![]() |
Workout muziek
Wat is voor jullie de beste muziek voor een goeie workout?
Zelf skate ik de laatste tijd redelijk veel, en ik ben nog op zoek naar meer muziek met een lekker tempo. Niet té snel, maar gewoon, muziek waarop ik lekker door kan gaan. Ik ben vooral op zoek naar minder voor de hand liggende dingen, "eye of the tiger" had ik zelf al bedacht;) Alle genre's zijn welkom, ik ben totaal niet kieskeurig... Dus wie roept? |
Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger vind ik wel relaxed tijdens skaten.
|
|
tijdens het joggen/rennen vind ik Rammstein - Links 2 3 4 altijd erg fijn :)
|
Fanfare Ciocarlia.
|
Beetje klassieke hardrock doet me altijd wel goed, zoals ACDC. Voor wat moderners werkt Dragonforce of Airborne ook prima
|
tja, alles wat up tempo is. Als ik ga joggen dan is het meestal dingen zoals The Prodigy wat de klok slaat; of 'brute metal' harjarharjara.r.
|
diaf
|
LCD Soundsystem - 45:33.
Maar waarheid gebiedt mij te zeggen dat ik het alleen luister als ik met mijn luie reet in de tram zit. |
Manowar is recht-toe-rechtaan metal. Sommige nummers hebben wel een lekker pompend tempo die iig bij fitness en powertraining erg goed te gebruiken is.
|
Citaat:
workout? ik draai smashing pumpkins tijdens het stofzuigen. |
Citaat:
|
daft punk: alive 2007
opzetten en gaan met die banaan |
Ik zeg Pendulum, lekker tempo (ook voor hardlopen trouwens)
Lekkere nr's zijn naar mijn mening hold your colour, voodoo people remix, blood sugar en fasten your seatbelt. |
en the prodigy (Y)
en underworld edit: en punk doet t ook goed |
Keep Of Kalessin
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |