![]() |
Verliefd..
Ik ben op iemand, alleen durf ik het niet te vragen :p Ik weet het, een heleboel hebben het.. :) Alleen ik fietste bijv. met hun mee, En dan zegt ze: "we gaan hier af schat". Alleen weet ik nou niet of ze nou ook op mij is.. Wat moet ik doen?
|
als een meisje schat zegt, dan zegt ze dat niet zomaar. Je kunt het beste aan haar vragen of ze ook verliefd op jou is. Niet op school of op de fiets, maar wanneer jullie met zijn tweeën zijn en ze zich op haar gemak voelt. Veel succes en laat weten hoe het afloopt!(y)
|
Je hebt anders ook 'n heleboel meiden die 'schat' tegen iedereen zeggen..
|
Gewoon op de bek pakken.
|
cute ;)
Maak een grapje, vertel wat leuks, vraag haar geïnteresseerd naar dingen waarmee zij bezig is,... Komt vanzelf. |
je bent al 13 man, leef je nog in nederland van 10 jaar terug? als het ook een meisje van 13 betreft moet je geen verkering vragen maar gewoon overgaan tot de relatie "ja ik vind je leuk, (NIET WIL JE VERKERING???) etc, etc)
|
Ik zeg zelf ook regelmatig (lieve) schat tegen iedereen. Dus of je hier uit gelijk moet opmaken of ze verliefd is. Ik zou gewoon inderdaad interesse in haar tonen etc.
|
Citaat:
|
meisjes vinden het het leukst als de jongen het vraagt:P zelf zijn ze ook heel verlegen... doe gewoon lief tegen dr:) en dan komt t vanzelf:D zegt bv als zij zegt, we gaan hiet af schat, terug, oke doei schatje tot morge! ofzo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |