![]() |
Zekerheid
Ik wil zekerheid
Er zeker van kunnen zijn dat iets zo is en niet anders Want alles is maar misschien of zou kunnen Niets is goed of slecht Niets is juist of onjuist Alles is maar een theorie Maar geef mij één zekerheid in het leven Dat die flat echt hoog genoeg is of dat die trein echt snel genoeg gaat Misschien ook niet Ik zou graag wat feedback willen horen, zodat ik mijzelf kan verbeteren:) |
ik hou van gedichten , ik vind dat je met gedichten niet verbeterd kán worden.. het is jouw zicht op dingen , jouw woorden.ik vind dit gedicht daarom ook leuk , maar mss vind ik bijna alle gedichten wel 'leuk'...
|
Leuke toon, het subtielere vind ik er leuk aan. Daarom zou ik je aanraden de twee regels 'Niets is goed of slecht / Niets is juist of onjuist" weg te halen, deze zijn te direct voor een gedicht. Vind ik. Verder zou ik iets veranderen aan de zin "alles is maar een theorie", misschien kun je op een andere manier hetzelfde zeggen? De zin over de flat en de trein vind ik echt goed. Jammer dat de laatste zin er niet mooi op aansluit, hoewel ik de essentie ervan wel weer leuk vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |