![]() |
Vage pijn aan mijn knie
Ik heb sinds een week of 2 vage pijn aan mijn knie maar wat het is weet ik niet
Als ik met mijn knie gebogen zit voel ik niks maar als ik mijn knie dan weer strekt na een tijdje knakt mijn knie en dan voel ik een vage pijnlijke gevoel in mijn knie... heeft iemand anders dit ook mee gemaakt en weet iemand wat dat is ? |
niemand die wat weet?
|
Je geeft ook weinig uitleg.
Doe je aan sport? Is het gekomen na een botsing/verkeerde beweging? Neem je medicatie? ... |
ik doe niet aan sport (niet meer) ik heb ongeveer een half jaar geleden een scooterongeluk gehad waarbij ik de zelfde knie beschadigde (Beschadigde knieband had ik toen) voor de rest sta ik veel op mijn benen met mijn werk
|
dat knakken lijkt er op alsof je knie even op slot zit. Maar als je er last van hebt, ga je langs je huisarts of fysio
|
Niet aanstellen.
|
nee het is zo dat ik na die knak pijn voelt en dat gaat dan ongeveer 20 seconde door... en als ik teveel op die knie leun dan heb ik ook pijn...
maar tis ook weer niet dat het altijd knakt voor die pijn soms knakt het niet maar wel vaak |
en als ik kracht zet op die been dan krijg ik ook last van me knie en als ik een verkeerde beweging maakt ook,,,
|
Dan moet je maar proberen om dat niet teveel te doen. En als het erger wordt naar de dokter.
|
ik heb laatse tijd ook last van mijn knie, ik woon practisch tegenover school, doe aan fitness en fiets daarbij zo veel mogelijk, maar sinds schoolkamp.....moesten we gps tocht, mountain biken, canoeén en hiken op een berg, alles behalve canoeén op berg terrein in belgie, en ik ben neit echt iemand die opstaat om naar school te gaan, ik wrod wakker, en kan als ik 5 minuuten voor de les vertrek nog ruim op tijd zijn, maar de dokter zei dat ik moest rusten een maand lang, en dan een maand lang zwaare uitputtende oeffeningen doen :S.....het is nu dus een maand later, en doet alsnog pijn, ben ik de enige die mijn dokter zwaard achterstandelijk vind? en weet iemand wat er aan de hand is? want mijn zus haar vriendin had dat ook en die had het voor eeuwig, met een operatie enzo, en ik ben alergisch voor pijn :(
stuur A.U.B zo snel mogelijk een berichtje, want dit is zwaar bagger(n):mad:(n) |
Citaat:
Edit: ik bedoelde dus dat het niet uniek is om twee jaar na een beschadiging aan een gewricht, nog af en toe last te hebben. |
Citaat:
Daarna naar de doctor + MRI laten maken. Ik had een gescheurde meniscus :| |
Citaat:
|
Citaat:
Ga anders gerust je gang, eva. |
Citaat:
OT: aydin: als de oefeningen die je dokter je gegeven heeft niet helpen (heb je ze wel goed uitgevoerd?) moet je terug naar je dokter. Je dokter is heus niet achterlijk, maar als je hem/haar niet vertelt dat je nog steeds een probleem heeft, kan je dokter je ook niet helpen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |