Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Opzoek naar artiesten met een MySpace-account (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1716027)

Joise 23-09-2008 07:28

Opzoek naar artiesten met een MySpace-account

Hallo,

Ik ben Joyce en op dit moment bezig met afstuderen aan de opleiding Media & Entertainment Management. Om mijn papiertje te kunnen halen heb ik een onderzoek opgezet naar artiesten op MySpace.
Zou je mij (geheel anoniem) willen helpen door een korte enquête in te vullen? http://www.thesistools.com/?qid=59641&ln=ned.
Dankjewel voor je hulp!

Joyce
http://www.myspace.com/fc_k

ps. doorsturen naar andere artiesten met MySpace-account is toegestaan ;)

DeadNation 23-09-2008 10:53

Media & Entertainment management. En dan geen simpele links kunnen maken in je bericht. I LOL'D

Until My End 23-09-2008 11:24

Nix mis met de MEM opzich hoor. ;)

Joise 23-09-2008 11:48

Citaat:

DeadNation schreef: (Bericht 28215634)
Media & Entertainment management. En dan geen simpele links kunnen maken in je bericht. I LOL'D

Bij deze goed *O*

Carn 23-09-2008 13:27

volgens mij niet.

DeadNation 23-09-2008 13:48

Citaat:

Until My End schreef: (Bericht 28215829)
Nix mis met de MEM opzich hoor. ;)

Kan zo in het rijtje bij vrijetijdsmanagement of hoe dat ook heet.

Carn 23-09-2008 14:02

op zich prima opleidingen, mits je er ook iets mee doet. zitten ook genoeg lui bij mij op school bij Music Management waarvan ik geen idee heb wat die ooit kunnen gaan doen.

Hakuna 23-09-2008 14:19

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 28217008)
op zich prima opleidingen, mits je er ook iets mee doet. zitten ook genoeg lui bij mij op school bij Music Management waarvan ik geen idee heb wat die ooit kunnen gaan doen.

Ze worden iig na die opleding nooit zo'n goede drummer als jou. ;)

DeadNation 23-09-2008 14:20

Ja ach da's in principe overal zo. Ook zat stagaires gehad die nog geen product object konden maken in photoshop. Laatste jaars. Hoewel ik denk dat op bovengenoemde opleidingen de spoeling wel heel dun is uiteindelijk.

Carn 23-09-2008 14:34

Citaat:

DeadNation schreef: (Bericht 28217112)
Hoewel ik denk dat op bovengenoemde opleidingen de spoeling wel heel dun is uiteindelijk.

Ja, de lui die er in hun vrije tijd al fanatiek mee bezig zijn komen toch vaak het beste uit de bus. Maar ja, dat is idd met alles :)

Until My End 23-09-2008 15:56

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 28217008)

Same here. Zo veel figuren die er nogsteeds echt de ballen van snappen en na 3/4 jaar nogsteeds niet weten welke richting ze nou eigenlijk op willen/hoe dingen werken.

Mooiste voorbeeld blijft een klasgenoot van me in t 3de jaar.
Docent:"Wat wil je eigenlijk na deze studie doen?"
Zij:"Ik wil op tv komen."

-O-

Joise 23-09-2008 17:35

Citaat:

Until My End schreef: (Bericht 28217717)
Same here. Zo veel figuren die er nogsteeds echt de ballen van snappen en na 3/4 jaar nogsteeds niet weten welke richting ze nou eigenlijk op willen/hoe dingen werken.

Mooiste voorbeeld blijft een klasgenoot van me in t 3de jaar.
Docent:"Wat wil je eigenlijk na deze studie doen?"
Zij:"Ik wil op tv komen."

-O-

aaah de vervelende mensen..
Zoals een student tegen mij een keer zei: ik heb gekozen voor Media & Entertainment Management omdat het zo leuk klinkt -O-

Hakuna 23-09-2008 18:01

Hoe goed ik ook mijn best doe, maar het wordt mij nou niet echt duidelijk waar deze opleiding voor staat en wat je er überhaupt mee kan!? -O-

De opleiding media & entertainment management leidt je op tot mediamanager in de breedste zin van het woord. Je leert alles over de structuren, het gebruik, de functie en de inzet van (massa)media als televisie, radio, buitenreclame, direct mail, advertenties en internet. Je ontwikkelt kennis en vaardigheden om bij te dragen aan het succes in de media- en entertainmentbranche, maar ook in de bredere communicatiewereld.
Tijdens de opleiding leer je het medialandschap kennen en analyseer je het mediagedrag. Er wordt aandacht besteed aan de mogelijkheden en grenzen van ICT en aan de technische processen rond de media. De opleiding bevat drie domeinen: Creativiteit, Techniek en Commercie.

Vakken
Vrijetijds- en mediagedrag, mediastructuren en –theorie, interactieve marketingtechnieken, marketing en media, corporate communication, recht en media, financiële aspecten van de media.

De naam...Media & entertainment management klinkt hip en trendy, maar daar is ook alles mee gezegt! :confused:

DeadNation 23-09-2008 19:35

Is ook gewoon een hoop poeha om te zeggen dat je erna praktisch nergens aan de bak komt :)

Carn 23-09-2008 19:41

mwah mwah, als je een no life bent wel ja. Genoeg projecten + stages waar je veel van kan leren en goede contacten mee kan opbouwen.

Until My End 24-09-2008 13:00

Citaat:

DeadNation schreef: (Bericht 28218834)
Is ook gewoon een hoop poeha om te zeggen dat je erna praktisch nergens aan de bak komt :)

Zo, deze opmerking wil ik even nomineren tot meest loze opmerking van de week en maybe zelfs de maand.

Zoals Carn al zegt is er genoeg te doen via stages en dergelijke. En ja, er zijn genoeg studenten die zo'n beetje nix doen en dus ook nergens komen. Maar die heb je op alle opleidingen wel.
Ik ben nu zelf nog bezig met afstuderen, maar heb nu al een vaste baan in de branche. En met mij hebben vele anderen van mijn jaar, afgestudeerd of niet, ook al een baan.

DeadNation 24-09-2008 13:20

Anders ga je er even op in gast :D

Until My End 24-09-2008 19:05

Doe ik, zie je toch? Gewoon geen domme dingen zeggen he. :)

funest 24-09-2008 20:44

:(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.