![]() |
Stinkende kinderen
Heb 2 stinkende kinderen in de klas als je het zegt doen ze er ook niets aan
Wat moet ik doen !:confused: |
Uit de buurt blijven, of het wat vriendelijker brengen :D
|
deodorant als cadeau geven:p
|
op wat voor manier stinken ze dan? En waar stinken ze naar?
|
Citaat:
Wat je beter kan doen is een fles deo meenemen en dat over ze heenspuiten als ze even niet kijken |
Hoe heb je het gezegd? In een soort grapje? Waar iedereen bij was?
Ik zou een serieus gesprek aan gaan onder vier ogen. Zo kun je beter praten en je probleem duidelijk maken. Doen ze er dan nog niets aan, dan zou ik gewoon ver uit hun buurt blijven. |
Geef hen een ouderwetse klomp zeep
en zeg het dient voor te gebruiken niet voor te eten:p |
Gewoon net zo lang "je stinkt" zeggen totdat dat niet meer zo is...
|
't Ligt er ook een beetje aan hoe oud je bent. Maar ik zou 't sowieso eerst eens serieus proberen te zeggen, en verder, tja, hopen dat die kinderen in zien dat ze schone kleren aan moeten doen of wat dan ook. Op de basisschool zat er bij mij een jongetje in de klas die altijd vies kleren aan had en ook bijna nooit douchte, dat viel de leraar natuurlijk op en toen werd er gekeken naar waarom zijn ouders daar niets aan deden, op die manier heeft het gezin toen hulp gekregen (omdat moeder het echt niet meer aankon) en toen ging 't ook heel snel beter met die jongen. Dus misschien helpt 't ook wel om naar een leraar te gaan, maar doe dan niet alsof 't grappig is (want dat is het niet) maar zeg er bijvoorbeeld bij dat die kinderen gepest worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
één voor één;) |
Citaat:
1 tje naar zweet en andere naar vieze surinaamse geur:s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |