![]() |
Platte buik en vollere billen?
Hee!
Ik had een vraagje! Weten jullie hoe je op een gezonde manier een platte buik kan krijgen en vollere billen! Heel erg bedankt! Groeten van Roos |
Hey ja, dat wil ik ook weleens weten :p
|
helaas helaas, er is geen snelle wondermethode...
Wat wél werkt, is sporten :) (en als je te dik bent proberen om minder tussendoortjes te eten en iets minder grote maar wel gezonde maaltijden, maar dat kan ik op internet natuurlijk niet zien dus we gaan er maar vanuit dat dat niet nodig is ;)) |
Wachten tot je volgroeit bent voor je je over dit soort dingen druk gaat maken.
Je lichaam heeft nog een lange weg te gaan, heb een beetje geduld ;) |
De meeste vrouwen verliezen aan het eind van hun puberteit nog wat pubervet, op dat moment krijg je je definitieve vorm. (maar dat sporten en eten blijft belangrijk..) Voor jou is er dus nog hoop. ;)
|
Ik heb tussen mijn 15e en nu in ieder geval wel vollere billen gekregen :D
|
wacht idd nog maar 5 jaar...
|
Afvallen en squaten :y
|
eeh.
de enige nuttige suggestie zou kunnen zijn: draag een bh op je kont:P en dat was het wel zo'n beetje. ik vraag me alleen af welke imbeciel een bh op z'n kont wil dragen. |
en naar verloop van jaren groeit dat er wel aan hoor. geloof me.
|
Citaat:
Push-up onderbroek |
Gaan hardlopen, ik had al een kont maar die is nu wel heel erg aanwezig. Maar dat is niet helemaal eerlijk want ik ben Surinaams dus sowieso al voordeel. :P
|
Ik denk dat fietsen beter werkt. Je hoeft niet meteen een racefiets aan te schaffen als je het niet leuk lijkt, maar je zou ook kunnen gaan spinnen. ;) Worden billen ook mooi rond van. :bloos: (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |