![]() |
Flash, e-mail
Beste Mensen,
ik heb in flash een programma'tje gemaakt, die random nummers aanmaakt. Dit word als doel straks voor paswoorden, dus als nu een gebruiker zichzelf wil aanmelden op m'n site, word er automatisch een nummer aangemaakt, waarmee ze zichzelf registreren. Maar nu heb ik dat programmatje wel, mar nu wil ik dat als ze op verzenden onder aan het aanmeldformulier klikken de code word verzonden naar mijn e-mail adres. Weet iemand hoe dit moet? [ik heb wel een php script gemaakt waarmee dit moet lukken, maar ik weet geen server voor mijn website die php3 ondersteunt, als iemand die weet ben ik ook tevreden :p |
|
PHP site:
www.downfire.com 20MB Geen reclame PHP-ondersteuning Eigen 404 Errors Toppie :). Suc6 D. (y) |
Citaat:
|
Foutje :).
Had jouwes nog niet gezien. I'm sorry :(. |
Citaat:
ze zetten all1 een gratishosting site op met behulp van wat partners zodra die partners er8erkomen dat ze niets binnen krijgen zonder reclame ben je je account kwijt ik neem wel een betaalde voor 2 € :) |
cgi star pro , kan ik je ook aanraden....
Dat kan jegratis downloaden op www.downloads.com Dan open je in het programma je site en kan je de buttons gelijk een acie geven.. |
kun je in flash ook al programma's maken :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |