![]() |
U hebt gezocht op het woord: Saai. #356
Oké.
|
hahaha jouw post 500 :)
edit: die w stond er al de hele tijd |
.čkO
|
:)
|
Ik vroeg me net af waarom ik samenwerkte met incontinente zakken hooi. Maar ik had het gevoel dat er iets niet klopte aan die gedachte. Het duurde even voordat ik doorhad wat precies :D
|
Ik wilde Oké ondersteboven posten, maar ik kon die code waarmee dat ging niet meer vinden!
|
zometeen afstudeerborrel, gratis bier!
|
Haha, ik ben niet aangenomen. :D
|
lucky? Hoe werkt dat zo'n afstudeerborrel?
|
Waar Bas?
|
Citaat:
|
Ja maar je moet ook wel wat kunnen he.
|
Volgens mij heb je geen goed rapport nodig om een brugklasmentor te assisteren, maar dat zal wel aan mij liggen.
|
Waarom zou je assistent-mentor willen zijn dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar ik denk dat het toch ook wel belangrijk is dat je een redelijk goed rapport hebt. Want zie eerst je eigen vakken maar eens te halen voordat je andere mensen gaat helpen. En als veel mensen zich daarvoor hebben aangemeld, zal dat zeker een belangrijk punt zijn.
|
Ik denk meneer basjeeeh, dat de school vooral let op hoge rapporten omdat die leerlingen blijkbaar niet al hun tijd nodig hebben voor hun eigen schoolwerk.
De school kan het zich niet veroorloven om mensen van hun huiswerk af te houden, dan komen er ouders klagen! |
Citaat:
|
Inderdaad, ik ben ook junior-mentor (zoals we dat hier noemen) en ze vragen wel naar je rapport. Nou goed, hier wordt je altijd aangenomen omdat ze mensen tekort komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh, het nieuwe berichten dingetje is weg
|
Citaat: