![]() |
Trends herfst/winter 2008/2009
Jullie hebben vast al iets van de nieuwe collecties bewonderd.
Wat zijn de modetrends voor de herfst en winter van 2008 en 2009? Wat gaan we dragen, wat zetten we op ons must-buy lijstje en waar nemen we voorgoed afscheid van? |
ik heb de nieuwe collecties nog niet bewonderd. Jij wel?:)
|
Trends, schmends.
|
Paars.
|
Bier.
|
|
Ik mag maar 10 kledingstukken kopen (vijf voor de herfst en vijf voor de winter) want mijn kledingkast puilt UIT van dingen die ik koop en twee keer draag en basics heb ik genoeg. En tot nu toe wil ik een poederkleurig gebreid vest, een grote wollen trui, een goede bootcup spijkerbroek, over-knee laarzen, Shabbies, een bontgilet en een leren skinny.
Uggs mogen voor mij vanaf nu in de kast blijven, net als laarzen die tot halverwege je kuit komen, trenchcoats, |
Poederkleurig :?:?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kk bootcut, hippie fashion is niet te doen.
|
Ik vind die grote wollen vesten wel fijn, want ik hou van warm (L) en er zijn nu mooie laarzen, maar die had ik in de zomer al gezien en nu zie ik ze overal. Dat vind ik altijd een beetje jammer, maar ja dat risico loop je he.:).
|
nou voor de winter heb ik toch ook het liefst een wollen trui en laarzen. vorig jaar wel geprobeerd het seizoen door te komen in een jurkje en met pumps maar dat was toch wat koud.
|
nou. ik weet niets van trends. ik koop dit jaar gewoon weer een nieuwe stapel polo's
|
girlscene.nl
|
Citaat:
|
t zal me aan mn hol roesten zolang de winkels maar weer baggy damesbroeken gaan verkopen, ik ben niet gemaakt voor die andere lelijke dingen
|
ik las iets in een tijdschrift over van die brillen die een soort van luxaflex voor je ogen zijn, er was een speciale naam voor.. paris hilton is er iig al mee gespot
|
Die Kanye West brillen? Die verkopen ze inmiddels al in souvenirswinkels hier. :).
|
ik ga deze winter alleen maar in mijn schokkend nieuws shirt lopen want hij doet het zo goed bij de vrouwtjes.
|
Citaat:
|
laarzen
|
Citaat:
|
- wijde pijp
- paars - laarzen - ouderwetse schoenen (van die hakjes met vetertjes) - ?? |
de jassencollecties zijn echt om te huilen. Alles is grijs en zwart, en weer dat eeuwige trenchcoat model. Ik heb echt moeite iets te vinden
|
Ik weet niet exact wat de mode wordt, maar naar mijn idee is het allemaal een beetje jaren zeventig en dat vind ik wel weer lachen geloof ik. Mooie donkere, strakke jeans met wijde pijp, wijde jurkjes met gekke motiefjes, paars. Dat mosterd geel gaat hem alleen bij mij niet worden, evenals de koltrui (N).
Ik ga deze winter voor veel dikke maillots, leuke jurkjes, mooie laarzen, pumps, dikke sjaals, paars, grijs, bruin/aardetinten, mooie sieraden. Nieuwe jas hoef ik niet, heb nog een perfecte van vorig jaar. Wel ga ik op zoek naar een leuk leren, motorachtig jasje voor erbij denk ik. |
Ja, een dikke sjaal wil ik. En ik hou niet van paars, wel van grijs. Plooirokjes mogen van mij ook wel weer en kokerrokjes voor de sophisticated look. Trenchcoat ben ik nog niet aan dus ook die dan graag.
|
ik haat trends :P
draag gewoon wat je mooi vind, ideaal! |
Citaat:
|
Ik ga deze winter maar voor de wijde donkere spijkerbroek + t-shirt met print.
Paars + groen zijn al een tijd mijn kleuren, dus die blijf ik dragen. Ik zoek wel nog steeds een nieuwe jas, want mijn oude winterjas is een beetje erg 50+. En GEEN trenchcoat, beetje sportief, maar die dingen zijn duur en ik heb momenteel geen budget. |
<3 Trenchcoat!
|
Ik wil meer zwart zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |