Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Vage pijn aan mijn knie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1716991)

WeSsJuH 28-09-2008 21:34

Vage pijn aan mijn knie

Ik heb sinds een week of 2 vage pijn aan mijn knie maar wat het is weet ik niet

Als ik met mijn knie gebogen zit voel ik niks
maar als ik mijn knie dan weer strekt na een tijdje knakt mijn knie en dan voel ik een vage pijnlijke gevoel in mijn knie...

heeft iemand anders dit ook mee gemaakt en weet iemand wat dat is ?

WeSsJuH 28-09-2008 22:06

niemand die wat weet?

hahaha 29-09-2008 16:27

Je geeft ook weinig uitleg.
Doe je aan sport? Is het gekomen na een botsing/verkeerde beweging? Neem je medicatie?
...

WeSsJuH 29-09-2008 17:44

ik doe niet aan sport (niet meer) ik heb ongeveer een half jaar geleden een scooterongeluk gehad waarbij ik de zelfde knie beschadigde (Beschadigde knieband had ik toen) voor de rest sta ik veel op mijn benen met mijn werk

light fighter 30-09-2008 09:01

dat knakken lijkt er op alsof je knie even op slot zit. Maar als je er last van hebt, ga je langs je huisarts of fysio

JanDeVries 30-09-2008 11:29

Niet aanstellen.

WeSsJuH 30-09-2008 20:55

nee het is zo dat ik na die knak pijn voelt en dat gaat dan ongeveer 20 seconde door... en als ik teveel op die knie leun dan heb ik ook pijn...
maar tis ook weer niet dat het altijd knakt voor die pijn soms knakt het niet maar wel vaak

WeSsJuH 02-10-2008 20:58

en als ik kracht zet op die been dan krijg ik ook last van me knie en als ik een verkeerde beweging maakt ook,,,

Vogelvrij 03-10-2008 12:38

Dan moet je maar proberen om dat niet teveel te doen. En als het erger wordt naar de dokter.

aydin 16-10-2008 18:50

ik heb laatse tijd ook last van mijn knie, ik woon practisch tegenover school, doe aan fitness en fiets daarbij zo veel mogelijk, maar sinds schoolkamp.....moesten we gps tocht, mountain biken, canoeén en hiken op een berg, alles behalve canoeén op berg terrein in belgie, en ik ben neit echt iemand die opstaat om naar school te gaan, ik wrod wakker, en kan als ik 5 minuuten voor de les vertrek nog ruim op tijd zijn, maar de dokter zei dat ik moest rusten een maand lang, en dan een maand lang zwaare uitputtende oeffeningen doen :S.....het is nu dus een maand later, en doet alsnog pijn, ben ik de enige die mijn dokter zwaard achterstandelijk vind? en weet iemand wat er aan de hand is? want mijn zus haar vriendin had dat ook en die had het voor eeuwig, met een operatie enzo, en ik ben alergisch voor pijn :(
stuur A.U.B zo snel mogelijk een berichtje, want dit is zwaar bagger(n):mad:(n)

Quis 17-10-2008 09:40

Citaat:

WeSsJuH schreef: (Bericht 28244910)
ik doe niet aan sport (niet meer) ik heb ongeveer een half jaar geleden een scooterongeluk gehad waarbij ik de zelfde knie beschadigde (Beschadigde knieband had ik toen) voor de rest sta ik veel op mijn benen met mijn werk

Van zo'n ongeluk kun je makkelijk twee jaar ''revalideren'', lijkt mij dat het daar dus nog mee te maken heeft. Bij zorgen >> huisarts of fysio.

Edit: ik bedoelde dus dat het niet uniek is om twee jaar na een beschadiging aan een gewricht, nog af en toe last te hebben.

Krabsalade 17-10-2008 18:40

Citaat:

WeSsJuH schreef: (Bericht 28251655)
nee het is zo dat ik na die knak pijn voelt en dat gaat dan ongeveer 20 seconde door... en als ik teveel op die knie leun dan heb ik ook pijn...
maar tis ook weer niet dat het altijd knakt voor die pijn soms knakt het niet maar wel vaak

Dit had ik ook. Jaar mee doorgelopen + op een gegeven moment fysio geprobeerd.
Daarna naar de doctor + MRI laten maken.
Ik had een gescheurde meniscus :|

Eva 17-10-2008 18:54

Citaat:

aydin schreef: (Bericht 28331669)
ik heb laatse tijd ook last van mijn knie, ik woon practisch tegenover school, doe aan fitness en fiets daarbij zo veel mogelijk, maar sinds schoolkamp.....moesten we gps tocht, mountain biken, canoeén en hiken op een berg, alles behalve canoeén op berg terrein in belgie, en ik ben neit echt iemand die opstaat om naar school te gaan, ik wrod wakker, en kan als ik 5 minuuten voor de les vertrek nog ruim op tijd zijn, maar de dokter zei dat ik moest rusten een maand lang, en dan een maand lang zwaare uitputtende oeffeningen doen :S.....het is nu dus een maand later, en doet alsnog pijn, ben ik de enige die mijn dokter zwaard achterstandelijk vind? en weet iemand wat er aan de hand is? want mijn zus haar vriendin had dat ook en die had het voor eeuwig, met een operatie enzo, en ik ben alergisch voor pijn :(
stuur A.U.B zo snel mogelijk een berichtje, want dit is zwaar bagger(n):mad:(n)

Ik zou beginnen met een cursus Nederlands schrijven en spellen....

Rosalie Verbrug 19-10-2008 10:36

Citaat:

Eva schreef: (Bericht 28338249)
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands schrijven en spellen....

Je bedoeld zeker als je zo zou schrijven en spellen als hij of...-O-

Ga anders gerust je gang, eva.

Pluis 20-10-2008 11:58

Citaat:

Rosalie Verbrug schreef: (Bericht 28344939)
Je bedoeld zeker als je zo zou schrijven en spellen als hij of...-O-

Ga anders gerust je gang, eva.

dan mag je zelf ook meedoen rosalie ;)

OT: aydin: als de oefeningen die je dokter je gegeven heeft niet helpen (heb je ze wel goed uitgevoerd?) moet je terug naar je dokter. Je dokter is heus niet achterlijk, maar als je hem/haar niet vertelt dat je nog steeds een probleem heeft, kan je dokter je ook niet helpen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.