Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   pijn! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=171524)

tijgertjuh1985 29-07-2002 15:49

pijn!

Ik heb nu een hele lieve vriend. We hebben het gister voor de eerste keer echt gedaan. Het deed erg pijn, net of hij ergens tegenaan kwam, of dat hij te "diep" ging.
Ik was geeneens maagd meer ofzo dus ik snap het niet. Na een tijdje ging de pijn weg maar ik voelde het nog wel tot een paar uur daarna!

Herkent iemand dit??

spacegirl 29-07-2002 16:31

volgensmij komt ie tegen je baarmoedermond aan

lamer82 29-07-2002 16:40

je baar moeder mond is erg gevoelig lijkt mij,...
misschien moet je boven op hem gaan zitten de volgende keer dan kanje zelf beter sturen. dan kan je precies die bewegingen maken die jij lekker vind.

en de eerste keer gaat meestal onwennig he,...

tijgertjuh1985 30-07-2002 08:16

Ja maar ik snap het niet zo. Het bloedde ook... net of mijn maagdenvlies nog niet helemaal door was! Kan dat? Het lijkt op een scheurtje en gaat telkens weer open!

cybergurlie17 30-07-2002 08:58

Citaat:

lamer82 schreef:
misschien moet je boven op hem gaan zitten de volgende keer dan kanje zelf beter sturen.

ja slim! gaat ie dus nog dieper.. :o das bijna niet te doen ar. :p

cybergurlie17 30-07-2002 08:59

yup had ik ook een keer met een jongen, toen was ik ook al geen maagd meer.. ik heb toen gevraagd of ie minder diep wilde gaan en dat deed ie, dus dat ging verder wel goed. :D ;) :p

Thutshui 31-07-2002 07:56

Citaat:

spacegirl schreef:
volgensmij komt ie tegen je baarmoedermond aan
Dat zal het idd wel zijn geweest als het net was of het te diep ging... Als ik m'n vriendin mag geloven is dat erg pijnlijk.

Gewoon iets rustiger aan doen

verbal-violence 31-07-2002 08:59

Citaat:

a lovergirl schreef:
Ja maar ik snap het niet zo. Het bloedde ook... net of mijn maagdenvlies nog niet helemaal door was! Kan dat? Het lijkt op een scheurtje en gaat telkens weer open!
ZUCHT!

Maagdvlies is niet een stuk "flesh" wat kapot gaat hoor. Naja tis echt zo dun dat het verwaarloosbaar is, het kan kapotgaan bij paardijden , fitnessen etc. ne het mooie van alles is JE MERKT ER NIKS VAN! er vallen geen brokken vlee suit je kut en er stroomt geen bloed ....

Ooit heb ik een 15 jarig vriendinnetje gehad , ze wou wel errug graag sex en ik kon het ook niet echt laten dus hebben we het geprobeerd maarzonder suxxes. Ik kon er simpelweg niet in wel 2cm ofsow maar dat was het er zat gewoon iets in de weg .... wil je wete wat het is ? Je bent nie helemaal ontspannen , relax tis je vriendje maar als je je niet ontspant bij hem dan benje nie goed bezig wat je relatie betreft ( imho )

Ik zou zeggen leer je zelf eerst te ontspannen , niet meteen kleren uit en droge piemel in je droge kut dat schiet nie op en kan errug pijn doen. Steek es wat meer tijd in voorspel mocht dit nie helpen koop flessie glijmiddel ofsow.

Ohja , vlak voordat een dame ongesteld word gaat de baarmoeder al op swellen ( groter worden ) als een jongen dan neukt kanje al heeeeeeeel makkelijk die baarmoeder raken en ik kan me enigsinds voorstellen dat het pijn doet :mad:

Freyja 31-07-2002 17:34

Citaat:

lamer82 schreef:
je baar moeder mond is erg gevoelig lijkt mij,...
misschien moet je boven op hem gaan zitten de volgende keer dan kanje zelf beter sturen. dan kan je precies die bewegingen maken die jij lekker vind.

en de eerste keer gaat meestal onwennig he,...

Ze was geen maagd meer zegt ze toch, ik neem aan dat ze de eerste keer met haar vriend bedoeld...

Freyja 31-07-2002 17:34

Citaat:

verbal-violence schreef:

ZUCHT!

Maagdvlies is niet een stuk "flesh" wat kapot gaat hoor. Naja tis echt zo dun dat het verwaarloosbaar is, het kan kapotgaan bij paardijden , fitnessen etc. ne het mooie van alles is JE MERKT ER NIKS VAN! er vallen geen brokken vlee suit je kut en er stroomt geen bloed ....

Ooit heb ik een 15 jarig vriendinnetje gehad , ze wou wel errug graag sex en ik kon het ook niet echt laten dus hebben we het geprobeerd maarzonder suxxes. Ik kon er simpelweg niet in wel 2cm ofsow maar dat was het er zat gewoon iets in de weg .... wil je wete wat het is ? Je bent nie helemaal ontspannen , relax tis je vriendje maar als je je niet ontspant bij hem dan benje nie goed bezig wat je relatie betreft ( imho )

Ik zou zeggen leer je zelf eerst te ontspannen , niet meteen kleren uit en droge piemel in je droge kut dat schiet nie op en kan errug pijn doen. Steek es wat meer tijd in voorspel mocht dit nie helpen koop flessie glijmiddel ofsow.

Ohja , vlak voordat een dame ongesteld word gaat de baarmoeder al op swellen ( groter worden ) als een jongen dan neukt kanje al heeeeeeeel makkelijk die baarmoeder raken en ik kan me enigsinds voorstellen dat het pijn doet :mad:

Maagdenvlies is een ribbeltje. En het kan zeker wel bloeden.

tijgertjuh1985 31-07-2002 18:33

Citaat:

verbal-violence schreef:

ZUCHT!

1 maagdenvlies was allang niet meer "heel" en kan ook heel simpel niet meer heel zijn door sporten of tampons
2 het kan zijn dat je het voelt als je maagdenvlies nog heel is, maar dat hoeft niet en ik weet ook wel dat er niet vanalles uit gaat stromen (duh)
3 Ik was wel ontspannen... dat zeker wel en het was niet kleren uit en erbovenop! Als je het een beetje goed doet hoef je vaak geen glijmiddel te gebruiken!

Nou ja ik weet dus heus wel wat het allemaal is. Maar het was met DIE jongen de eerste keer... en het deed pijn, begon te bloeden en een soort randje scheurde in. Dat snapte ik niet zo maar het zal wel

OrangeWedge 31-07-2002 19:01

heren, dames....

kennen jullie ut begrip 'huis-arts' of heb ik vanmiddag het nieuws weer gemist?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.