![]() |
Cursus assertiviteit
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar een instelling of particulier die trainingen of cursussen in assertiviteit geeft. Heb al via google gezocht maar dat is voor mij allemaal erg ver weg. Ik woon zelf in Enkhuizen (Noord Holland) en wil niet al te ver van huis. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of weet iemand waar ik terecht kan? Alvast bedankt! :) |
Isprima, 12 euro per uur goed? ;)
|
Citaat:
|
Ik weet niet of je nog op school zit, maar je zou daar eens aan je mentor/tutor/vertrouwenspersoon info kunnen vragen. Misschien dat zij je door kunnen sturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar emiel ratelband heeft ook nog wel een plekje in zijn Tjakka! sessie. |
School gaf aan dat dit iets was wat ik zelf uit moet zoeken. Heb al een instelling aangeschreven in Hoorn. Krijg ik bericht terug dat zij alleen mensen die in Hoorn wonen willen helpen :S
Ik ga het maandag eens bij mijn huisarts proberen, die heeft vast wel een idee waar ik terecht kan. In ieder geval bedankt voor jullie reacties! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar goed ik heb zowiezo niet een al te hoge pet van de meeste psychologen. |
Het feit dat je op zoek bent naar iemand geeft al aan dat je redelijk assertief bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
En anders is idd je huisarts een optie :) |
Bedankt voor alle tips :)
Sta nu op een wachtlijst en kan waarschijnlijk in het voorjaar terecht. Das gewoon een training met een groep mensen. Heb nog wel verder gezocht en ook bij de huisarts gevraagd maar hier in de buurt is gewoon verder niets. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |