![]() |
Online seksen
Wie doet dat ook wel, seksen voor de cam? Je hoort er steeds vaker over maar persoonlijk ken ik niemand (tenzij ze liegen natuurlijk :):)).
Wat vind je van mensen die het doen? Het lijkt mij zelf wel leuk, je ziet elkaar maar je kan elkaar toch niet raken, het is meer teasen volgens mij (y) |
Teasen is precies wat het is. Een mentale seksuele voorbereiding. Al kan het soms zo opwindend zijn dat het voor sommigen (lees: sommige vrouwen) voldoende is.
Zelf cam ik nooit, maar MSN-seks gebeurt wel regelmatig, ja. |
Je kan zo opgenomen worden of geprintscreent en op internet gezet worden. En al kon dat niet, lijkt me maar niks.
|
Neuh, webcam lijkt me niets, maar wat seksueel getinte gesprekken zijn me niet vreemd, zeg maar :D Kan leuk zijn, zeker weten. Beetje teasen kan nooit kwaad.
|
Citaat:
Verder heb ik wel eens eens idd teasing gedaan, maar ik maak er geen hobby van.. Dan toch veel liever het echte werk :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
reuff le y naamzoek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehehehehe:P Precies wat meisje-xx zegt:P Zo'n gast van mijn school had dat een keer gedaan met iemand die ook bij ons op school zat. Hij wou wel, maar zij niet. Maar hij ging dus rukken voor de cam en zij had een print screen gemaakt en 2 dagen later had heel de school het plaatje al gezien:P. Best wel zielig voor hem natuurlijk, want hij had volgens mij allemaal geprobeerd zelfmoord te plegen ofzo. Het was dat hij naar school móest komen, maar anders was ie echt niet meer gekomen(niet bij het rukken voor de cam, maar naar school:P). Zijn ouders waren ook ingelicht enzo. En hij kreeg een gesprek met zijn teamleider.
|
Citaat:
|
Haha ik ging laatst nog met mijn vriendje kijken hoe snel je iemand uit de kleren kon krijgen. En toen maakte ik een printscreen en die stuurde ik en zei ik dat ik het naar al z'n vrienden zou sturen. Ik werd gelijk geblokt. :D Het was ook een zeventienjarig jochie, wel een beetje zielig.:p
|
bij ons op school hingen er naaktfoto's van een klasgenootje met een tandenborstel in haar poes.
oh oh oh webcamseks is trouwens niks voor mij hoor |
Op mijn middelbare school is het 8X4 meisje nog steeds een begrip. :o
|
De dochter van een leraar op mijn middelbare school.. naja het verhaal laat zich raden. Zowel vader als dochter dik gepwnd :)
|
Op mijn oude middelbareschool is ook iets dergelijks gebeurd. Zij stond op alle bureaubladen met haar benen wijd...
|
zielige personen die dat verspreiden
|
Op mijn middelbare school werden destijds ook flyers uitgedeeld en posters opgehangen van een meisje uit de tweede klas met een badeendje, echt absurd... :|
Online seksen? Webcammen nooit, msn-gesprekken sluit ik niet uit. Althans, vroeger niet. |
Op mijn middelbare school was het ook elke maand wel raak. :o
Dus voor mij hoeft camsex niet zo. |
Citaat:
Er waren genoeg mogelijkheden. Maar om het niet te doen, viel niet mee hahahahahahahahahaha |
sluit me bij diverse posters hiervoor aan: webcammen nou nee, maar msn seks praat/opgeilen ja zeker!! is leuk!
|
Nee niets voor mij eigenlijk.
|
ja heerlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verspreiden is even zielig als uit de kleren gaan imo :p |
ik wil helemaal geen webcam !
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Cammen, neuh. Om de reden die de rest noemt. Teasen via msn gesprekken, dat wel. |
Tuurlijk... wat zou er mis mee zijn?
Ik vind 't wel geil, maar webcam? Hmm... das maar de vraag... |
Ik heb mooie/aparte dingen met én zonder cam meegemaakt die leuk zijn om na te vertellen, maar het is zeker niet bevredigend genoeg geweest voor me. :p
|
Ik zou mezelf nooit naakt voor de webcam laten zien. Je weet nooit wat diegene met die beelden gaat doen. Bij mij op me vorige school is het al 2 keer gebeurd dat er filmpjes opdoken.. Dat gaat dan de hele school rond, heb je ook geen leuk leven meer. Je moet er echt mee oppassen.
En trouwens, heb een vriend.. Een soort van MSN-sex/SMS-sex dat kan nog wel.. Maar anders spring ik gewoon op me fiets. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
sms/msn gesprekken zijn soms wel leuk. Verder gaat het niet.
|
Webcamsex... waar moet ie in dan??
|
In de cam, zoals het woord al zegt.
|
MSN sex is wel cool
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |