![]() |
The Saaindman: Saaison of Mists #343
Oke.
|
Het was te vroeg.
|
Te vroeg!!11!~~
|
Maar ik had niet verwacht dat het te vroeg zou zijn.
|
Citaat:
|
Ik kon mijn vorige post niet meer aanpassen dus dan hier de Edit:
Het maakt niet uit of het gaat op een aanpassing/afschaffing van een hele wet, een artikel of een lid, art. 1 lid 2 Sr werkt voor allemaal. |
Nou mensen, ik ga m'n bed opzoeken. Welterusten!
|
Het kwam een heel klein beetje door Irak. Ik dacht gewoon zelf na. :p
|
Citaat:
|
Slaap lekker!
|
Citaat:
|
Pfff, wat een marathondag.
|
Citaat:
|
Kan een mod even de titel aanpassen zodat de gamma en het getal aan elkaar staan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet nog huiswerk maken. Stom wicht dat ik ben. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je mij bent ten minste. |
Ik heb het soggen afgezworen.
|
Ja, je moet er niet aan beginnen, want dan hou je ook niet meer op. Het is als crack.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als rechtenstudent kan je prima soggen, :P.
|
Dat mag je pas zeggen als je alle vakken gehaald hebt!
|
Ik heb er drie gehaald!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Acht, :O.
|
Zo, en nu ga ik weer even naar 'de vereniging', :(.
|
Hoi.
|
morgen naar de prof en ik wil gewoon m'n verslag inleveren en niet weer iets aanpassen, het is mooi zo.
|
Citaat:
|
Ik ga naar bed, ajuus.
|
Slaap lekker, Ali.
|
Welterusten, Jan.
|
Dat is trouwens echt mijn achternaam. :D
|
Dat wist ik!
|
Oh ja, want je vertelde dat aan je broertje werd gevraagd of hij familie was van Muhammad Ali. :D
|
:D
|
Citaat:
|
Julius Kaaskop, zo heet ik. :(
|
Ha!
|
het kazet, hoe werkt die covariance nou?
|
Ja, zoals ik het heb uitgerekend is de covariantie dus de verwachtingswaarde van x(1-x), min 3/16, met x de lengte van één van de stukken.
Omdat je dus hebt: Cov(X,Y) = E(XY) - uv, en Y = 1-X volgens mij. En die verwachtingswaarden kun je dan los schrijven, dus E(X(1-X)) = E(X-X²) = E(X) - E(X²) |
E(X) is gewoon weer die 0,75 maar E(X²) is wat lastiger, dat zie ik niet zo 123 uit mijn hoofd, moet je ff narekenen met zo'n integraal en shit.
|
nou ik snap er geen flikker van, dit is toch niet normaal meer. Gewoon een covariance berekenen, het lijkt wel of je handmatig de riemannsom van een richtingsveld wil bepalen
|
Gebruik gewoon de definitie van verwachtingswaarde, en vul daar die X² in op het interval ½-1 :p (omdat X een random waarde aanneemt in dat interval)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |