![]() |
Jeuk eikel
Beste lezers,
Ik heb een probleempje. Soms heb ik een paar seconden last van jeuk op mn eikel. Het verdwijnt wel weer snel en ik heb verder geen andere klachten ( ook geen vocht of smegma ofzoiets ) Heeft iemand een tip?? Ik heb al een afspraak gemaakt voor een soa test ( just to be sure ), maar ik zit mezelf nu een beetje of te focken ..... |
Zeep gebruiken.
|
knip je bos, en misschien ligt het aan je onderbroek
Succes;) |
Misschien last van een ingroeiend haartje, dat kan jeuken. Een tip is niet krapen en gewoon de soa-test afwachten. Waarschijnlijk is het niets ernstigs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Af en toe een paar seconden jeuk is niets bijzonders, misschien net een irriterend naadje in je boxer. Maar een soa-test is nooit een slecht idee.
|
L&G
|
een keer jeuk is niets om je zorgen over te maken
ik heb ook wel eens jeuk aan me ballen dan krab ik een keer end an is het weg maar jeuk kan door vanalles komen dus een soa test is miss een beetje overkill als j geen onvielige sex hebt gehad miss kan je kijken of je onderbroek irriteerd miss heb je inde zon gezeten en gezweet als je zweet en het lucht daar niet kan het na een dag ook gaan jeuken als je je leuter met zeep wast en je spoelt het niet goed af kan het ook gaan jeuken |
Citaat:
Je lichaamshygiëne verbeteren. |
Citaat:
|
Waarschijnlijk maak je je druk om niks.. Maar ipv krabben kun je net zo goed masturberen, gewoon het fijne met het aangename combineren!!
Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt.. waarschijnlijk is het gewoon goed wassen en dan gaat het vanzelf wel weer over.. |
Citaat:
|
want jeuk kom natuurlijk altijd door een slechte hygiene...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik douche iedere dag, daar kan et niet aan liggen.....
Maar ik heb morgen een afspraak bij het soa centrum in Leiden ( gratis en annoniem ) Ik hoop maar dat et niets is ...... |
En een soa is te genezen :P
|
Citaat:
zelfde als dat je met griep recht omhoog hoest. verdorie virusdeeltjes in je gezicht. dat boeit ook niet want hebt het al je kan jezelf met je eigen zooi niet dubbel infecteren als je aids hebt en masturneerd wordt het het er niet erger van ook iet als je dan daarna je eigen zaad opdrinkt ofzo |
Citaat:
of hetzelfde als sperma inslikken :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |