![]() |
Hoe voel jij je nu?
Hoe voel jij je nu ? Ik heb die vraag eigenlijk nooit aan mezelf gesteld , heb het gisteren aan mezelf gevraagd en het geeft me een leuk gevoel.. Niet dat ik hyper word fzo , maar het stelt me gerust .. Mss domme vraag .. Maar gisteren voelde ik me(gisteren had ik het bij liefde en relatie geplaatst , maar moest eig hier , dus hier staat ff hoe ik me gisteren voelde)
Hopeloos , radeloos , idoot/stom , raar , bang , blij , droevig , teleurgesteld , boos , verlegen , verliefd , verward , alleen (eenzaam) , dik (ben eig niet dik , maar ik voel me zo) , niet goed genoeg.. Vandaag voel ik me(tot nu toe) Jaloers , verliefd , verdrietig , eenzaam , niet goed genoeg , kwaad , hopeloos , idoot , raar , bang , verward , kalm.. Ik vind het best wel raar dat ik zo veel emoties heb in 1 keer.. Op school enzo heb ik 1 emotie BLIJ , maar als je dan thuis komt dan ben je helemaal jezelf en meestal ben ik zo 'raar' met al die emoties.. Hoe voel jij je nu? |
Vandaag voel ik me dom, alleen, goed bezig met dieet, goed bezig met huiswerk, verward, huilerig.
|
dat wisselt met de minuut. gisteren een hele nare ervaring gehad, ben bang dat ik controle over mezelf ga verliezen/ aan het verliezen ben. qua verdere gedachten vrij druk in mn hoofd, neem nu even rust om alles op een rij te krijgen.
|
Hier ga ik aan mee doen :), past ook wel binnen mijn behandeldoelen. Ik moet meer stilstaan bij mijn gevoel, dus...
Ik voel me nu: rustig en schuldig. |
Vandaag voel ik me :
Blij , verdrietig (niet zo veel vndaag) , teleurgesteld , BOOS.. Eigenlijk weet ik vandaag niet zo goed hoe ik me voel..:s Ik voel me ook jaloers en nieuwsgierig.. |
Is daar niet al een topic voor???
Niet om lullig te doen verder hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanochtend/vanmiddag: beetje somber.
Nu: blij :) |
hmm hoofdpijnerig en ik wil gaan slapen maar eigenlijk nog even met mijn mooierd praten, maar die zit nog aan de studie dus daar wacht ik op
|
Citaat:
maar goed |
Ik voel me opgelucht, betrapt, moe
|
vandaag voel ik mij voldaan. omdat ik veel leuke kleding heb gekocht (haat winkelen) en omdat ik leuke les heb gehad op school en omdat ik nu lekker weekend heb.
:) |
ik voel me kut, moe, ziek, boos.
|
Ik voel me vandaag :
Verliefd :o Blijj!!!!!!!!!!!!!*O* Nieuwsgierig Teleurgesteld :) Maar ik voel me vooral blij :D Er zijn ook gevoelens die je niet met woorden kan zeggen , en zo'n gevoelens heb ik nu en ik kan ze ook niet uitleggen :s Ik zal wel op een woord komen dat in de buurt komt van die andere gevoelens:rolleyes: |
Ongelofelijk moe
|
Blij doch onzeker
|
Momenteel voel ik me vrolijk, maar ook een beetje in de war.
Ik ben al heel de middag zo tevreden over alles, terwijl ik niet weet hoe het komt. :P |
Ik voel me wel goed, ik heb net getennist met mijn vriendje en het was heel erg leuk. Maar het grootste deel van de tijd voel ik me heel erg bang en gespannen, ik raak soms zomaar opeens in paniek. Dan kan ik niet blijven staan en dan ga ik eerst heel erg uitvallen tegen iemand en dan begin ik te hyperventileren en droog te huilen en als ik weer wat rustiger word komen er zoveel tranen dat het voelt alsof mijn oogballen uit mijn kassen ploppen.
Beetje jammer. |
Moe, rustig, lui en fijn.
|
Vrolijk, optimistisch, moe (van het winkelen) en in een vreselijke opruimbui.
|
beetje moe, beetje neutraal
|
Bang om te gaan slapen, bang om door te leven, bijkomen van de hevige dissociatie van vanavond
|
Vandaag voel ik me huilerig, verward, niet in staat om keuzes te maken.
Maar ook een beetje nieuwschierig. |
depri, onzeker, onstabiel, verward, impulsief, klein, lelijk...
vervreemd |
verward, optimistisch.
|
Kwaad en teleurgesteld.
|
stressvol
|
WAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhh !!!!!!!! >=((((((
BEN KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDD!!!!!!!! ik ga ff m'n hart luchten: WAAROM MOET JE ZO DOM DOEN ALS JE IEMAND LEUK VINDT OM OP TE VALLEN klbfdknklgfdjbfdgdkjngb,n,nbvcbhgf;kjhg IK HAAAAAAAAAAAAAAAT MEZEEEELF !!!!!!!!!!!!!!!! Sorry dat ik zo dom doe ik voel me namelijk Kwaad Verliefd Eenzaam Teleurgesteld Verward Verveeld NIet goed genoeg Verheugd En ik voel me ook nog raar , gevoelens die ikn iet kan beschrijven.. Iemand enig idee hoe ik me kan afreageren , ik wil mezelf zooooo hard slaan >=( |
Somber, moe, berustend, relaxed.
|
somber. inderdaad. geirriteerd ook.
|
Verliefd, gespannen, moe, verkouden
|
Verward.
|
Verward, moe, huilerig
|
Bang en klote en verward.
|
Ik vind dit ook wel een beetje op LJH lijken, of iig weinig toevoegen :o Maar wie ben ik.
Moe, zenuwachtig, verliefd. |
Moe
|
Verrot, maar dadelijk ga ik slapen! (L)
|
Goed
|
Goed, slecht, goed, slecht uuuh...?
|
drugged, maar dat komt door de slaap. fijn gevoel, ik heb het leren waarderen door een speciaal iemand.
|
vrolijk, zometeen symposium waar ik zin in heb en heb lekker geslapen :cool:
|
Ik voel me niks. :confused:
|
Ontzettend gespannen en bang.
|
Rustig
Opgelucht Zin in wat de toekomst gaat brengen:) |
relaxt, moe, druk, verward, vreemd, gek, kriebelig
maar voornamelijk oke. |
Geliefd. :bloos:
|
relaxed, vrolijk, fijn
|
Ontzettend hoop- en kansloos
|
verdrietig en verward, en wat die lul van een ex van mij zei vond ik ook niet leuk, en ik vervloek God voor de gebreken die hij me gegeven heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |