![]() |
Wil je wat extra dingen op je CV kunnen plaatsen...
...en ga je werken in een callcenter :n
http://i34.tinypic.com/35islkm.jpg
Spoiler
Iemand anders ervaring met onprofessionaliteit van mensen in een powerpositie? |
Callcenter = powerpositie? :confused:
|
Dat is niet zo best.
|
onzin topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vond het gebrek aan professionaliteit ook niet altijd erg. |
Ik snap dit topic niet... ?
|
TS vraagt of er iemand anders ervaring heeft met onprofessionaliteit op het werk.
|
Citaat:
|
Ah, ik begreep vooral dat 'script' niet, nu wel.
|
hoe bijster interessant ik dit ook vind, het lijkt mij meer een topic voor op werk, recht en geld. eigenlijk. al kan het tekstje best in het grammaticatopic hier op dk.
|
Ik snap trouwens helemaal niet waarom het merendeel van deze spelfouten onprofessioneel zouden zijn. Een dubbele witregel in een tekst die je voor moet lezen, och jee. Of een verkeerd aanhalingsteken en een streepje tussen twee woorden..
|
Het is pas echt leuk als je dan als klant iets doet wat niet in het protocol staat. Soms kun je echt zo horen dat ze iets voorlezen. Hier vinden we het dan altijd wel leuk om ze van dat protocol af te halen en vaak staan ze dan met de mond vol tanden:D
|
Eerste post inderdaad in het taalfoutentopic + slotje óf topic verplaatsen naar WG&R.
|
Citaat:
|
Offtopic: Ja dat dacht ik ook al. :D
|
Er is nog niet één ontopic-post geweest, en ik vind het topic hier ook niet passen. Als je graag echt antwoorden wilt, kan je hem opnieuw openen op werk, geld en recht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |