.
En natuurlijk is het niet goed om je vrienden te laten vallen, maar je kunt er niet onderuit dat je ze wel wat minder zult zien: je bent nou eenmaal maar één persoon en je kunt jezelf niet in tienen opdelen.
|