![]() |
Verliefd op teamgenoot....
Ik ben verhuist en zit nu al een aantal weken in een nieuw elftal. Dat is érg leuk.
Nu is er iets geks. Nouja, voor mijn doen. In de titel/onderwerp heb ik verliefd staan, maar weet niet of dat het juiste woord is. Op een 1 of andere manier heb ik ''speciale'' gevoelens voor een ander meisje, nouja meisje...jongedame (halverwege 20). Ik snap niet waar dat vandaan komt, want ik val absoluut niet op meiden/vrouwen. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Ik vind het lastig uit te leggen, want verliefd ben ik ook weer niet. En ik zou ook absoluut niet in de sferen willen raken zeg maar. Zal ook niet gebeuren hoor, want zo kijk ik niet naar haar. Maar toch is er iets....:confused: |
... een klik?
|
Ik heb dat ook wel eens met meisjes, of met té oude mannen... Een soort verliefd gevoel zonder dat er ook maar iets seksueels bij komt kijken, het is gewoon heel platonisch, maar ik word dan heel blij van contact met diegene, heb een enorme klik met iemand... lijkt me niks om je zorgen om te maken toch :confused:
|
Wat is het probleem?
|
gefeliciteerd, je hebt net uitgevonden dat je mensen van hetzelfde geslacht aardig kan vinden :)
|
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.[/QUOTE]
Dat slaat ook echt weer nergens op!!! de overgrote meerderheid is absoluut niet lesbisch! En hebben gewoon een vriend/man. |
Erg komisch hoe iedereen serieus op de opmerking van "cenerentola" ingaat.
Topicstarter, ik denk dat het een combinatie is van goed met iemand overweg kunnen en bewondering voor iemand hebben. Die combinatie kan inderdaad er voor zorgen dat je een tijdje erg veel aan iemand denkt, zonder je daarbij écht verliefd te voelen. Zakt vanzelf af naar "normale vriendschapsgevoelens". |
Citaat:
En inderdaad is het onzin van dat: ''ze zijn allen lesbisch''. Want ik heb ik meerdere teams gezeten en nooit eentje die lesbisch is. Wel inderdaad tegenstanders. En zo denk ik absoluut niet over de persoon in kwestie...moet er niet aan denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Okey, ik hou weer op met flauwdoen. |
Citaat:
Maar wat ik bedoel is dat er inderdaad in andere teams wel lesbische vrouwtjes tussen zitten, waarvan iedereen het dus ook echt weet zeg maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké, niet alle meiden die voetballen zijn lesbisch. Maar ik ken wel een aantal meisjes die voetballen en die zijn toevallig allemaal lesbisch. Overigens denk ik niet dat de TS zich zorgen hoeft te maken over de reacties van haar andere teamgenoten. Gezien het grote aantal lesbo's dat voetbalt, ben ik er van overtuigd dat homeseksualiteit in het damesvoetbal volledig geaccepteerd is. |
Natuurlijk is meer dan 90% lesbisch, ik zit maar wat te stangen.
|
Citaat:
Ik wou eigenlijk wat anders zeggen, maar had er maar vrouwtjes van gemaakt om het nog een beetje netjes te houden. Ik wou eigenlijk zeggen van die ... met kortgeknipte koppies. Maar dan is dat ook weer een vooroordeel van mij. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Maar precies degene waarvan ik weet dat ze lesbisch zijn....hebben zo'n hoofd, je ziet het er gewoon aan af zeg maar. Ik hou er niet zo van. En nu lijkt het weer of ik helemaal anti die mensen ben. Ik maak er geen probleem van, maar ik kan het me niet voorstellen en zelf ben ik niet zo. Zij doen maar. ....ben weer lkkr vaag bezig -O- Maar hoop dat jullie beetje begrijpen! |
Citaat:
|
Citaat:
daarnaast het is nog altijd een flinke minderheid van de voetballende vrouwen die lesbisch zijn, statistisch gezien meer dan bij andere sporten. |
dus wellicht zitten er ook wel lesbiennes in je team, maar weet niemand het omdat ze het niet durven te vertellen *O*
|
Citaat:
Citaat:
|
echte "lesbosport" srry maar ik ga geen etiketten plakken, dat vind ik nogal kortzichtig!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me echt serieus af waarom dat in hemelsnaam belangrijk zou zijn? 'Ga niet op voetbal, want dan wordt je lesbo!'??? Komop, ik dacht dat we dat soort gedachtes ondertussen voorbij waren in Nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic graag :)
|
Citaat:
En degene waar ik ''speciale gevoelens'' voor had..heb...:confused: is er 1 van. Misschien dat het daardoor komt dat ik ''iets'' voel. Het is nog steeds niet echt veranderd, moet nog best veel aan haar denken. Maar verliefd, nee. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
..tja weet niet. Ik zit er gewoon niet op te wachten. |
Een (lesbische) vriendin van me heeft nu verkering met een teamgenootje dat daarvoor altijd op mannen viel.
Waarom kijk je haar liever niet aan? |
Citaat:
|
Je wilt gewoon voorkomen dat je echt verliefd op haar wordt, dat kan ik wel begrijpen. Dus dan moet je haar maar zoveel mogelijk negeren en vermijden en hopen dat het allemaal snel over gaat en veel aan andere dingen denken en het handigst zou zijn als je nu verliefd werd op een of andere jongen (bén je wel eens smoorverliefd geweest?). Het kan gewoon bewondering zijn, het kan ook zijn dat je eigenlijk toch (ook) op meisjes valt. Dat moet je maar even gewoon afwachten.
|
Citaat:
|
Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Ik denk dat je je het meeste zorgen maakt dat je lesbisch bent. Maar waarom zou je je daar zorgen om maken? Als je lesbisch bent, verdwijnt dat echt niet als je haar negeert. Het enige wat je doet is het zelf ontkennen.
En als je niet lesbisch bent, dan zal die verliefdheid vanzelf verdwijnen. Dan is je mee laten slepen door je gevoelens zelfs handig omdat het dan snel klaar is. |
Citaat:
En mocht je lesbisch zijn, het lijkt erg en het kan heel moeilijk zijn, maar het is geen wereldramp en ook geen heel pijnlijke ziekte, het kan ook erg leuk zijn:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |