![]() |
Summerbreeze
Zijn er hier nog meer mensen die naar dit festival in Duitsland gaan? Bands die komen zijn o.a. Vader, Tiamat, Dimmu Borgir, Nightwish, The Gathering, After Forever, Mystic Circle, Paradise Lost, Samael, Within Temptation, Sentenced, Hypocrisy.
En voor de mensen die komen; hoe gaan jullie naar het festival? Is er een georganiseerde busreis naartoe? Of is het handiger om met de trein te gaan, en hoe lang is de reistijd?? -x- Lorelei! |
ik zou best willen, maar ik denk niet dat ik iemand ken die er ook heen wil, en om nou in mn eentje te gaan zie ik ook niet zitten...
|
destruction of kreator kwamen toch ook,
grrr vergeet ze de beste bands |
Citaat:
|
Voor slechts vader en sentenced ga ik niet naar de oosterbuurtjes toe.
|
spelen wel geinige bands ja.. Soilwork, SKinlab, Pissing Razors, Night In Gales, Agathodaimon, Amon Amarth.. (y)
maar kga niet :) |
ik zou echt willen gaan, et kost ook geen fok...
maar ja, alleen gaan gaat te ver |
Citaat:
tis trouwens tijdesns lowlands dacht ik axxis komt ook !! |
ohw tijdens lowlands, helaas dan
volgend jaar misschien, ...bende dan ook van partij sjips? |
wellicht
|
line ups int buitenland zijn veel beter dan die in NL :mad: :mad:
|
Dus niemand hier die gaat?
|
Een heel erg gave line up maar ik ga al naar LL met een groep. Ook zwaar goedkoop eik dat SB. 35 EUR. Tja plus de reis dan.
Ken wel een paar mensen die erheen gaan. Een groepje uit Groningen en omstreken. Heel aardige lui zijn 't IMHO. Ik ken ze van het spel Utopia. Neem even contact op met ICQ: 27989253. hij woont ook in Groningen en gaat ook naar Summer Breeze. Hij kan je vast wel vertellen hoe hij erheen gaat en misschien kun je meereizen ofzo moet je maar kijken. PS: Dimmu Borgir @ SB? Ze komen toch ook op LL??? |
Citaat:
|
Ah, jawel ik ben dus iemand die WEL gaat :D
Zo te zien in me eentje, de treinreis is ongeveer 7 uurtjes en dan nog een stukje met de bus. Maar goed, als ik gezellig met wat mensen kan meereizen is dat natuurlijk een stuk beter. Zelf vertrek ik van Driebergen-Zeist, dan naar Utrecht en dan richting Duitsland. Digger3@email.com is m'n mail adres, voor een afspraak te maken ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik ga, ga ik waarschijnlijk met een bus van www.bocktours.de Dat is denk ik goedkoper dan met de trein en bus en ook minder gedoe. Het is nog niet zeker of ik ga, want de mensen waarmee ik zou gaan moeten eerst nog geld bij elkaar sprokkelen om het te kunnen betalen, dus... |
Zeer strakke line-up had ik al eerder opgemerkt, maar ik ga niet zo ver rijden (bijna Oostenrijk) voor die bands.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |