Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het algemene sims 2 topic deeltje 7! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1714513)

rare kwast 14-09-2008 21:34

Het algemene sims 2 topic deeltje 7!

vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1536690

Q maakte hem vol maar we kregen geen nieuwe terug :(
dus bij deze :)

Marcade 15-09-2008 04:06

Ongeveer 20 maanden aan het vorige topic gedaan; tegen de tijd dat dit topic vol zit, is sims 3 al uit :eek:

Q 15-09-2008 09:34

Citaat:

rare kwast schreef: (Bericht 28168933)
vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1536690

Q maakte hem vol maar we kregen geen nieuwe terug :(
dus bij deze :)

Q let ook niet op he. Maar weet iemand hoe het zit met de volgende uitbreidingen, of er nog komen of dat dit de laatste was? In verband met de sims 3 zoals Marcade al opmerkte.

rare kwast 15-09-2008 13:52

Citaat:

Q schreef: (Bericht 28170022)
Q let ook niet op he. Maar weet iemand hoe het zit met de volgende uitbreidingen, of er nog komen of dat dit de laatste was? In verband met de sims 3 zoals Marcade al opmerkte.

altijd blijven opletten! kijk links, kijk rechts en nog een keer...

de uitbreiding van de sims (appartementen) is best lachuh! je kan je eigen roman terug lezen en in de boekenkast zetten, mijn 2 studentjes zijn echt in hoog tempo door alle vaardigheden heen gegaan

Marcade 16-09-2008 12:01

Denk dat de expansion department van EA nu druk bezig is met Spore te expanden. :p

Spore: Creatures gaan het maken
Spore: Sporentenleven
Spore: Hocus Sporus
Spore: Nachtsporen
Spore: Appartementespore

etc ..

T_ID 16-09-2008 12:54

Spore: studentenleven, gratis krat bier bij de eerste duizend exemplaren.

Q 19-09-2008 08:48

Iemand nog fotos van mooie appartementen?

miekmuis 19-09-2008 09:38

Citaat:

rare kwast schreef: (Bericht 28171334)
altijd blijven opletten! kijk links, kijk rechts en nog een keer...

de uitbreiding van de sims (appartementen) is best lachuh! je kan je eigen roman terug lezen en in de boekenkast zetten, mijn 2 studentjes zijn echt in hoog tempo door alle vaardigheden heen gegaan

Je eigen Roman teruglezen kon een expansion eerder ook al. Maar deze is inderdaad erg leuk. Ik heb hem zowaar in de winkel gekocht! :P Ik snap alleen niet helemaal hoe je je reputatie nou kunt veranderen. Anyone?

Andijvie 19-09-2008 11:49

Citaat:

miekmuis schreef: (Bericht 28195655)
Je eigen Roman teruglezen kon een expansion eerder ook al. Maar deze is inderdaad erg leuk. Ik heb hem zowaar in de winkel gekocht! :P Ik snap alleen niet helemaal hoe je je reputatie nou kunt veranderen. Anyone?

Heel sociaal zijn met je buren, geloof ik.

rare kwast 19-09-2008 15:41

Citaat:

miekmuis schreef: (Bericht 28195655)

ow :D ik kwam het pas tegen bij deze uitbreiding.. kan zijn dat ik dingen gemist heb hoor :)
en volgens mij moet je dan heel sociaal zijn ja met je buren.. dan ben je een goeie buur (y)
ennnn ze willen dan evt. gratizzz op je kiddo's passen haha

Andijvie 19-09-2008 16:17

Citaat:

rare kwast schreef: (Bericht 28197559)
ow :D ik kwam het pas tegen bij deze uitbreiding.. kan zijn dat ik dingen gemist heb hoor :)
en volgens mij moet je dan heel sociaal zijn ja met je buren.. dan ben je een goeie buur (y)
ennnn ze willen dan evt. gratizzz op je kiddo's passen haha

Oh dat laatste is wel erg tof (y)

Mijn huisgenoten doen dat altijd al, echt super schattig :) (y)

MazeMouse 22-09-2008 11:13

Citaat:

Marcade schreef: (Bericht 28177066)
Denk dat de expansion department van EA nu druk bezig is met Spore te expanden. :p

Spore: Creatures gaan het maken
Spore: Sporentenleven
Spore: Hocus Sporus
Spore: Nachtsporen
Spore: Appartementespore

etc ..

Neuh, maximaal 3 expansions want meer keer kun je niet installeren :D

blablatje 14-11-2008 10:58

Sims2 doet het vandaag niet bij mij. Ik kan opstarten, ik kan een buurt laden, maar als ik naar een huis wil gaan, laadt hij eerst het huis en zodra hij daarmee klaar is verandert het zandlopertje in een pijltje en blijft hij op het laadscherm staan, het laadmuziekje speelt ook nog, en dan blijft dat zo. Volgens taakbeheer reageert het niet, maar dat had ik zelf ook al kunnen verzinnen. Twee weken geleden werkte het nog wel. Ik heb Vista met automatische updates en ik heb ook de update/patch van Sims2 geïnstalleerd. Weet iemand hoe ik dit oplos? Het spel uitvoeren als administrator helpt niet.

koekjes 15-11-2008 19:01

staat je schijf niet vol?

blablatje 15-11-2008 21:31

nee, ik heb nog 40 gig beschikbaar

freakinaround 16-11-2008 18:49

Sims 3 klinkt leuk, maar vind wel jammer dat de behoeftes niet meer zo belangrijk zijn (hoewel t soms ook irritant kan zijn)

Andijvie 17-11-2008 18:56

Ik wil een wasmachine :o

Marcade 18-11-2008 16:03

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 28496337)

http://www.marktplaats.nl/

:o

Andijvie 19-11-2008 13:23

Citaat:

Marcade schreef: (Bericht 28499846)

:D

Ik heb een hele mooie op www.thesimsresource.com gevonden, maar ja, ik ben geen lid dus kan ik hem niet downloaden :( Echt stom, ik heb die Kitchen & Bath uitbreiding, daar had echt best een wasmachine bij gekund! (En sowieso vallen die uitbreidingen met altijd tegen, voor 15 euro 1 nieuwe douche, 1 nieuw bad en 1 nieuwe wc. Oh, en een nieuw keukenkastje... Hmm... Misschien moet ik maar lid worden van TSR :o Ze hebben daar ook echt super mooie keukens (met bovenkastjes etc)... )

Q 24-11-2008 08:47

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 28503655)
:D

Ik heb een hele mooie op www.thesimsresource.com gevonden, maar ja, ik ben geen lid dus kan ik hem niet downloaden :( Echt stom, ik heb die Kitchen & Bath uitbreiding, daar had echt best een wasmachine bij gekund! (En sowieso vallen die uitbreidingen met altijd tegen, voor 15 euro 1 nieuwe douche, 1 nieuw bad en 1 nieuwe wc. Oh, en een nieuw keukenkastje... Hmm... Misschien moet ik maar lid worden van TSR :o Ze hebben daar ook echt super mooie keukens (met bovenkastjes etc)... )

Die uitbreidingen vind ik ook altijd net niet de moeite waard om te kopen. Misschien voor 5 euro dat het wel leuk is, maar de huidige prijs vind ik het persoonlijk niet waard.

regendruppel 07-12-2008 10:50

Als je als uitbreiding Apartment life koopt ipv appartementen (dus de engelse ipv de nederlandse) kun je dan wel nog de taal op nederlands instellen? Weet iemand dat toevallig? :bloos: Want al mijn andere sims spellen zijn in het nederlands en ik weet niet of dat dan samengaat.

Andijvie 07-12-2008 14:58

Citaat:

regendruppel schreef: (Bericht 28583740)
Als je als uitbreiding Apartment life koopt ipv appartementen (dus de engelse ipv de nederlandse) kun je dan wel nog de taal op nederlands instellen? Weet iemand dat toevallig? :bloos: Want al mijn andere sims spellen zijn in het nederlands en ik weet niet of dat dan samengaat.

Dat ligt aan welke je koopt, er zijn verschillen language packs, die van Nederlands zit in een pack met in totaal 15 talen (waaronder dus ook Engels), maar de Amerikaanse versie is geloof ik alleen Engels, Spaans en nog iets (Frans ofzo?), dus die kan je dan niet in 't Nederlands installeren. Dus het kan best zijn dat je een Engelse cover hebt met een spel dat je dus ook gewoon in 't Nederlands kan installeren, ligt er een beetje aan waar je 'm koopt.

regendruppel 07-12-2008 18:08

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 28584587)
Dat ligt aan welke je koopt, er zijn verschillen language packs, die van Nederlands zit in een pack met in totaal 15 talen (waaronder dus ook Engels), maar de Amerikaanse versie is geloof ik alleen Engels, Spaans en nog iets (Frans ofzo?), dus die kan je dan niet in 't Nederlands installeren. Dus het kan best zijn dat je een Engelse cover hebt met een spel dat je dus ook gewoon in 't Nederlands kan installeren, ligt er een beetje aan waar je 'm koopt.

Aah oke dat scheelt ook weer in prijs :D want die nederlandse versie's zijn overal zo duur. Maar hoe weet ik dan dat ik de engelse versie koop en niet de amerikaanse versie? (ik had 'm gezien op 12Game.com)

Q 09-12-2008 11:56

Citaat:

Nog meer werk :o

:p Wel realistischer

Martiño 17-12-2008 15:25

Zo, ik heb mijn collectie compleet gemaakt. :o

Balance 17-12-2008 17:50

Citaat:

Ja en strijken! En als je dat niet hebt gedaan in je vieze kleren naar je werk moeten en dan ontslagen worden :p

Maar dan wil ik ook realistische tijden, dat je niet 30 minuten doet over een tussendoortje, bijvoorbeeld.

Andijvie 18-12-2008 10:02

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 28632090)
Ja en strijken! En als je dat niet hebt gedaan in je vieze kleren naar je werk moeten en dan ontslagen worden :p

Maar dan wil ik ook realistische tijden, dat je niet 30 minuten doet over een tussendoortje, bijvoorbeeld.

Idd, ik wil ook realistische tijden!

En die wasmachine hoeft niet eens iets te doen, ik wil er gewoon een voor de sier, zodat ik een bijkeuken kan inrichten :o Met zo'n afvalvermaler is 't toch niet hetzelfde :D

Ik vind 't toch vooral leuk om huizen te bouwen en in te richten, dus meer opties in die richting zal ik erg waarderen. En vooral een optie waarmee je door de ogen van een sims het huis kan bekijken, er dus echt door heen wandelen.

Martiño 18-12-2008 21:02

Dat kan hoor. :P In de apartementeuitbreiding of de Villa en Tuin uitbreiding zit zo'n optie. :)

Q 19-12-2008 06:22

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 28636811)
Dat kan hoor. :P In de apartementeuitbreiding of de Villa en Tuin uitbreiding zit zo'n optie. :)

wtf, die optie heb ik nog niet gezien?

Andijvie 19-12-2008 15:29

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 28636811)

Je kan dan idd flink inzoomen, maar vervolgens zitten muren etc me vaak nog in de weg :(

Martiño 20-12-2008 16:21

Er is een knopje voor 45-graden view oid, iig op "ooghoogte" , en ook ergens een knopje om de plafonds aan en uit te zetten, zodat je niet in het blauw staart als je naar boven kijkt. Beiden zijn te vinden in de koop- en bouwstand.

Miek 30-12-2008 12:04

Ik heb nu eindelijk Appartementsleven maar ik ben helaas niet zo heel erg onder de indruk :( ik had toch wel wat meer verwacht van de laatste uitbreiding maarja

Andijvie 06-01-2009 12:37

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 28642940)
Er is een knopje voor 45-graden view oid, iig op "ooghoogte" , en ook ergens een knopje om de plafonds aan en uit te zetten, zodat je niet in het blauw staart als je naar boven kijkt. Beiden zijn te vinden in de koop- en bouwstand.

Klopt, kan je leuke screens mee maken, maar echt door 't huis lopen werkt niet.

Citaat:

Miek schreef: (Bericht 28676659)
Ik heb nu eindelijk Appartementsleven maar ik ben helaas niet zo heel erg onder de indruk :( ik had toch wel wat meer verwacht van de laatste uitbreiding maarja

Ik vind 't vooral leuk om zelf appartementen te bouwen, heel vreemd dat dat niet 'officieel' in het spel kan, maar met een cheat moet gebeuren... Ik bouw nu eigenlijk alleen nog maar appartementen en rijtjeshuizen, dus ik vind het een geslaagde uitbreiding.

Miek 06-01-2009 14:18

Ja dat is wel een goed plan, dat vind ik ook nog wel leuk denk ik :)

blablatje 16-01-2009 13:01

Citaat:

blablatje schreef: (Bericht 28481852)
Sims2 doet het vandaag niet bij mij. Ik kan opstarten, ik kan een buurt laden, maar als ik naar een huis wil gaan, laadt hij eerst het huis en zodra hij daarmee klaar is verandert het zandlopertje in een pijltje en blijft hij op het laadscherm staan, het laadmuziekje speelt ook nog, en dan blijft dat zo. Volgens taakbeheer reageert het niet, maar dat had ik zelf ook al kunnen verzinnen. Twee weken geleden werkte het nog wel. Ik heb Vista met automatische updates en ik heb ook de update/patch van Sims2 geïnstalleerd. Weet iemand hoe ik dit oplos? Het spel uitvoeren als administrator helpt niet.

Niemand die dit herkent en/of een oplossing weet? Hij doet nog steeds hetzelfde. Als ik in veilige modus opstart kan ik het spel niet starten, het spel opnieuw installeren heeft niet geholpen, de patch opnieuw installeren evenmin, in een andere simsbuurt kan ik ook niet spelen, er zitten geen echte krassen op de cd-rom (wel een paar heel lichte oppervlakkige krasjes). Het is vooral zo vreemd omdat het eerst wél werkte op deze computer, maar na een paar maanden ineens niet meer. Een enkele keer kan ik wel een gezin laden en als dat goed is gegaan kan ik ook gewoon spelen zonder dat hij vast loopt, maar dat is zelden, hoogstens één op de dertig keer dat ik het probeer. In het begin werkte het gewoon altijd.

Andijvie 16-01-2009 13:25

't Enige dat ik kan vinden is dat Vista soms raar doet met DirectX, maar dat heb je al eens opnieuw geinstalleerd, toch? Dus dat is 't niet...

Compatibility Mode al geprobeerd? Rechts klikken op 't sims-icoontje in 't start menu, Eigenschappen/Properties -> dan iets als 'compatibility' zoeken, aanvinken dat je in 'compatibility mode' wil draaien en dan kies je bv. XP. Heb gelezen dat dat voor sommige Vista gebruikers heeft geholpen.

blablatje 16-01-2009 13:30

Ja dat heb ik ook gedaan.
Compatibility mode stond op xp, heb geprobeerd wat er gebeurde als ik ´m op 98/me zet, maar dan loopt-ie ook vast.

Andijvie 16-01-2009 14:41

Dan weet ik 't ook echt niet. Ik snap niet waarom hij wel gewoon opstart maar vervolgens na 't laden van het huis vastloopt... Heel misschien iets met de videokaart? Zijn de drivers up-to-date? (De kaart zelf moet gewoon goed zijn, aangezien je 't spel wel gespeeld hebt met die kaart.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.