![]() |
David Lynch- Twin peaks
Hmmz, ik dacht: even een film van deze bekende regisseur huren.
Zoals verwacht was het inderdaad een "weirde" film. Niets op tegen, maar ik begreep er dus geen snars van. Vooral het einde. Wie is die man in het ziekenhuis? En die man in de kelder van het ziekenhuis? En wat betekent die laatste scène met die vrouw en die dwerg? Wie deed nu eigenlijk de moorden, en waarom? Het zal wel aan mij liggen maar ik heb uitleg nodig.. alvast bedankt! |
Heb je de serie ook gezien? Dat beantwoord veel, je kan eigenlijk beter eerst de serie kijken en dan de film...
Zijn volgens mij rond de 20 afleveringen, moeilijk te vinden, maar zeeer de moeite waard :) |
nein
gewoon de film. |
Citaat:
De moord is gepleegd door Bob, dat is een kwade 'geest' die in mensen huist zo nu en dan. Dan heb je nog Mike, met maar een arm, hij kan Bob zien. (volgens mij zat hij in de kelder?) Hmm... verder ging het nog over de Black Lodge, in de film komt ene Annie zeggen dat zei en Dale Cooper in de Black Lodge zitten.. Dat is een soort slechte ruimte, waarin Bob leeft geloof ik.. In de serie gaan Cooper en Annie in die Black Lodge, maar blijven ze vast zitten, ze komen er uit als twee slechte mensen... De film speelt in het verleden, dus zijn Annie en Cooper op dat moment nog niet in de Black Lodge... Ehm... verder nog vragen? :D (het is niet echt te verklaren de film, je kan alleen alles op een rijtje zetten om toch een beetje duidelijkheid te hebben..) |
Oh, het was een film met vreemde krachten enzo...
niet mijn stijl. Ik begrijp er nog altijd nix van maar het hoeft al niet meer ;) toch bedankt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |