![]() |
en nu...
hmmz.. kzit met een raar gevoel, kheb een vriend, en ik weet zeker dat we elkaar heel graag zien :D , daar twijfel ik niet over, maar... here it comes... we zien elkaar 1keer in de week ofzo terwijl tijdens school iedere dag (hij zit in mn klas), zijn ouders vinden mij niet goed, genoeg, hij verdient beter, blablabla... :(
en nu weet ik het niet meer, kvind dat het zo niet langer kan, maar kwil hem echt niet kwijt, maar soms voelt het alsof er geen relatie is door zijn ouders en het gemis... :confused: kus pebbles |
noem je dat een relatie.? noem je dat verkering.? je ziet elkaar maar 1 dag in de week.? sorry hoor maar dat kan ik niet echt WAT noemen hoor.. en meid zijn ouders stribbelen al tegen.. het is beste is echt om het uit te maken. ok.? tja het slaat nergens op ik weet het maar je wilt niet tegenstribbelde ouders hebben want dan gaat het altijd wel mis
|
Citaat:
waarom is het geen relatie als ze elkaar "maar" een keer per week zien? :confused: |
mja maar de relatie duurt nu al 7 maanden, en ik hoop dat met school, alles weer betert, mescien hebben jullie wel gelijk, is dit geen relatie meer, maar we houden zo van elkaar...
pebbles |
Citaat:
Denk je dat je dat meiske zo kunt helpen? "Is dat wat je een relatie noemt, Maak het maar uit'??? Hallo! Wake up! Meis, Als jullie echt van elkaar houden kunnen jullie dit aan. Als het echt heel vervelend wordt kun je misschien een keer met die ouders gaan praten en vragen wat er werkelijk aan de hand is. Want het is altijd vervelend als de ouders je niet zo leuk vinden. Maar je hebt met hem verkering en niet met z'n ouders..Toch? En 1 x per week zien lijkt me meer dan genoeg omdat jullie bij mekaar in de klas zitten. Als je mekaar kei vaak ziet dan ga je je echt irriteren en zo hoor. Zo hou je het veel langer vol. Sterkte! |
Citaat:
Denk je nou echt dat je het zomaar uitmaakt, omdat je ouders het niet leuk vinden?! Als je het om zo'n reden uitmaakt dan ben je gek! Dan had ik nu trouwens nooit bijna 14 maanden gehad, want mijn ouders haten m'n vriend... En dat ze elkaar maar 1 dag zien.. jah das niet veel maar verder zien ze elkaar nog op school. En om dan te zeggen dat dat geen relatie is?! Slaat nergens op vind ik... Voor de rest ben ik het met LoveGirl eens: praat nog eens goed: jij, je vriend en die ouders! En als jullie echt van elkaar houden dan moeten zijn ouders dat maar accepteren. |
over een paar weekjes zien jullie elkaar weer elke dag..
waarom nu uitmaken omdat het zogenaamd geen relatie meer is omdatje elkaar maar 1 keer p.w ziet het is toch maar voor even, niet voor altijd |
een keer in de week zou k nog net goed vinden.. als je van elkaar houdt heb je t er toch voor over en... een maal in de week betekent natuurlijk ook extra verlangen en des te meer genot samen
x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: Pardon!.... ik zie me vriend maar 1 week in de maand of 1 week in de twee maande.... en je gaat me nou nie vertelle dat ik geen relatie heb hoor.... ppff.....doos |
Citaat:
|
Citaat:
|
er is ook zoiets als een mond
om mee te PRATEN met de ouders |
Citaat:
ON topic: overleg met je vriend, als hij gek op jou is en gelukkig met je is wat zitten zijn ouders dan te zeuren dat je niet goed genoeg bent?? Kom voor je recht op, laat je niet zomaar in een hoekje drijven! |
Citaat:
|
wat lullig dat die ouders je niet zien zitten!! waarom dat nou weer niet?? als je goed bent voor je vriend, dan is alles toch ok? stom zeg...
k weet niet wat eraan kunt doen. vraag of je vriend met zijn ouders hierover serieus wil praten of praat zelf met ze. wat je fijner vindt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |