![]() |
Een saai om je oren kun je krijgen! #355
*O*
En welterusten. ;) |
titel (y)
slaap lekker! |
Goede tietel. <3
|
Moet het nu weer over tieten gaan...? Ik heb trouwens nog nooit een tietentitel gedaan. Gek eigenlijk, daar ga ik eens even over prakkiseren, in m'n slaap.
|
Zelfs in haar slaap denkt ze na over tieten. Wat een vrouw!
|
Maar ik bedoelde het niet over tieten te hebben, ik vond het gewoon een heel erg goede titel en kleedde dat aan met een woordgrapje.
|
:D
Jaja, wat ik allemaal wel niet over heb voor het forum en de tietenclub (y) Nou, daaag. (Juffrouw Jannie-style <3) |
Daghoor!
|
Juffrouw Jannie <3
|
Jackie Brown was tof. Maar ik wist niet dat ie freakin' 2,5 uur duurt ;x;x;x
|
trussen
|
Ik heb 'm op dvd. Hij duurt best lang ja. Met onze vrienden robert en samuel. :cool:
|
ja <3 en jackie brown zelf mag er ook zijn
|
En ze gingen The Dire Straits luisteren :D
|
heuh? ik heb geloof ik geen dire straits gehoord :( welk nummer dan? en welke scene?
|
Toch? :lisa: Dat die bailbonds man op aanraden van jackie een cassette van the dire straits ging kopen?
Of fail ik nu? |
Ik ga nu wel naar bed trouwens.
|
Ik wilde net een blaadje pakken en er heel groot opschrijven dat ik morgen mn boeken voor volgend blok moest bestellen. Maar dat heb ik al gedaan :D Jeej voor dingen niet uitstellen (y)
|
neee, dat waren de Delfonics
|
Nou toedels.
|
truste *O*
|
Citaat:
Hoe kom ik dan op The Dire Straits? :D |
Slaap lekker *O*
|
geen idee, want de muziek lijkt niet in het minst op elkaar :D
het begint allebei met een D :lisa: |
Ik kan niet slapen. :o
|
Goedemorgen :)
|
Hoi. :)
|
Vroeg, :(.
|
Maar, tentamen!
|
Pff, ik wou dat ik niet elke ochtend zo vroeg wakker werd! Ik heb pas om 10 uur college, waarom ben ik dan om half 7 wakker... :(
|
Ach, dan heb je in ieder geval een gezond arbeidersritme!
|
Nou, tijd voor een tentamen. Toedels.
|
Succes met je tentamen!
|
Must kill school behind house. Wie gaan er nou om half negen bommen ofzo. En nu is het stil, ja hallo! Doe dat later op de dag en niet om acht uur 's morgens.
|
ik mihihihihsssss internet :(
need internet, eat internet want internet |
In de arbowijzer, kopje Veiligheid:
- Kijk eens om je heen of er geen kasten of tafels in de looproute staan. Het kan gebeuren dat wanneer je lopend een gesprek voert, je net even dat kleine kastje niet hebt gezien. :') bedankt voor de tip eh |
Informatiebeveiliging, punt 6: Behandel apparatuur met liefde.
|
<3
|
goedemorgen.
|
Citaat:
|
nog 2 uur om hier als een razende op te ruimen.
|
In twee uur tijd kan je als een razende erg veel doen. Ik zou nog een uurtje wachten.
|
Dat tentamen stelde ook vrij weinig voor, zeg.
|
Dan krijg je een essayvraag met ongeveer de volgende strekking:
"Waarom wilden de Atheners liever niet hun imperium opgeven?" Uhm.... |
ik moet straks werken op de ubersaaie dagbehandeling.
maar ik mag niet zeuren want het is maar voor 2,5 uur. |
Haha, de baas van de kroeg waar ik vaak kom heeft een baantje voor me geregeld in een of andere buurtkroeg, :D. In de Jordaan, (Y).
|
Citaat:
|
De eerste versie van mijn onderzoeksvoorstel is af! *O*
Morgen krijg ik hem terug, en dan mag ik hem fijn nog even drie keer terugkrijgen ofzo om hem uiteindelijk vóór de herfstvakantie écht in te leveren... |
Citaat:
|
Citaat:
wanneer ga je beginnen dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |