![]() |
Manuscripta
Ook een groots boekenfestijn op 7 (en 8) september met:
Met Jan Siebelink, Arthur Japin, Mensje van Keulen, Joost Zwagerman, Hans Münstermann, A.F.Th. van der Heijden, Dick Matena, Kluun, Aaf Brandt Corstius, Beau van Erven Dorens, Ronald Giphart, Bart Chabot, Nicolaas Klei, Francine Oomen, Govert Schilling, Paul van Loon, Simone van der Vlugt, Hagar Peeters, Leon Verdonschot, Siska Mulder en Charlie May. En nog vele anderen Je kan er allerlei dingen doen en gratis dingen krijgen! Voor meer informatie: www.manuscripta.nl en dan kan je ook het programma bekijken. Ik ga heen met twee studiegenootjesvriendinnen. *O* |
Ik ga er ook heen, misschien spot ik je dan nog wel:cool: Iedereen die ik ken die er vorig jaar heen is geweest, was superenthousiast, dus ik ben erg benieuwd!
|
Volgens mij moest je daar kaartjes voor hebben he? Anders was ik wel gegaan want ik ben al naar het boekenfestijn geweest. Geloof dat er aan het begin van het jaar, in de lente ofzo ook zo'n soort festijn is, dan wil ik wel eens kijken!
|
Het was leuk! *O* De buit: drie plastic tassen vol! Het was ook best druk trouwens. Ik stond in de rij voor zo'n boek van Lulu Wang die ze signeerde (mij een biet, ik wilde alleen dat boek :p) en toen werd ik ineens duizelig en werd het zwart voor m'n ogen en viel ik bijna flauw dus ging ik maar uit de rij. Het was ook zo warm en iedereen dringde daar zo, maar toen heeft een vriendin een boek voor me geregeld. *O*
|
Ooh leuk! Welke heb je allemaal gekocht?
|
Ik heb je helemaal niet gezien Tink!
Ik ben geweest naar Jacques Vriens, Hans Kuyper, Arthur Japin, Loesje en Marieke van der Pol. Marieke van der Pol heeft dus zo'n boek geschreven 'Bruidsvlucht', waar ook een film van is die binnenkort in de bioscoop komt. En toen werd die film ineens al aan ons vertoond:cool: |
Ik dacht dat je bij manuscripta helemaal niets kon kopen, alleen bezichtigen en ongetwijfeld heel veel folders meenemen?
|
Je kon ook boeken kopen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb alleen boeken gratis gekregen bij standjes. :o En idd, je krijgt veel prut, maar ook boeken, pennen, posters, boekenleggers etc. en je kan overal wel iets winnen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |