![]() |
Oude berichten van jezelf.
Soms worden er topics geupt en dan staan er posts in van een aantal jaar terug. Best grappig om de posts van leden te zien van een aantal jaar terug.
Schaam jij je voor die posts? Of nog beter, zet hier een aantal leuke/oude/rare posts van je neer. Misschien zitten er nog wel een paar lachwekkende bij. :o |
Toen ik hier net kwam was ik een puberalto, schreef ik diepzinnige poezie en wilde ik met meisjes zoenen. Beschamend, maar ik kan er nu wel om lachen. Posts van slechts enkele jaren oud zijn niet zo anders als die van heden ten dage.
|
Ik schaam me vooral om de 'hippe' internetspelling die ik af en toe gebruikte :o Maar dat is er redelijk snel afgegaan, geloof ik. Verder kom ik zelden beschamende posts tegen, hoewel ze er allicht zijn.
|
Zo vond ik het vroeger ook wel stoer om in het plat Vlaams-Kempens te posten (op een Nederlands forum tot overmaat van ramp). Tot iemand van het scholierenforum mij vriendelijk erop wees dat onverstaanbaarheid niet zo cool is. Sindsdien probeer ik mijn taal toch een beetje te verzorgen :bloos:.
|
Hahaha :D Ik kon niet helemaal naar heel vroeger gaan maar ik kwam dit topic tegen:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1621715 (vanaf pagina 4 ofzo) Waarin we (Stephan, Maarten, Marit, Herbert-Jan en ik) een soap beschrijven. :D En het was echt grappig alles na te lezen :o En vooral te weten wat er in de toekomst nog gebeurde en dat ik deze mensen allemaal ietsje beter ken nu :D En ik kan het me ook nog wel herinneren dus het is grappig dit terug te vinden. Dark Phoenix Sador Stephan Steef Maarten Topdrop Tink Tink* Marit Trophus Herbert Herbert-Jan Herbie naamzoek :D Bij het zoeken kon ik overigens alleen als oudste de optie 1 jaar en ouder aanklikken, waardoor ik helemaal niet meer kan kijken wat ik in het begin heb gepost. |
Ik schaam me voor vrijwel alles dat ik langer dan een maand geleden geschreven heb.
|
Trouwens, wat betreft alle vragen in de openingspost.
Toen ik vier jaar geleden op DK kwam durfde ik nauwelijks te posten. Ik zei in weerwolfspellen voornamelijk dat ik het o zo spannend vond en zei verder niks over theorieen ofzo. En ik weet dat ik veel in verjaardagstopics postte om meer posts te krijgen :D (N) In echte topics kwam ik nauwelijks. En ik vidn het voornamelijk grappig enzo en ook dat ik heel vorozichtig was en toen DK in die knuffelfase was vond ik ook alles geweldig terwijl ik nu echt chagrijnig zou worden als iedereen elkaar de hele tijd kusjes en knuffels gaf in openbare topics :D |
Toen ik net op het forum zat waarde ik vooral rond op DoP. En ik snapte al die poëzie niet.
Zoals hier. En hier. Oh, em hier. Of hier. Puberleed. Achgossietoch. :| |
je kunt oudere berichten van jezelf zoeken door de optie "selecteren van oud naar nieuw" ofzo aan te vinken/klikken, trouwens.
|
Ik heb er een paar opgezocht om te citeren, maar ze zijn echt te beschamend.
|
Citaat:
|
over bert visscher:
Citaat:
(dit was wel ongeveer de ergste die ik kon vinden. veel "nie" ipv "niet", maar weinig rare opmerkingen, spelfouten en beschamend gedrag) |
Mijn eerste post was op W&F, dus vanaf het begin waren ze al van torenhoog niveau.
|
Omg sterrenmeisje zit hier al sinds 2001! :|
|
In mijn allereerste bericht wijs ik iemand op een spelfout.
|
Als ik posts teruglees waarin ik zit te zeiken denk ik weleens van; pff, moet dat nou.
En voor de rest vind ik alles wat ik teruglees/zie/hoor van mezelf stom, dus m'n posts ook. |
Ik heb nog nooit oude berichten teruggelezen, maar zover ik me kan herinneren bestaan het vooral uit semi-literair gezeik op Letteren en DoP, wat schrijfsels waar ik me nu waarschijnlijk voor zou schamen en een hoop labiel en zielig gedoe want ik voelde me oh zo verschrikkelijk.
|
oude posts van mij zijn voor al over puber problemen op psych. Inmiddels ben ik gelukkig een stuk volwassener en kan ik veel meer relativeren. Posts opzoeken lijkt me daarom ook niet zo'n heel strak plan :p
|
Citaat:
EDIT: in tegendeel zelfs, ik lees allerlei huis tuin en keukenwijsheid zoals hierboven van mezelf terug dat ik nu denk van waarom ben ik dat in godsnaam vergeten:s |
Citaat:
Citaat:
en up, want leuk. |
Verdomme niemand heeft gereageerd op waar ik zo om moest lachen :(
|
huh?
|
Citaat:
|
Dit is de oudste die ik kan vinden. Nouja, de op twee na oudste. Het enige wat er anders is, is dat ik nu geen kleurtjes meer gebruik. En mijn zinsopbouw is niet zo sterk.
Maar ik kan me herinneren dat mijn eerste topic over de vakantie ging, volgensmij op DK. :bloos: Die was heel erg, met duisentveel smileys. Maar die smileys is volgensmij het ergst. |
Dit is mijn eerste post, niks om me voor te schamen dus (voor zover ik dat überhaupt al deed).:p
|
Citaat:
sorry, offtopic |
Citaat:
|
Hm, ik kan niet echt posts vinden die beschamend dom zijn. In 2002 was ik de puberfase (19 jaar) al ontstegen dus al vrij, eh, normaal.
|
pas toevallig doorgelezen
|
ik post zovaak letterlijk bezopen dat ik echt opkijk van mn eigen posts, oud of nieuw.
internet(y) |
Ik vond alles nog best meevallen en toen vond ik dit, over babynamen:
Citaat:
|
:D
|
Engel :')
Ik ben er trouwens nog steeds niet achter hoe ik mijn oudste berichten kan bekijken, ik kom maar tot een paar jaar geleden.. |
:D
Ik kan zo snel geen spannende oude posts van mezelf vinden. Ik zie wel dat ik af en toe slim wil overkomen (de posts van drie jaar geleden) door uitgebreid te antwoorden, maar dat lukt niet echt in die posts. :D |
Stel je voor, ben je een dikke, kalende man van vijfenveertig, heet je Engel. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind oude berichten van mezelf altijd wel grappig. Ik was gelukkig al 18 toen ik hier begon met posten, dus heel erg was ik ook niet.
Edit: huh? hoe moet je tegenwoordig oude berichten zoeken?! |
Citaat:
|
Haha ik heb mijn oudste bericht ooit gevonden *O*
Citaat:
|
Mijn eerste post volgens de database (volgens mij dus niet):
Citaat:
|
Ik was ehhhh 15 toen ik hier kwam, en ik praatte een combinatie van plat en met engelse woorden etc. erdoor heen omdat ik ging emigreren en ik wou stoer doen. Weet ik het. Ik klink in elk geval behoorlijk debiel. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor uwer vermaak:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En omg dan kom ik nog posts tegen over mijn eerste canadeze vriendje. -O- |
hahahaha, mijn kale enge leren-sm-dingen-dragende alcoholist van een buurman heet engel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |