Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vraag & Aanbod (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=24)
-   -   nofx kaartje gevraagd! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=171481)

Blenderhead 29-07-2002 14:13

nofx kaartje gevraagd!

ja!

halve banaan 29-07-2002 14:18

Kan je hier (amsterdam dus) nog gewoon kopen, ik heb er twee een paar weken geleden gekocht, was toen nog lang niet uitverkocht. Dus gewoon de melkweg bellen.

Queen Klazina Wok 29-07-2002 16:53

Citaat:

halve banaan schreef:
Kan je hier (amsterdam dus) nog gewoon kopen, ik heb er twee een paar weken geleden gekocht, was toen nog lang niet uitverkocht. Dus gewoon de melkweg bellen.
tis wel uitverkocht hoor :)

en ontopic: nee sorry kweet er geen

Lateralus 30-07-2002 13:36

hehehe, beetje laat ;) mijn kaartje is niet te koop :)

halve banaan 30-07-2002 15:01

Citaat:

Queen Klazina Wok schreef:

tis wel uitverkocht hoor :)

en ontopic: nee sorry kweet er geen

dat gaat snel, was eigenlijk ook wel te verwachten. Maar als je bij de melkweg zelf gaat zeueren kan er altijd wat raars gebeuren :p :)

roman 30-07-2002 18:28

tja... het is de vraag wat je r voor bied he
iets met 2 of 3 nullen ofzo.... :-)

Roxy 30-07-2002 22:05

Citaat:

halve banaan schreef:

dat gaat snel, was eigenlijk ook wel te verwachten. Maar als je bij de melkweg zelf gaat zeueren kan er altijd wat raars gebeuren :p :)

haha je vind het snel dat het nu uitverkocht is? het was geloof ik binnen 2/3 uur uitverkocht...

Queen Klazina Wok 30-07-2002 23:08

Citaat:

Roxy schreef:

haha je vind het snel dat het nu uitverkocht is? het was geloof ik binnen 2/3 uur uitverkocht...

nee hoor, ik ken iemand die 2 weken erna ofzo nog een kaartje had gekocht (maar wel bij het uitbureau, misschien scheelt dat...) :)

McMotion 31-07-2002 03:46

Citaat:

Roxy schreef:

via de ticketservice was het op de 3e dag uitverkocht.. ik heb er speciaal nog naar gevraagd dus dit is de waarheid :P

Blenderhead 31-07-2002 18:21

allemaal wel leuk ensow.... maar gaan jullie es gauw naar een kaartje zoeken....

tis niet voor mij; k heb er al 1

halve banaan 31-07-2002 23:55

Citaat:

Roxy schreef:

In Amsterdam niet...ik heb het kaartje echt heel laat gekocht. Heb ook voor iemand uit groningen gekocht. Ben bij de Melkweg zelf geweest waar ik al die info over hoeveel kaartjes er nog waren en blablabla.

halve banaan 31-07-2002 23:56

Citaat:

birthmark schreef:
allemaal wel leuk ensow.... maar gaan jullie es gauw naar een kaartje zoeken....

tis niet voor mij; k heb er al 1

Over een paar dagen kan ik je dat misschien vertellen, een vriend van mij heeft twee kaartjes gekocht maar misschien wil zijn vriendin niet mee.

Dus wie weet :p ;)

Blenderhead 02-08-2002 18:55

Citaat:

halve banaan schreef:

Over een paar dagen kan ik je dat misschien vertellen, een vriend van mij heeft twee kaartjes gekocht maar misschien wil zijn vriendin niet mee.

Dus wie weet :p ;)

......... een paar dagen later.....

halve banaan 02-08-2002 19:14

Citaat:

birthmark schreef:

......... een paar dagen later.....

hij is nog niet terug :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.