![]() |
Jaeger is zijn saai ergens verloren, :(. #354
;)
|
;).
|
Titel! <3
|
Ik denk erover om naar Oktoberfest te gaan, lijkt me wel mooi!
|
Oh shit, ik had een leuke titel in m'n hoofd.
|
Dat klinkt alsof je deze maar niets vindt.
|
Wacht, wat download je dan precies? Gewoon een teringzooi aan definities in een Word-bestandje zeker :(
|
|
Aaawww <3333
|
Hij/zij die de sjaal vindt: gelieve deze zo spoedig mogelijk naar de gevonden voorwerpen te brengen! Er wordt een beloning uitgeloofd van €25,00.
|
Goedenavond lieve mensen.
|
Citaat:
|
Hallo Ford!
|
Ik moet nog wennen aan je nieuwe avatar, Pip! :bloos:
Waar is het van? :) |
:D
|
Dat was @ plaatje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaeger, hoe doe jij een smiley achter een vraagteken?
?, :). hmm |
Mijn vader bood me net een stukje kokos aan maar het smaakte helemaal nergens naar, en ik kan het ook niet eens doorslikken want het voelt alsof je op een smakeloos stukje hout kauwt. :|
En ik ging vandaag kassadraaien bij de hema, eng! |
|
Citaat:
Voor meer informatie over verse kokos kan ik overigens altijd gepm't worden. |
ik dacht dat het cocos was. :o
|
Maar FP, waarom eten mensen het dan, als het zo weerzinwekkend is? En waarom heeft niet-verse kokos dan wel zo'n kokos-smaak?
|
Citaat:
"Hoe gaat het? :)." Zo dus. |
maar nu ik het zo opschrijf staat het raar.
even de wetenschappelijke naam opzoeken, misschien ligt het daar aan. |
Cocos nucifera
|
Nou, mensen, fijne avond nog. Ik ga iemands verjaardag vieren.
|
Citaat:
Aan niet-verse kokos is kokossmaak toegevoegd en smaakt daarom inderdaad wel naar kokos. Kokossmaak lijkt helaas op geen enkele manier op de smaak van verse kokos. |
Dag Jaeger!
Ik moet eens een afspraak maken bij de dokter door dat gehoest van mij. Toen ik de niet-fatsoenlijk-te-kauwen-kokos toch door probeerde te slikken bleef het maar kietelen in mijn toch al geirriteerde keel. Grmbl. |
Veel plezier, Jaeger. Doe je wel een coltrui aan? Het is best koud buiten, je nek moet warm gehouden worden.
|
veel sterkte buiten, zonder je sjaal.
|
Tjonge, vandaag 9-11 verloren van tilburg 2:(
|
Citaat:
|
Tilburg. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel leuk. :) |
Citaat:
Op het laatst stond het dus 9-9 en de laatste partij leek remise te gaan worden. En toen maakte onze team mate een stom foutje:( |
Citaat:
Babylon heet 't programma trouwens, daar zijn ook officiele Van Dale edities voor uitgebracht. |
Citaat:
;):p |
Hallo.
|
Niet allemaal tegelijk, jongens.
|
Hoi Darkie.
Citaat:
|
Citaat:
|
Darkieieieieee!
Hoi. Ik ga aan mijn lerares Engels, die uit Ierland komt (so you ain't English, then?), vragen of ze misschien een plekje weet waar ik stage kan lopen komend voorjaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien toch wel een goed idee, hoeven we niet steeds zelf koffie en thee te halen:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna al mijn leraren zijn Engels, op een paar Fransen na. Big whoop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |