![]() |
Online shoppen
Doen jullie dat veel?
En welke sites? Vermeld ook even de slechte ervaringen, als die er zijn. |
Ikzelf koop nog weleens wat van hm.com, maar ik ben er eigenlijk vanaf gestapt omdat ik wat negatieve ervaringen heb met de site en klantenservice. Verkeerde artikelen geleverd, bestellingen die zonder aankondiging geannuleerd of veranderd worden etc. Vaak is ook alles snel uitverkocht.
Verder winkel ik graag bij topshop en asos, maar niet te vaak, want dat kan nogal prijzig worden. En ik vind de verzendkosten altijd jammerlijk hoog. |
|
|
Citaat:
- www.asos.com wint het van elke online (kleding)shop. Ze sturen ook vaak gratis VERZORGINGSMIDDELEN mee. En de verzendkosten zijn relatief gezien echt niet hoog. www.modcloth.com is wel aardig, vooral de accessoires. Ze hebben ook hele lelijke dingen maar ik wil die uil wall art. Op www.hm.com heb ik wel besteld maar het is saai en de verzendkosten zijn te hoog. Daarnaast hebben ze een keer het incassobureau ingeschakeld toen ik verhuisd was en geen aanmaningen had ontvangen (zz). LP's heb ik lang niet meer online besteld maar Velvet Music is wel goed en ook die andere site die ik steeds vergeet maar asjdfl niet. Boeken en DVD's op Bol.com. Verrassend! |
www.discogs.com - cd's en lp's overkopen
www.nlstore.nl - goedkoper en beter aanbod dan Bol.com www.ebay.de - veiling, reuzespannend!!! Behalve boeken en muziek koop ik het meeste toch vooral in de winkel, want ik ben ietwat wantrouwend :)! |
Ik koop vooral CD's online, hoofdzakelijk op deze sites en soms op marktplaats.nl
www.gemm.com www.musicstack.com www.ebay.com www.cdbaby.com www.abstractlogix.com www.hmv.co.jp www.amazon.de www.amazon.uk www.amazon.com Met name op amazon.de en amazon.uk zijn voor mij vaak oudere CD uitgaves te vinden. :) Maar de echte hofleverancier voor veel van mijn CD's is toch wel Sayonara alias Global Jazz. :y Edit/aanvulling: Deze mag zeker niet ontbreken, hier bestel ik ook regelmatig CD's. Voor de echte (heavy) gitaarfreaks. www.guitar9.com |
|
Ik wou het net gaan posten, heldensite!
|
hmm ik kijk weleens op hm.com maar dan heb ik toch geen zin om verzendkosten te betalen voor een winkel die tien minuten verder ligt. en trouwens hun huidige collecties zijn om te huilen zo afgrijselijk:'(
topshop daarentegen bevindt zich natuurlijk niet om de hoek maar ja verzendkosten. en daarbij loop ik veel te vaak in of bij winkels vanwege mijn toegegeven ietwat zorgelijke verslaving aan het kopen van kleding en schoenen dus op internet laat ik het altijd maar om mijn financiele crisis nog enigzins binnen de perken te houden |
Iemand ervaring met forever21.com?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder kan ik uuuuuuren op eBay zitten omdat veilingverkopen gewoon geniaal zijn (y), ik bestel wel eens bij hm.com met duizend kortingscodes, bij Asos bestel ik wel eens, en ik kijk vaak bij yoox.com zonder iets te bestellen :p |
Discogs voor muziek. Voor allerhande zooi dingen als marktplaats en gratisaftehalen.nl
|
Alibaba.com is echt een supersite, je moet wel een ondernemersgeest hebben wil je hier iets kopen, want het zijn bijna allemaal leveranciers waarbij grote partijen afgenomen kunnen worden. Een grote portemonnaie is dus wel vereist maar er liggen zeker ook kansen.
|
Voor muziek het meest bij het label of de band zelf. Af en toe Conspiracy Records of ebay. Paypal knopjes op myspace doen het ook wel goed bij mij.
|
|
Niet zo vaak en dan bijna alleen t-shirts. Bol voor boeken vind ik bijna niet meer meetellen.
Bij http://www.lafraise.com en www.designbyhumans.com |
Citaat:
|
voornamelijk bol, nlstore en mertploats. zo nu en dan ebay. Nog nooit echt problemen met iets gehad; behalve een dubbele rekening van Bol.com maar dat was na een telefoontje opgelost.
|
|
Hm.com is echt waardeloos. Het duurt altijd eeuwen voordat je iets krijgt, dan blijkt de helft niet meegeleverd want op, uiteindelijk past de rest voor geen meter en kun je het zo weer terug sturen. Laatst was er een actie dat je iets uit mocht zoeken als je iemand anders aan zou melden, nou, daar kun je ook naar fluiten. Heb er 3x achteraan gemaild, 5x gebeld, maar no response. H&M sucks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |